• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:00

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Net weer een battery pull moeten doen... Ik had goede hoop na de update.... Maar onterecht dus...
Gelukkig heb ik een 1jarig abbo.... Pfff!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
JensinatoR schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:05:
Net weer een battery pull moeten doen... Ik had goede hoop na de update.... Maar onterecht dus...
Gelukkig heb ik een 1jarig abbo.... Pfff!
Bewaar je hem in een hoesje in je broekzak of iets dergelijks? Daar kunnen ze namelijk niet zo goed tegen. Ik heb echt al in tijden geen batterypull hoeven doen namelijk.

Verwijderd

Ik en mijn vriendin hebben beide de LG P990 inmiddels zijn wij ook beiden met een 3e P990 bezig gewisseld door de lg swap service. Wij hebben vanaf het begin af aan al problemen met de toestellen. Afgelopen dagen update 10c geïnstalleerd ook hierbij heb ik gisteren problemen gehad. Toestel liep compleet vast niets meer mogelijk. Ik ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn met deze nieuwe update...

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 14:39:
Ik en mijn vriendin hebben beide de LG P990 inmiddels zijn wij ook beiden met een 3e P990 bezig gewisseld door de lg swap service. Wij hebben vanaf het begin af aan al problemen met de toestellen. Afgelopen dagen update 10c geïnstalleerd ook hierbij heb ik gisteren problemen gehad. Toestel liep compleet vast niets meer mogelijk. Ik ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn met deze nieuwe update...
Zoals ik hier boven al zei ik heb nog geen vast loper gehad, ding werkt perfect gewoon. Maar wat ik wel weet is dat ze niet tegen kunnen als ze te warm worden dan gaan ze hangen

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 11:30
Ik heb sinds de 10c update (ong. 2 weken) 2x BSOD gehad en 1x reset, dus nee deze problemen zijn nog niet helemaal opgelost. Wat wel zo is dat het met 10c allemaal beter / soepeler loopt, minder geheugen gebruikt, etc. Moet zeggen dat ik best tevreden ben, ben erg benieuwd naar 2.3 (ze mogen wel opschieten, want ice cream komt er al bijna aan ;) )

• Bensjero

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

WeAreLegion schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 13:17:
[...]

Bewaar je hem in een hoesje in je broekzak of iets dergelijks? Daar kunnen ze namelijk niet zo goed tegen. Ik heb echt al in tijden geen batterypull hoeven doen namelijk.
Ik bewaar em altijd lost zonder hoesje in mn broekzak, hij komt er alleen uit als ik achter mijn pc zet of als ie aan de lader ligt... Bedoel je dat ie er niet tegen kan als ik em wel in een hoesje doe?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:30:
Hij werkt in ieder geval een stuk soepeler dan voorheen. Toch haalde ik de telefoon net uit m'n broekzak om te constateren dat 'ie uit stond. Ik kon 'm gewoon weer aanzetten, en de batterij was nog voor zo'n 60% vol. Met V10b had ik heel af en toe wel eens een spontane reboot, maar dat de telefoon zichzelf uitschakelt had ik nog niet eerder meegemaakt, tenzij de batterij volledig leeg was;)
Het kan ook gekomen zijn dat de powerknop lang ingedrukt is want die blijft het doen als het scherm gelocked is. Daarna in je broekzak op uitzetten gedrukt.

Vandaag 3x gehad dat de apps moesten laden die op het homescreen staan. Dus dat is nog steeds niet goed, het leek opgelost. Wel is hij nog steeds sneller dan v10b en gaat beter met de batterij lading om. Nu is het wachten op v10d en GB v10?. g? :P

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik heb al vanaf het begin mijn O2X in een leren hoesje en nog niet 1x een reset of hangup gehad.
Ook wordt mijn telefoon niet warmer dan gebruikelijk.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:39

Steeffoon

Smartphone-nerd

Eind volgende week komt er een update uit voor de LG P990 Optimus 2X Speed, aldus LG:

https://twitter.com/#!/LG_NIEUWS_NL/status/88983018118717440

Ik ben benieuwd.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Verwijderd

Dit had ik al eerder vermeld. Had die jongen bij de servicedesk toch de juiste info voor zijn neus.

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-01 15:05

Canis Lupus

Vosbot

Heb even de reacties over GPS en navigatie in dit topic gelezen, maar ben mijn probleem niet tegengekomen:
zowel bij Google navigatie als Sygic, heb ik last dat de GPS er soms 10-30m naast zit.

Nu begrijp ik dat GPS niet tot op de meter nauwkeurig is, maar het is behoorlijk irritant als je op de snelweg opeens op een parallelbaan zit of in de stad daardoor een kruising mist. Ook lijkt de GPS pas na 4 sec. door te hebben wanneer je wegrijdt bij een stoplicht.

