Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 18:52

GateKeaper

#1 Procastinator

Geen matches
Hmmm... De eerste 3 weken bevielen mij perfect, geen enkel probleem. Ik las op internet over vastlopers en reboots maar had hier zelf totaal geen last van.

Sinds een week reboot dat ding spontaan, dit kan niet komen door de update want op één of andere manier haalt mijn telefoon die niet op.

Sinds 2 dagen loopt dat ding volledig vast. Het scherm gaat uit zoals het hoort te gaan, maar vervolgens krijg ik hem niet meer aan d.m.v. de aan- / uitknop. Gister gingen de lampjes achter de touchtoetsen wel branden na het indrukken van die knop, maar vandaag doet hij zelfs dat niet meer.

Hoop zo dat er een update komt die mij helpt, ondanks dat ik VIP service heb, hoop ik hier geen gebruik van te hoeven maken. (Standaard rom, wel geroot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Geen matches
Ik had ook geen last van vastlopers, of reboot problemen, totdat ik in het hidden menu de led van de touch buttons verlaagde. Hierbij maakte ik gebruik van de code en is mijn telefoon niet geroot.

Misschien nu nog iets te vroeg om te zeggen of het voor mij daar aan ligt, maar na de laatste reboot niet meer naar het hidden menu gegaan en nu ook alweer meer dan 36 uur geen vastloper gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Geen matches
Supremo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:25:
[...], totdat ik in het hidden menu [...]
Hidden menu??? Nee geintje, ik heb er over gelezen, maar nooit uitgezocht hoe ik er kom en wat ik er kan. Ben er dus ook nooit in geweest. Laatste week wel wat spelletjes geïnstalleerd maar geen nieuwe widgets / tooltjes meer. Het is mij dus een raadsel waar dit weg komt.

*edit, Ik kreeg mijn scherm weer niet aan, maar hij bleek dus uit te staan. Ik kreeg de telefoon desondanks niet aan vandaar dat ik er vanuit ging dat hij weer was vast gelopen.

Stroom stekker erin, en hij ging mooi aan... Wel raar dat m'n battery nog op op 74% staat. Hij is dus niet leeg, maar stond wel uit ? Vaaaaaag :?

[ Voor 28% gewijzigd door GateKeaper op 04-05-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:30

freddyathlon

McLaren Mercedes

Matched: 2x
Queros schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:54:
Hebben jullie ook problemen met bellen? Of dat er een slechte mic/speaker inzit? Als ik aan het bellen ben komt het voor dat de ander mij en ik de ander niet goed versta, of dat ik inens van dat interference heb..dat geluid als je de telefoon bij een speaker legt..
Hoort dit zo? Of is dit een VIP?
Er is her en der te lezen dat de kwaliteit van bellen niet echt optimaal is.

Krakende, ruisende speakertjes of de indruk dat de speaker te hard klinkt enz.
Gewoon geen mooie, heldere spraakkwaliteit.

Dit verschilt per gesprek, heb ik ook last van.

Ik zie dit dus niet direct als VIP.
De vastlopers / reboots die iedereen heeft, zie ik ook niet direct als aanleiding om te VIP-pen. Iedereen heeft er namelijk last van en vrijwel elke 2x Speed... Dus je schiet er niks mee op.

We zullen allemaal moeten wachten op een nieuwe update, hopelijk tegelijk met 2.3.3.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Geen matches
Weet niet of het al genoemd was, maar kan geen kwaad denk ik. Misschien openingspost-waardig?

Druk de Home-knop en Power-knop tegelijk kort in en je LG maakt een screenshot.

Gewoon zonder root en met de standaard rom.

Komen in je gallerij terecht daarna.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-05 13:52
Geen matches
freddyathlon schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:49:
Weet niet of het al genoemd was, maar kan geen kwaad denk ik. Misschien openingspost-waardig?

Druk de Home-knop en Power-knop tegelijk kort in en je LG maakt een screenshot.

Gewoon zonder root en met de standaard rom.