Jullie ervaringen of tips? Of zou dit een hardwareprobleem zijn en dus VIP service?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:53:
Heb even de reacties over GPS en navigatie in dit topic gelezen, maar ben mijn probleem niet tegengekomen:
zowel bij Google navigatie als Sygic, heb ik last dat de GPS er soms 10-30m naast zit.

Nu begrijp ik dat GPS niet tot op de meter nauwkeurig is, maar het is behoorlijk irritant als je op de snelweg opeens op een parallelbaan zit of in de stad daardoor een kruising mist. Ook lijkt de GPS pas na 4 sec. door te hebben wanneer je wegrijdt bij een stoplicht.

Jullie ervaringen of tips? Of zou dit een hardwareprobleem zijn en dus VIP service?
kijk en dit precieze probleem heb ik nu dus ook.

Ik ben aan het testen geweest met Google Sygic en Navigon select. Allemaal hebben ze inderdaad precies het probleem wat jij omschrijft.

Ik heb de GPS fix al geprobeerd via het hidden menu.
http://forum.xda-develope.../index.php/t-1066933.html
De gps.conf aangepast een goede ntp server ingesteld ed.
Ook heb ik alle settings die met de GPS te maken hebben al geprobeerd maar niks helpt.

Het lijkt wel alsof de GPS te traag update en niet nauwkeurig is idd. Ik wou nu nog met de spanningskabel eraan gaan testen misschien dat de gps in een soort low power modus staat als hij niet aan de netspanning hangt. Of heb jij dit toevallig ook al getest en hoef ik dat niet meer te doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Mirage op 08-07-2011 10:18 ]

https://www.afrikareisopmaat.nl

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:11
Misschien ligt dat aan de baseband, ik zou proberen de software te updaten naar 10c. Heb daar zelf nog geen ervaring mee want ik draai CM7 op mijn optimus 2x. Ik heb er geen last van, hij ziet precies waar ik zit. Baseband draai ik versie xxx502.

• speedme
Voor de mensen die nog een Micro HDMI kabel willen kopen, ik heb ze (vergulde aansluiting, 1,80 meter)
Ze kosten € 8,00 incl. verzendkosten.

PM me voor gegevens.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Mirage
justin_ti schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:42:
Misschien ligt dat aan de baseband, ik zou proberen de software te updaten naar 10c. Heb daar zelf nog geen ervaring mee want ik draai CM7 op mijn optimus 2x. Ik heb er geen last van, hij ziet precies waar ik zit. Baseband draai ik versie xxx502.
Mijn telefoon is volledig geupdate met baseband 622 en de laatste v10c.
Dit kan het dus helaas ook niet zijn in mijn geval. ik zou een oudere kunnen proberen maar ik ben benieuwd wat Canis Lupus draait.

Als ik mezelf track met gps zegt hij trouwens ook wel precies waar ik zit. Zolang ik maar stilsta. Zodra je dus gaat navigeren als je bijv rijd wordt hij super onnauwkeurig. onder andere door volgens mij het feit dat de GPS te laat reageert. als je optrekt naar de 50 duurt het een aantal seconden voor de GPS daar ook op zit volgens mijn navigatie hij ijlt dus constant na en is daardoor onnauwkeurig.

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Mirage schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:54:
[...]
Mijn telefoon is volledig geupdate met baseband 622 en de laatste v10c.
Dit kan het dus helaas ook niet zijn in mijn geval. ik zou een oudere kunnen proberen maar ik ben benieuwd wat Canis Lupus draait.
De verschijnselen die ik beschreef waren onder v10a. Ik heb gisteren naar v10c (baseband 622) geupdate en zal van het weekend even een nieuwe test doen.

Merk al wel dat 10c vs 10a een bak aan batterijverbruik scheelt :)

• Mirage
Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:53:
[...]

De verschijnselen die ik beschreef waren onder v10a. Ik heb gisteren naar v10c (baseband 622) geupdate en zal van het weekend even een nieuwe test doen.

Merk al wel dat 10c vs 10a een bak aan batterijverbruik scheelt :)
Ik ben benieuwd wat je uitkomst is anders wordt hij waarschijnlijk gevipped aangezien jij de enige bent die ik zover met dit probleem heb gezien van alle fora die ik bezoek. v10c is qua batterij een heel stuk beter inderdaad maar ik heb met deze versie dus dezelfde problemen als jij met v10a al had.

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 14:10
Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:53:

Ik had dit ook soms met de in mijn ingebouwde navigatie van Panasonic, echt raar. Als ik dan het ding uit deed en weer aan was het vaak verholpen. Misschien helpt dit ook bij jou?

Verwijderd

De 10c update heeft mij enkel goed gedaan tot nu toe (afkloppen). Gps (normale instellingen, geen nokia dus) heeft een fix binnen 10 seconden nu, tot op een paar meter nauwkeurig, ik heb nog geen vastlopers, of reboots meegemaakt, en alles voelt een stuk soepeler aan.

Voor de update heb ik wel aardig wat problemen gehad, variërend van simpele spontane reboots, tot een complete crash waarna de telefoon in een opstart-loop kwam en de enige optie een complete reset via het recovery menu was (3 maal binnen 2 week tijd overigens :9)
Hoewel ik hardwaretechnisch erg te spreken ben over het apparaat, doet de gammele software toch af voor mij zo. Ik heb hiervoor 2 jaar lang een Desire gehad, en heb in die 2 jaar minder problemen gehad met de telefoon dan in 3 maanden met de 2X. Ik hoop dat 2.3 snel komt en een einde maakt aan die vreemde bugs.

Verwijderd

Volgens LG betreft de update een versie V10Cc... onduidelijk of dit een vervolg op de V10C is :? ...

Verwijderd

speedme schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:46:
Voor de mensen die nog een Micro HDMI kabel willen kopen, ik heb ze (vergulde aansluiting, 1,80 meter)
Ze kosten € 8,00 incl. verzendkosten.

PM me voor gegevens.
Via de LG-Promo lijn Gratis!!!

Verwijderd

Promo lijn? Leg uit aub...

Edit Is dus alleen voor toestellen gekocht per 23 mei tot 31 augustus.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2011 16:12 ]

• speedme
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:38:
[...]

Via de LG-Promo lijn Gratis!!!
Klopt, maar dat geld voor mensen die nieuwe telefoon/abbo aanschaffen.

Mensen, net zoals ik, die vanaf het begin de O2X hebben, kregen geen micro-HDMI kabel erbij.
Die mensen bied ik dus de mogelijkheid om er eentje aan te schaffen (i.p.v. via eBay of chinese website)

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
speedme schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:47:
[...]

Mensen, net zoals ik, die vanaf het begin de O2X hebben, kregen geen micro-HDMI kabel erbij.
Die mensen bied ik dus de mogelijkheid om er eentje aan te schaffen (i.p.v. via eBay of chinese website)
Hmm ik zie niet waar of hoe ik je kan PM'en, maar heb wel interesse!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Frigolamptje schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:14:
[...]
Hmm ik zie niet waar of hoe ik je kan PM'en, maar heb wel interesse!
Same here, denk dat speedme hem uit heeft staan :)

• taz3d_nl
  • Laatst online: 10-01 11:34
[...]

Heb mijn 3meter hdmi kabel van LG gisteren binnen gekregen, is van goede kwaliteit. :9

• speedme
Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:24:
[...]
Same here, denk dat speedme hem uit heeft staan :)
Als het goed is, staat PM nu aan...

Anders ben ik te benaderen op mijn email-adres : highstreetboy [at] hotmail [punt] com

Verwijderd

Okee ik draai nu een aantal dagen V10C, maar mijn batterij gaat ongeveer de helft van de tijd mee dan dat die ging op V10B, anders mensen die dit ook hebben?

Ik heb evenveel gefreezed als op V10B, maar toch gaat die kort mee. Nu is er in bijna 2 uur nog maar 67% over normaal had ik dan zeker nog 85%

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04-2025
Bij mij is sinds vanmorgen 7 uur tot aan nu nog 68% over, en heb redelijk intensief gebruikt.
Nee, bij mij is het alleen maar beter geworden

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09-2025
Ik heb met succes versie v10c kunnen installeren via ota. Daarna voor de zekerheid een hard reset gedaan en tot nu toe werkt alles prima.

Maar ik kan Google Maps niet updaten via de market, want ik kan hem daar helemaal niet vinden. Toen op Google.nl gezocht naar de market link van Google Maps. Deze gevonden maar dan geeft de market aan dat de link niet klopt. Hebben meer mensen dit probleem en is er een oplossing voor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 19:49:
Okee ik draai nu een aantal dagen V10C, maar mijn batterij gaat ongeveer de helft van de tijd mee dan dat die ging op V10B, anders mensen die dit ook hebben?

Ik heb evenveel gefreezed als op V10B, maar toch gaat die kort mee. Nu is er in bijna 2 uur nog maar 67% over normaal had ik dan zeker nog 85%
Bij mij is het juist net andersom. v10b of baseband 405 zorgde ervoor dat ik maar 6 á 7 uur met de batterijlading kom doen. Maar volgende week komt er weer een nieuwe update die alles zal moeten oplossen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2011 20:50 ]

Verwijderd

10c komt dus volgende week uit.

Ik zie zojuist dat ik versie 10b heb en vooralsnog loopt ie soepeltjes, wat is nu echt het voordeel van deze nieuwe versie.

En staat dit los van de 2.3 Android release?