Komen in je gallerij terecht daarna.
Ja, is al meerdere keren voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:16
Geen matches
Ik heb de telefoon sinds gisteren en probeer hem op mijn Wi-fi te krijgen. Maar elke keer geeft de telefoon een melding " IP-adres ophalen" en na een halve minuut staat er " Verbinding verbroken" en scant hij opnieuw om het weer opnieuw te proberen.

Ik heb een Belkin router. Wireless security had ik op WEP staan, maar ook met WPA/WPA2 kom ik er niet op. Dacht, misschien ligt het aan de MAC address control. MAC adres control uitgeschakeld, tevens router een reboot gegeven. Nog steeds het zelfde. Had bij de MAC adres control het MAC adres van de Wi-fi toegevoegd overigens.

Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik google op dit probleem kom ik maar 1 resultaat tegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-04 18:19
freddyathlon schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:17:
[...]

De vastlopers / reboots die iedereen heeft, zie ik ook niet direct als aanleiding om te VIP-pen. Iedereen heeft er namelijk last van en vrijwel elke 2x Speed... Dus je schiet er niks mee op.

We zullen allemaal moeten wachten op een nieuwe update, hopelijk tegelijk met 2.3.3.
Ik heb anders geen last van reboots. Soms doet hij wel eens raar, dan reboot ik hem.

Gesprekskwaliteit vind k ok.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 32GB DDR5 6000C30 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400137

Geen matches
Ik wou eens alles terug zetten naar fabrieks instellingen. Maar dan ben ik ECHT alles kwijt ofniet?
Zoals de levels van angrybirds enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:50
Geen matches
Correct... even backuppen naar extern sd of computer -> fabrieksinstellingen -> terugzetten van backup = klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:35
Geen matches
technoaddict schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:24:
Ik heb de telefoon sinds gisteren en probeer hem op mijn Wi-fi te krijgen. Maar elke keer geeft de telefoon een melding " IP-adres ophalen" en na een halve minuut staat er " Verbinding verbroken" en scant hij opnieuw om het weer opnieuw te proberen.

Ik heb een Belkin router. Wireless security had ik op WEP staan, maar ook met WPA/WPA2 kom ik er niet op. Dacht, misschien ligt het aan de MAC address control. MAC adres control uitgeschakeld, tevens router een reboot gegeven. Nog steeds het zelfde. Had bij de MAC adres control het MAC adres van de Wi-fi toegevoegd overigens.

Heeft iemand hier ervaring mee? Als ik google op dit probleem kom ik maar 1 resultaat tegen :S
Ik zou eerst proberen bij aan andere wifi point om een verbinding te maken als je die optie hebt.

Er zijn wel wat problemen met wifi en 3g maar maar niet dat hij hangt in het verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Geen matches
Anoniem: 400137 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:39:
Ik wou eens alles terug zetten naar fabrieks instellingen. Maar dan ben ik ECHT alles kwijt ofniet?
Zoals de levels van angrybirds enzo?
Als je de telefoon geroot hebt kan je titanium back-up gebruiken om apps zoals angry birds weer terug te zetten nadat je een reset hebt gedaan.

Met deze app kan je zelf back ups maken van je belangrijkste apps, deze slaat dan alles op naar de SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourmother1972
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09-2021
Geen matches
Ik heb mijn LG omgezet naar de FR15 mod van Modaco en ik heb eindelijk het gevoel dat hij een beetje stabiel en snel is. Beetje jammer dat je hiervoor custom mods nodig hebt in plaats van de standaard LG rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Geen matches
yourmother1972 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:31:
Ik heb mijn LG omgezet naar de FR15 mod van Modaco en ik heb eindelijk het gevoel dat hij een beetje stabiel en snel is. Beetje jammer dat je hiervoor custom mods nodig hebt in plaats van de standaard LG rom.
Ik draai nog FR12, maar die is nog niet echt snel de interface heeft een beetje dezelfde lag als de LG rom.
Ik ben toch wat teleurgesteld in de phone, er zijn aardig wat problemen mee qua software/hardware en als ik het vergeleek met mijn milestone zit er niet bijster veel verschil tussen de telefoons.
Als je bedenkt dat de lg 4 keer zo snel zou zijn zou ik het in dagelijks gebruik niet geloven.
Sterker nog 2 keer zo snel zou ik nog niet geloven.