Verwijderd

Maar die is toch al uit sinds Maandag. Dan zou het een fix moeten worden voor v10c, maar dan veranderd er toch altijd iets in de ROM waaraan je het kan zien. Hopelijk zijn ze toch iets sneller klaar met Gingerbread. :')

Verwijderd

[...]

Ik zou zeggen bel de LG promo-lijn en probeer eruit te halen wat er uit te halen valt aangezien het in mijn ogen belachelijk is dat je bij een telefoon van meer dan 400 euro geen hdmi kabel geleverd krijgt en een maand later wel...

Ik heb de mijne in ieder geval al binnen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 21:00:
10c komt dus volgende week uit.

Ik zie zojuist dat ik versie 10b heb en vooralsnog loopt ie soepeltjes, wat is nu echt het voordeel van deze nieuwe versie.

En staat dit los van de 2.3 Android release?
Nee v10c is nu uit en volgende week komt een update die alle ellende zou moeten laten verdwijnen!

• Spiritual89
  • Laatst online: 25-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:29:
[...]

Nee v10c is nu uit en volgende week komt een update die alle ellende zou moeten laten verdwijnen!
Ik heb met LGMobile Update tool gekeken welke versie ik heb (heb telefoon net) en ik heb dus v10b en wil graag c.
Hij zegt ook dat ik de laatste software versie al heb, er is geen update nodig.
Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen? En hoe zit het met de Gingerbread update ?

[ Voor 9% gewijzigd door Spiritual89 op 09-07-2011 13:12 ]

• Bensjero

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Eventjes het topic doorlezen doet wonderen...

Maar GB gaat nog een tijd duren (lees: 2 maand?)

v10c is nu uit, en wat er gefixed is merk ik niet echt... En de update voor vastlopers en reboots komt over een week ongeveer....

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik heb vanmorgen het toestel ge-wiped, waardoor de root enzo er vanaf moest zijn. Ik gebruikte geen Custom ROM. Nadat dat was gebeurd, was ik alles kwijt, dit wist ik...

Daarnet gaf de LG een melding dat er een update was voor mijn toestel. Ik wou die installeren, maar dan komt die weer in het welbekende Recovery menu. Dat is nou net NIET de bedoeling. Want dan kan hij de installatie van de nieuwe update niet voortzetten. Hoe kan ik dit wegkrijgen?

Ik snap er niks meer van, want ik dacht dat ik nu gewoon die installatie kon uitvoeren, nadat het toestel zichzelf opnieuw zou opstarten, en ik dus alles kwijt zou zijn ....

Wie kan mij helpen? ... alvast heel erg bedankt!

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Verwijderd

stefanaudi schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:30:
Ik heb vanmorgen het toestel ge-wiped, waardoor de root enzo er vanaf moest zijn. Ik gebruikte geen Custom ROM. Nadat dat was gebeurd, was ik alles kwijt, dit wist ik...

Daarnet gaf de LG een melding dat er een update was voor mijn toestel. Ik wou die installeren, maar dan komt die weer in het welbekende Recovery menu. Dat is nou net NIET de bedoeling. Want dan kan hij de installatie van de nieuwe update niet voortzetten. Hoe kan ik dit wegkrijgen?

Ik snap er niks meer van, want ik dacht dat ik nu gewoon die installatie kon uitvoeren, nadat het toestel zichzelf opnieuw zou opstarten, en ik dus alles kwijt zou zijn ....

Wie kan mij helpen? ... alvast heel erg bedankt!
Ik zou gewoon even via smartflash versie 10a ofso terug zetten.

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 16:42:
[...]

Ik zou gewoon even via smartflash versie 10a ofso terug zetten.
Hmmm... maar ik heb nu 10b... en dan ga ik er op achteruit? En hoe werkt smartflash??

Verwijderd

stefanaudi schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 19:04:
[...]

Hmmm... maar ik heb nu 10b... en dan ga ik er op achteruit? En hoe werkt smartflash??
Kijk in de costum topic daar staat de hele uitleg

• Tweaqer
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 19:10:
[...]
Kijk in de costum topic daar staat de hele uitleg
Voor mij werkte dat iig erg goed. Dan kun je makkelijk de update naar B doen en daarna krijg je de optie om te updaten naar C :)

Offtopic: iemand een tip voor een goede autohouder?

• WeAreLegion
  • Niet online
Angelgamer schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 21:14:
[...]