Het is dat de benchmarks anders zeggen, maar het gevoel is er niet naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Geen matches
REDSD schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:04:
[...]

Ik draai nog FR12, maar die is nog niet echt snel de interface heeft een beetje dezelfde lag als de LG rom.
Ik ben toch wat teleurgesteld in de phone, er zijn aardig wat problemen mee qua software/hardware en als ik het vergeleek met mijn milestone zit er niet bijster veel verschil tussen de telefoons.
Als je bedenkt dat de lg 4 keer zo snel zou zijn zou ik het in dagelijks gebruik niet geloven.

Met de hardware is niet zo veel mis hoor eigenlijk. Het zijn zowat allemaal software gerelateerde dingen die niet goed zijn :) En ja het is een hele snelle telefoon maar er is maar weinig uit op het moment wat het echt laat zien dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het normaal dat mijn O2X nu al 20 minuten bezig is met opstarten na een restore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourmother1972
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-09-2021
Geen matches
REDSD schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:04:
[...]

Als ik mijn telefoon vergelijk met de Galaxy S of HTC Desire van collega's dan is hij wel aanzienlijk sneller. Uiteraard niet x2 of x4 omdat de apps daar niet op ingericht zijn. Denk wel dat over een half jaar -als dual-core ook echt gebruikt wordt- er nog meer verschil te zien is. Tot zover ben ik blij met de hardware en nu ook met de software, al wil ik graag de cyanogenmod een keer proberen met Android 2.3.3 er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Hij start niet verder op als het LG logo met dat balkje eronder. Daar blijft die hangen.
Kan ik nu ook nog een hard reset doen op een of andere manier?
Of iets via dat CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Geen matches
Na ongeveer een week in gebruik ben ik nogsteeds heel erg te spreken over de telefoon.
Heb nog geen problemen ervaren (reboots, gesprekskwaliteit, batterij, nergens problemen mee).

De batterij was de eerste dag redelijk snel leeg maar dan zit je er vaak heel veel mee te prutsen, dus is niet gek.
Nu houdt hij het makkelijk een dag met redelijk wat internet gebruik, e-mail, bellen, sms, een enkele game.

Ook de klacht dat het touchscreen slecht zou reageren aan de lader heb ik niet ervaren.
's Avonds altijd in bed nog even het laatste nieuws lezen, spelletje doen, radio er op, reageert prima.

Het enige wat me opvalt, en niet alleen mij maar ook mijn vriendin, als ik radio luister via internet (3FM app, Radio NL app) klinkt het of het geluid iets te snel gaat. Het geluid valt ook vaak een tijdje weg en gaat dan weer verder, alsof hij buffert en het dan te snel weer afdraait.
Via de FM radio werkt het allemaal wel prima en ook MP3's lijken geen probleem te geven.
Iemand hier issues mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
Anoniem: 400137 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:14:
Is het normaal dat mijn O2X nu al 20 minuten bezig is met opstarten na een restore?
Wat bedoel je met een restore? Factory reset, nieuwe rom geflashed of terugzetten van een backup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
nou.. ik had een backup gemaakt met dat CWM. Voor als die fabrieksinstellingen toch niet relax waren.
En toen wou ik dat die terug zetten maar nu start die niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Weet je, het is toch echt wel handiger als je wat meer info zou geven over wat je nou juist gedaan hebt :)

Heb je gewoon een backup genomen en die nu terug gezet? Of heb je een backup genomen, een andere rom geflashed en nu je backup teruggezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Nee ik heb alleen een backup gemaakt van die orginele rom. Ik heb nog niks geflashed. Die ik nu terug wou zetten want die fabrieksinstellingen vond ik toch niet zo leuk. en erstond ook dat het gelukt was maar hij komt niet verder als het LG logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Haal de batterij er eens uit en start hem daarna terug op.
Als dat niet werkt, vrees ik dat je toch een factory-reset zal moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
heb ik al een aantal keren gedaan.
Hoe moet ik die factory reset doen?

EDIT: ik lees dat je dan de power knop ingedrukt moet houden samen met de volume down knop. Maar dan kom ik in dat CWM menu.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 400137 op 04-05-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wafje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 12:56
Geen matches
Kan ik mijn foon vippen voor krassen in het scherm?

Edit: er zit blijkbaar zand in mijn tapijt :s

[ Voor 32% gewijzigd door Wafje op 04-05-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Geen matches
benji83 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:31:
Na ongeveer een week in gebruik ben ik nogsteeds heel erg te spreken over de telefoon.
Heb nog geen problemen ervaren (reboots, gesprekskwaliteit, batterij, nergens problemen mee).

De batterij was de eerste dag redelijk snel leeg maar dan zit je er vaak heel veel mee te prutsen, dus is niet gek.
Nu houdt hij het makkelijk een dag met redelijk wat internet gebruik, e-mail, bellen, sms, een enkele game.

Ook de klacht dat het touchscreen slecht zou reageren aan de lader heb ik niet ervaren.
's Avonds altijd in bed nog even het laatste nieuws lezen, spelletje doen, radio er op, reageert prima.

Het enige wat me opvalt, en niet alleen mij maar ook mijn vriendin, als ik radio luister via internet (3FM app, Radio NL app) klinkt het of het geluid iets te snel gaat. Het geluid valt ook vaak een tijdje weg en gaat dan weer verder, alsof hij buffert en het dan te snel weer afdraait.
Via de FM radio werkt het allemaal wel prima en ook MP3's lijken geen probleem te geven.
Iemand hier issues mee?
Ja heb ik ook met RadioNL en Shoutcast! Super irri.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 32GB DDR5 6000C30 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Matched: optimus, 2x
freddyathlon schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:17:
[...]

Met name dat interference heb ik ook. Doet zich uitsluitend voor bij 2g. Zet je hem dan op handsfree, dan is de interference weg! Dus hij interfereert met de oorspeaker blijkbaar; en dat slaat ook door naar de microfoon, want degene met wie je belt kan het ook horen.
Ik vind het moeilijk te zeggen in hoeverre dit wel/niet bij elke optimus het geval is.
Hopelijk is het met firmware op te lossen! En hopelijk geeft lg hier prio aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405099

Geen matches
er zijn wel wat bugs zover je het kan noemen. ik denk wel dat het met een update gefikst kan worden mij vraag is wel waneer de 2.3 daat werkelijk uit gaat komen. ze hadden al veel eerder beloofd dat 2.3 uit zou komen en nu is hij er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Geen matches
2Silent schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:57:
Kan ik mijn foon vippen voor krassen in het scherm?

Edit: er zit blijkbaar zand in mijn tapijt :s
Denk 't niet. Is tenslotte eigen schuld, dus geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Anoniem: 400137 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:38:
heb ik al een aantal keren gedaan.
Hoe moet ik die factory reset doen?

EDIT: ik lees dat je dan de power knop ingedrukt moet houden samen met de volume down knop. Maar dan kom ik in dat CWM menu.
Dude, je moet nu toch echt wel wat meer beginnen lezen ipv gewoon hier direkt te komen vragen hoor...

Afbeeldingslocatie: http://www.androidnews.de/i/clockworkmod-recover-3-small.png

Welke optie zou je hier kunnen gebruiken denk je? :/

[ Voor 13% gewijzigd door Fire69 op 05-05-2011 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Geen matches
Weet je wat ik wel vind van deze telefoon maar dat had me iphone 3g ook. Dat de vibrate functie behoorlijk hard is. Het lijkt wel of het motertje gewoon uit ze voegen springt haha. Merken jullie dat ook of is dat iets wat mijn toestel heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Valt wel mee vind ik. Hij is goed voelbaar, maar niet meer of minder dan mijn Touch HD hiervoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Geen matches
Ja voelbaar is hij wel, misschien moet ik me oren er niet tegen aan houden om te testen ;) dat zal ook wel helpen. Maar goed het viel me nog al op. Nu zit ik te wachten op Galaxy on Fire 2 voor dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339794

Geen matches
Dag allemaal,

Ik heb zojuist dit weekend dit mooi toestel binnen. Gelukkig kwam ik hier eens lezen en zag ik dat het nuttig is om me in te schrijven bij LG VIP.