Voor mij werkte dat iig erg goed. Dan kun je makkelijk de update naar B doen en daarna krijg je de optie om te updaten naar C :)

Offtopic: iemand een tip voor een goede autohouder?
Bij de mediamarkt ligt de officiele autohouder van LG zelf :) die schijnt wel goed te zijn verder en natuurlijk op maat voor de 2x

Verwijderd

Ja dat klopt heb ik ook gedaan. Toen weer cm7 erop gezet met build 71 de tel werkt bij nu super

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb weinig gemerkt van de update, accu gaat niet echt merkbaar langer mee iig. vandaar dat ik net de dx 3500mah accu besteld heb bij dx, voor 14$ wil het wel proberen, zolang mijn lg maar niet smelt. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Flagg schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 23:33:
Ik heb weinig gemerkt van de update, accu gaat niet echt merkbaar langer mee iig. vandaar dat ik net de dx 3500mah accu besteld heb bij dx, voor 14$ wil het wel proberen, zolang mijn lg maar niet smelt. :)
Heb je ook de link? ;)

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

dealextreme.com/p/replace...ptimus-2x-p990-p993-91253

zoiets? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Flagg op 09-07-2011 23:46 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
is er al ieta van een bln-achtige tool voor deze tel? dus dat je softtouch knoppen oplichten als je een.mail/sms/whatsapp bericht hebt?

bij voorkeur zonder custom roms e.d.

Verwijderd

418O2 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:43:
is er al ieta van een bln-achtige tool voor deze tel? dus dat je softtouch knoppen oplichten als je een.mail/sms/whatsapp bericht hebt?
Ja.
Nee.

Verwijderd

Ja. :)

offtopic:
Wist wel dat DX DealExtreme was want dat staat ook op de envelop als je geen gift doet. Maar een linkje is wel handig voor degeen die het niet weten.

Hopelijk heeft LG met de update die volgende week komt ook gedacht aan een fix voor het beheer van de applicaties. Die laden bij mij ontzettend langzaam Heb er wel zo'n 100 apps opstaan maar vergeleken met mijn vorige android toestellen gaat me dat langzaam op de 2X Speed. Eerst doet ie er zeker 40 sec over om de grootte te berekenen en dan ook nog zo'n 20 om de thumbnale erbij te laden. :| :z

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Canis Lupus schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:53:
[...]
Ook met ROM versie v10c is de GPS nog best wispelturig. Zijn er andere mensen met zelfde ervaring die na VIP service betere resultaten hadden? (Twijfel of ik hem om moet laten ruilen)

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-01 22:05
Canis Lupus schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:11:
[...]

Ook met ROM versie v10c is de GPS nog best wispelturig. Zijn er andere mensen met zelfde ervaring die na VIP service betere resultaten hadden? (Twijfel of ik hem om moet laten ruilen)
Ik heb zelf via een hiddenmenu de instelling van de GPS veranderd zodat het toestel nu gebruikt maakt van de Nokia GPS server. i.p.v. die van Google.

GPS werkt bij mij prima :)

voor uitleg zie hier

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-01 06:52

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Hoe is LG eigenlijk wat betreft updates? Wil deze telefoon gaan kopen maar het zou wel leuk zijn als hij wel twee jaar mee kan. Hij wordt geupdate naar 2.3 maar hoe groot is de kans dat ze hem blijven updaten?

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-01 08:55

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Ik denk dat die kans zeer klein is... De afspraak die de meeste fabrikanten gemaakt hebben is dat ze in grote update doen van Android. Dus als LG m naar Gingerbread zet, dan hebben ze zich daaraan gehouden. Ik denk niet dat we meer dan Gingerbread gaan zien op de O2X.

Maar dat moet wel mogelijk zijn met custom roms.

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dus wat betreft upgrades kan je eigenlijk beter naar HTC gaan bijvoorbeeld, aangezien ze de desire nu zelfs nog upgraden. Maar de meeste htc's hebben geen hdmi uit, lastig :9

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:34
Zoals jullie vast wel door hebben is de topicstart inmiddels wat verouderd. Ik heb zelf inmiddels een Galaxy s2 en ik weet dat mede topic eigenaar nlboy ook een andere telefoon heeft. Met het oog op de 150 pagina's die dit topic inmiddels heeft en de kans dat er binnenkort een nieuw deel komt, wie is bereid dit topic over te nemen? Logischerwijs krijg je de bronbestanden van de kopjes bovenin en dergelijke, dus daar zou je redelijk mee uit de voeten moeten kunnen.

DM gehad, komt helemaal goed :)

[ Voor 19% gewijzigd door Roytoch op 11-07-2011 11:01 ]

Welles

• Mirage
Canis Lupus schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:11:
[...]

Ik twijfel ook, maar ik denk dat ik hem wel ga laten omruilen. Ik wil hem echt voor navigatie in de auto gaan gebruiken. Heb net een goede houder voor in de auto aangeschaft enzo.

Ik ga morgen maar eens bellen met de VIP service dan maar en hopen dat het daarna beter is met een nieuw toestel.

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:06
418O2 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 00:43:

Ja dit kan :)

https://market.android.co...ons&feature=search_result

Verwijderd

roy.ahuis schreef op zondag 10 juli 2011 @ 23:05:
Zoals jullie vast wel door hebben is de topicstart inmiddels wat verouderd. Ik heb zelf inmiddels een Galaxy s2 en ik weet dat mede topic eigenaar nlboy ook een andere telefoon heeft. Met het oog op de 150 pagina's die dit topic inmiddels heeft en de kans dat er binnenkort een nieuw deel komt, wie is bereid dit topic over te nemen? Logischerwijs krijg je de bronbestanden van de kopjes bovenin en dergelijke, dus daar zou je redelijk mee uit de voeten moeten kunnen.

Denk dat het beter is als de topicstart wat opgeschoond en aangevuld wordt door een optimus-eigenaar, zeker omdat er nu nog wat pre-release dingen instaan zoals de onzekerheid over het schermtype.

DM maar, staat wel aan als het goed is.
Overloper! ;)

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:34
Jaaa, ik voel me al vies genoeg zonder ook nog een schuldgevoel aangepraat te krijgen :+

Welles

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 23:29:
[...]

Wat is je bron? Ben wel benieuwd wat ik in de gaten moet houden. Houd het toch aardig bij namelijk via XDA en Modaco :)

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-01 16:28
PeterFdeVries schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:50:
[...]
Wat is je bron? Ben wel benieuwd wat ik in de gaten moet houden. Houd het toch aardig bij namelijk via XDA en Modaco :)
Twitter ;)

• PeterFdeVries
ja sh*t, daar doe ik niet aan. Vind ik stom :P

On topic: Ik ken die lui bij LG onderhand wel met hun 'waarschijnlijk' en 'verwacht'. Eerst zien, dan geloven :)

[ Voor 18% gewijzigd door PeterFdeVries op 11-07-2011 19:46 ]

Verwijderd

PeterFdeVries schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:50:
[...]

Mijn bron is uiterst geheim... een helpdeskmedewerker van LG. Niet veel later zag ik een tweet op de pagina van LG over de zelfde update!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 22:53 ]

Verwijderd

roy.ahuis schreef op maandag 11 juli 2011 @ 11:00:
[...]

Jaaa, ik voel me al vies genoeg zonder ook nog een schuldgevoel aangepraat te krijgen :+
Wil je ook geen schuldgevoel aanpraten...Maar schaam je! :P

• PeterFdeVries
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:49:
[...]

Mijn bron is uiterst geheim... een helpdeskmedewerker van LG. Niet veel later zag ik een tweet op de pagina van LG over de zelfde update!
Durf jij te beweren dat de werknemers van de LG-klantenservice tegenwoordig verstand van zaken hebben? Gewaagde stelling haha!

Verwijderd

PeterFdeVries schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 01:19:
[...]

Durf jij te beweren dat de werknemers van de LG-klantenservice tegenwoordig verstand van zaken hebben? Gewaagde stelling haha!
Beweer ik iets??? Jij vraagt om de bron ik geef jou antwoord doofy!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 10:02 ]

• PeterFdeVries
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:01:
[...]

Beweer ik iets??? Jij vraagt om de bron ik geef jou antwoord doofy!
Dude, ik maakte maar een grapje... :)

Verwijderd

PeterFdeVries schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:28:
[...]

Dude, ik maakte maar een grapje... :)
Grap niet geslaagd! ;)

• Tweaqer
Om toch maar weer even terug on-topic te gaan ( ;) ), misschien is het een idee om voor de nieuwe TS ook een poll te starten met batterij-duur. Er wordt hier veel over gesproken en een poll kan daar misschien goed inzicht in geven.

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-01 08:55

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Topicstarter
Ik ben de nieuwe TS. Gisteren jammer genoeg geen tijd gehad om wat op te zetten. Maar zal daar deze week wat tijd aan besteden, waarschijnlijk ook dit weekend, en dan volgende week een shiny new topic maken.

Input zoals hierboven is welkom. Mag ook op de DM.

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
Paul van Modaco heeft 'm; Gingerbread voor de O2X :D Dus ik denk dat er binnenkort een nieuwe Fr komt, gebaseerd op GB ;)

Edit: En dat is dus ook zo: "Gonna massage a few bits into shape, do some MCR goodness then put up a Alpha release Gr1 kitchen."

http://android.modaco.com...stes-like-2x-gingerbread/

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2s2Q3W282V0I3y0s0j20/2xgb.png

[ Voor 18% gewijzigd door Jay_Snake op 12-07-2011 11:49 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
En hij heeft ook al last van een lege batterij... :/

:+

Verwijderd

Fire69 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:49:

roms vervangen kost stroom hè ;)

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01 11:30
Fire69 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:49:

Hij heeft ook last van een niet werkende simkaartlezer lijkt het :+

Verwijderd

Die zit er niet in. Weet je wel hoeveel toestellen hij heeft! :P

Ik heb het flauwe vermoeden dat vrijdag v20a wordt uitgerold omdat ze niet zeggen welke versie, alleen dat alle problemen tot het verleden behoren. Ben erg benieuwd. :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 14:35 ]

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-01 15:04
Nais. Maar heeft hij dus de officiele update van LG te pakken gekregen of hem er zelf op geflikkerd?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grappig, zelfde buildnr als de laatse software op de Nexus S...