Verder lees ik dat een tal van gebruikers een custom rom hebben geinstalleerd, nu ja ik ben de link gaan bekijken en er zijn echt een aantal roms maar welke is nu een stabiele en die echt meerwaarde geeft tgv de standaard rom ?

Wat ik al kan medelen over mijn rom versie:
Android 2.2.2, Kernel 2.6.32.9, FRG83G, LGP990-V10a

Is het nuttig dat ik dus een andere rom installeer ?

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321560

Anoniem: 339794 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:22:
Dag allemaal,

Ik heb zojuist dit weekend dit mooi toestel binnen. Gelukkig kwam ik hier eens lezen en zag ik dat het nuttig is om me in te schrijven bij LG VIP.

Verder lees ik dat een tal van gebruikers een custom rom hebben geinstalleerd, nu ja ik ben de link gaan bekijken en er zijn echt een aantal roms maar welke is nu een stabiele en die echt meerwaarde geeft tgv de standaard rom ?

Mvg,
Zoieso de update draaien die vanuit LG is vrijgegeven, met deze krijg je een nieuwe baseband.
Op dit moment draai ik persoonlijk de nieuwe FR15 rom van Modaco, waar ik erg tevreden over ben!

http://android.modaco.com...s-2x-with-online-kitchen/

Een stuk sneller in zowel de benchmarks evenals de smoothness (gevoel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 339794 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:22:
Dag allemaal,

Mvg,
Lees even Fire69 in "LG Optimus 2X Speed" (niet letten op het sarcasme op het einde :P )

Als rom kan ik je de FR15 van Paul aanraden.
Die draai ik ook, neigt heel hard naar de stock-rom, maar draait lekker vlot :)

[edit]
Oh ja, zoals pollie999, best eerst de officiele update van LG erop zetten, dan heb je inderdaad een nieuwe baseband (die zorgt voor je verbindingen, 3G en wifi en zo).

Dat kan gewoon over the air door naar Settings - About Phone te gaan en daar ergens Check for Update of zo (zit niet in de custom rom, dus ben niet helemaal zeker waar :) )

[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 05-05-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321560

Geen matches
Fire69 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:44:
[...]

...

[edit]
Oh ja, zoals pollie999, best eerst de officiele update van LG erop zetten, dan heb je inderdaad een nieuwe baseband (die zorgt voor je verbindingen, 3G en wifi en zo).

Dat kan gewoon over the air door naar Settings - About Phone te gaan en daar ergens Check for Update of zo (zit niet in de custom rom, dus ben niet helemaal zeker waar :) )
Wel even over WIFI doen, anders werkt de over the air update functie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356875

Geen matches
WeAreLegion schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:26:
[...]

Zag je de " dan niet staan? ;) Ik weet dat het geen protector is maar het werkt verdomd fijn (vind ik).
Jah precies DE protector wat dus geen protector is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 356875 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:26:
[...]

Jah precies DE protector wat dus geen protector is ;)
Ik zei de "protector" als in dat het geen protector is ;) maar goed het maakt niet uit het werkt voor mij en daar gaat het voor mij verder om. Tegen de tijd dat deze niet meer goed is kan ik nieuwe telefoon halen of ik haal een echte! protector hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356875

Geen matches
WeAreLegion schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:28:
[...]

Ik zei de "protector" als in dat het geen protector is ;) maar goed het maakt niet uit het werkt voor mij en daar gaat het voor mij verder om. Tegen de tijd dat deze niet meer goed is kan ik nieuwe telefoon halen of ik haal een echte! protector hehe.
Jaah idd.. maar dan kan je het toch ook het verschepingsplasticje noemen :P . Flauwekul je hebt gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Fire69 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 08:02:
[...]