Battle.net || Strava

Verwijderd

SytseHartvelt schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:30:
Nais. Maar heeft hij dus de officiele update van LG te pakken gekregen of hem er zelf op geflikkerd?
Waarschijnlijk mag hij de rom testen en er zelf opgezet. Zoals in m'n edit, ik heb het vermoeden dat v20a vrijdag wordt uitgerold. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 14:38 ]

• Bensjero

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Pff, laten we niet te veel goede hoop hebben... Alsof LG nu ineens wel snel GB gaat uitrollen :|

• Jay_Snake
SytseHartvelt schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:30:
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:28:
Die zit er niet in. Weet je wel hoeveel toestellen hij heeft! :P

Ik heb het flauwe vermoeden dat vrijdag v20a wordt uitgerold omdat ze niet zeggen welke versie, alleen dat alle problemen tot het verleden behoren. Ben erg benieuwd. :)
Volgens Paul is het een "early leak", die heeft hij van een iemand binnen LG. Gezien het een early leak is lijkt het me niet een versie die vrijdag uitgerold wordt.

Verwijderd

Net bevestiging via twitter van LG Webcare dat de komende upgrade 2.3.4 is!

• Jay_Snake
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 15:47:
Net bevestiging via twitter van LG Webcare dat de komende upgrade 2.3.4 is!
Bron? Dat wil ik wel eens lezen.

• azaz3l
  • Laatst online: 12-05-2025
bron:
LG_WEBCARE_NL LG WEBCARE NL
@
@frankvanderzalm Hoi Frank. Wat we kunnen bevestigen is dat de aankomende O2X Gingerbread upgrade de 2.3.4. versie is. Vriendelijke groet,
10 minutes ago Favorite Retweet Reply

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/photo/my-images/32/naamloosxx.png/

• Jay_Snake
Even gefixed voor je ;) Het is mooi om te zien dat ze dit zeggen, maar ze zeggen niet dat dat de update is van komende vrijdag. Alleen dat de GB update die ooit een keer komt, 2.3.4 zal zijn.

• azaz3l
  • Laatst online: 12-05-2025
Jay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:07:
[...]
Even gefixed voor je ;) Het is mooi om te zien dat ze dit zeggen, maar ze zeggen niet dat dat de update is van komende vrijdag. Alleen dat de GB update die ooit een keer komt, 2.3.4 zal zijn.
en dat wisten we al ;)

• Jay_Snake
Sinds eerder vandaag door Paul ja ;)

• Tweaqer
Jay_Snake schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:26:
[...]
Sinds eerder vandaag door Paul ja ;)
Ik heb soms zelfs het idee dat LG de informatie die ze verstrekt ook gewoon van MoDaCo halen, kijk maar eens naar de tijden waarop ze dit soort info bekend maken; bijna iedere keer nadat het al ergens gelekt is.

Edit: check trouwens nog even de reactie van LG waarin ze zeggen dat de aankomende update van 'vrijdag' wel eerst nog een bugfix is. En lach/huil even mee mbt de eta van GB: "eind deze zomer".

[ Voor 32% gewijzigd door Tweaqer op 12-07-2011 16:57 ]

Verwijderd

Whahaha, dan is mijn vermoeden juist!! :P

Edit Sh*t, of toch niet. Man schiet dan eens op als die het niet is! Je zet jezelf dan weer flink voor lul als ontwikkelaar LG!!! Prutsers.

[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 17:09 ]

• Bensjero

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Jongens dit wordt echt niet GB hoor! Ik snap dat we allemaal er naar smachten, maar dat wordt nog ff geduld hebben.

• Jay_Snake
Angelgamer schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 16:49:
[...]

Ik heb soms zelfs het idee dat LG de informatie die ze verstrekt ook gewoon van MoDaCo halen, kijk maar eens naar de tijden waarop ze dit soort info bekend maken; bijna iedere keer nadat het al ergens gelekt is.

Edit: check trouwens nog even de reactie van LG waarin ze zeggen dat de aankomende update van 'vrijdag' wel eerst nog een bugfix is. En lach/huil even mee mbt de eta van GB: "eind deze zomer".
Dat zou je soms bijna denken, ja. En ja, dat hebben ze me idd net verteld op twitter (speciaal twitter ff aangemaakt, haha :P)

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Megapaul schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:24:
[...]Ik heb zelf via een hiddenmenu de instelling van de GPS veranderd zodat het toestel nu gebruikt maakt van de Nokia GPS server. i.p.v. die van Google.

GPS werkt bij mij prima :)

voor uitleg zie hier
Ik heb deze GPS fix gedaan en Sygic Navigatie werkt nu als een trein bij mij!

Verwijderd

Yep, die settings werken heel goed, ook bij Google Maps en elke andere navigatie. ;)
JensinatoR schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 17:09:
Jongens dit wordt echt niet GB hoor! Ik snap dat we allemaal er naar smachten, maar dat wordt nog ff geduld hebben.
Nou jammer dan, wordt dan nog 2 maanden wachten. Als hij dan maar wel gelijk goed is zal ik wel wachten maar als de nieuwe aankomende update ook de kuren gaat vertonen gaat er een custom op en wacht ik niet op GB.

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 20:00 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:39
Vreemd, ik moet helemaal niks veranderen om een fix te hebben op 5 sec...
Welke baseband hebben jullie dan?

Verwijderd

622, gekregen bij de update naar v10c. Of kan het zijn dat de GPS instellingen gewist zijn bij de update?

Edit Heb even gekeken (had ik gelijk moeten doen...) en ze staan er nog.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 20:10 ]

• Mr_gadget

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Bij studentmobiel hebben ze nu een aanbieding met deze telefoon. Je kan o.a. kiezen uit de LG Optimus 2x Speed, HTC Desire HD/S/Z of de Samsung Galaxy S plus. Raden jullie de LG gaan? Ik neig zelf ook naar de LG maar het lijkt me dat de HTC's meer toekomstbestendig zijn doordat ze vaker geüpdatet worden.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-01 16:28
Mr_gadget schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:05:
Bij studentmobiel hebben ze nu een aanbieding met deze telefoon. Je kan o.a. kiezen uit de LG Optimus 2x Speed, HTC Desire HD/S/Z of de Samsung Galaxy S plus. Raden jullie de LG gaan? Ik neig zelf ook naar de LG maar het lijkt me dat de HTC's meer toekomstbestendig zijn doordat ze vaker geüpdatet worden.
De LG Optimus 2x Speed is het toestel met de beste hardware specificaties. Hoe lang de andere toestellen geüpdate zullen worden weet niemand, aangezien dit (op de Desire S na) al redelijk 'oude' toestellen zijn. Wel hebben ze, als ik me niet vergis al 2.3, of zal dit in de toekomst nog komen. De LG krijgt ook 2.3. Dus qua software weet ik niet welke het beste zal zijn. Natuurlijk is er qua custom ROMs altijd iets nieuws te krijgen. :)

Verder kunnen we je niet helpen welk toestel voor jou de beste keuze zal zijn, daar moet je zelf achter komen.

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Jeroen04 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:36:
[...]

De LG Optimus 2x Speed is het toestel met de beste hardware specificaties. Hoe lang de andere toestellen geüpdate zullen worden weet niemand, aangezien dit (op de Desire S na) al redelijk 'oude' toestellen zijn. Wel hebben ze, als ik me niet vergis al 2.3, of zal dit in de toekomst nog komen. De LG krijgt ook 2.3. Dus qua software weet ik niet welke het beste zal zijn. Natuurlijk is er qua custom ROMs altijd iets nieuws te krijgen. :)

Verder kunnen we je niet helpen welk toestel voor jou de beste keuze zal zijn, daar moet je zelf achter komen.
Ik heb een HTC Incredible S gehad. Prima toestel, wilde toen wat anders. Dat werd een Nexus S. Ook een prima toestel. Deze heb ik toen geruild tegen een LG Optimus 2X. Ook een superfijn toestel. Toch heb ik nu weer een Nexus S. Precies om de reden, dat ik er ook even achter moest komen welk toestel ikzelf het fijnst vind. Met een galaxy heb ik geen ervaring. Mijn vriendin heeft een Xperia X10, dus heb ik ook even met de UI van SE kunnen spelen.

Voordelen van de HTC zijn Sense en een goede camera. In Sense zit bijna alles al standaard. Je hoeft weinig apps toe te voegen om een complete ervaring te hebben. Met de LG is het eigenlijk hetzelfde. In deze UI zit ook zo goed als alles wat je maar kunt bedenken. Echter bevalt mij het kale android besturingssysteem het best... Je kunt zeggen dat je dan ook gelijk de nieuwste android versie hebt, maar door de schil van HTC en LG maakt het eigenlijk niet zoveel uit welke versie er onder draait.

Ik zou zeggen, bestel een toestel met een jaarcontract en houdt het netjes. Dan kun je altijd nog ruilen als je wat anders wilt. Er zijn genoeg andere persoontjes die hetzelfde doen!

Battle.net || Strava

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 18:13
De nieuwe Android Market loopt ook lekker! http://download1044.media...com.android.vending-1.apk
Pagina: 1 ... 38 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.