Dude, je moet nu toch echt wel wat meer beginnen lezen ipv gewoon hier direkt te komen vragen hoor...

[afbeelding]

Welke optie zou je hier kunnen gebruiken denk je? :/
Ja sorry had het al gezien ja xd
Maarja nu ik dat heb gedaan doet die helemaal niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Absoluut niks meer? In CWM geraak je wel nog veronderstel ik?

Probeer anders eens op je de FR15 vanop Modaco erop kan flashen, en kijk wat hij dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ja daar kom ik wel nog in.
Maar zelfs als dat niet lukt dan kan ik hem ook niett opsturen toch? Want hij is geroot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Ik denk dat dan het geroot zijn het minste van je problemen is! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
jammer dat deze live wallpaper niet wil op de 2X (force close), zal wel honeycomb nodig hebben

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Het lukt niet eens om die zip op het SD kaartje te zetten want die heeft 268 MB nodig.
Dus ik dacht ik gooi iets ervan af maar dat gaat niet want alle mappen zijn leeg????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397105

Geen matches
Net helaas gebruik gemaakt van de VIP-Service. Heb niet geroot oid. Mijn punten waar ik me kapot aan ergerde:
- Loopt vast bij sommige applicaties
- Scherm reageert soms niet wanneer ik wil scrollen
- Traag (bij laden van filmpjes op youtube schokt het nummer bij het afspelen, terwijl dat stukje al wel geladen is. Openen apps traag)
- Batterij houdt het nog geen 10 uur vol, ook bij weinig tot geen gebruik.

Vandaag of morgen bellen ze om de telefoon om te ruilen. Toch erg jammer, want ik had er echt veel van verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Geen matches
Anoniem: 397105 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:51:
Net helaas gebruik gemaakt van de VIP-Service. Heb niet geroot oid. Mijn punten waar ik me kapot aan ergerde:
- Traag (bij laden van filmpjes op youtube schokt het nummer bij het afspelen, terwijl dat stukje al wel geladen is. Openen apps traag)

Vandaag of morgen bellen ze om de telefoon om te ruilen. Toch erg jammer, want ik had er echt veel van verwacht!
Ik ben alleen bang dat sommige van die dingen niet opgelost worden met een nieuw toestel. Dat zijn meer dingen die door de ROM zelf verkeerd gaan maar goed dat is even afwachten. Eigenlijk kan ik toch beste iedereen aanraden om een prebake van FR15 er op te zetten dat is toch de beste ervaring tot nu toe (voor mij althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-05 02:14
Geen matches
WeAreLegion schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:57:
[...]

Ik ben alleen bang dat sommige van die dingen niet opgelost worden met een nieuw toestel. Dat zijn meer dingen die door de ROM zelf verkeerd gaan maar goed dat is even afwachten. Eigenlijk kan ik toch beste iedereen aanraden om een prebake van FR15 er op te zetten dat is toch de beste ervaring tot nu toe (voor mij althans).
Hoe ervaar jij de battery drain dan? Ik lees daar verschillende verhalen over op het modaco forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Geen matches
DENNIS79 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:00:
[...]

Hoe ervaar jij de battery drain dan? Ik lees daar verschillende verhalen over op het modaco forum...
Ik heb me telefoon nu 6 uur aanstaan (van stroom af) en ben 20% kwijt, maar heb wel dingen geinstalleerd en noem maar op en gebeld en whats'app en wifi aangehad en noem maar op , maar dat is nog maar 3,3% per uur.

Vind het dus eigenlijk wel meevallen, enige wat ik niet doe is me telefoon helemaal leeg laten lopen dus ik hang hem gewoon aan stroom al shij op 20% of nog hoger is als ik thuis ben bijvoorbeeld.

CM7 heeft bij mij zowat 40 uur aangestaan en die stond op nog 20% daarna maar die zat nog vol met bugs maar dat bied wel veel potentie als de rom wat stabieler word.

[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 05-05-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
WeAreLegion schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:57:
[...]

Ik had al die dingen ook met FR12 erop, dus ben wel zeker dat het geen hardware-probleem is.
Het rare is dat het de eerste dagen perfect goed ging, en dan van kwaad naar erger.
Nu met FR15 gaat alles terug supervlot. Ben benieuwd wat het wordt binnen een aantal dagen...
WeAreLegion schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:05:
[...]

CM7 heeft bij mij zowat 40 uur aangestaan en die stond op nog 20% daarna maar die zat nog vol met bugs maar dat bied wel veel potentie als de rom wat stabieler word.
Zat daar dan al een fix in voor die batterij-driver? Of ligt het lage verbruik aan iets anders?

[ Voor 21% gewijzigd door Fire69 op 05-05-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Geen matches
Hmmm,

Nou ja enige wat ik weet en gelezen heb is dat de driver om de batterij aan te sturen van LG erg slecht is en ook de juiste waardes niet aangeeft. Maar denk dat het ook wel met laag verbruik te maken heeft van de CM7 dus een combinatie van beide. Maar goed het is te hopen dat LG snel 2.3.3 uitbrengt dan kunnen ze daar verder opbouwen.

Ik heb ergens op me hdd nog een backup liggen van de orginele 10a versie dus als ik wil zou ik hem nog kunnen updaten naar nieuwe baseband enzo via de LG tool maar of dat veel helpt denk het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169455

Geen matches
Hoe is de viewing angle bij jullie? Bij mij is die opzich wel goed, maar er komt wel snel een blauwe en gele gloed te voorschijn. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-04 19:27
Geen matches
Viewing angle is prima. Alleen heb ook beetje gele gloed heb, vooral onderin Moet zeggen dat ik me er niet echt aan stoor ofzo.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405099

Matched: optimus
Bedankt dat u ons contacteerde met uw vraag betreffende P990

Onze excuses voor het lange wachten op een antwoord. Wij doen ons best om 2.3zo snel mogelijk uit te brengen voor de Optimus. Er zijn inderdaad watproblemen met het toestel, net zoals er problemen zijn met vele anderetoestellen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragenhebben, u kunt ons bereiken door gebruik te maken van het contactformulier <http://www.lg.com/nl/support/contact/support-message.jsp>of via onderstaand telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366022

Ik heb ook heel wat last van de batterij, eigenlijk begonnen na de update naar 10b (vermoedelijk door de nieuwe baseband?). Als ik bijvoorbeeld surf, zowel op wifi als EDGE/3G dan verbruik ik ongeveer 23% per uur (vaak nog meer). Ik verlies ook regelmatig ineens 2%. Moest het nu enkel liggen aan de driver van LG die het verbruik niet goed doorgeeft dan zou ik het niet zo erg vinden, maar hij valt ook echt uit op 0%..

Heeft niemand anders hier dan last van? Verbaast me eigenlijk wel want ik mijn O2X nu totaal niet gebruiken als smartphone. Het is toch niet de bedoeling dat je maar een uurtje ofzo surft en dat je er dan vanaf blijft?

Hier even een battery log, kijk vooral naar de eerste paar waarden, daar zie je echt vaak 2% per 5 minuten en soms zelfs 3.

2011/05/05|09:30:55|-5mA|70%|3900mV|26.0ºC
2011/05/05|09:35:55|-16mA|69%|3866mV|27.4ºC
2011/05/05|09:40:55|-126mA|67%|3819mV|33.8ºC
2011/05/05|09:45:55|-190mA|65%|3867mV|33.2ºC
2011/05/05|09:50:55|-143mA|64%|3849mV|32.5ºC
2011/05/05|09:55:55|-127mA|62%|3813mV|34.3ºC
2011/05/05|10:00:55|-212mA|60%|3795mV|35.2ºC
2011/05/05|10:05:55|-207mA|59%|3822mV|33.2ºC
2011/05/05|10:10:55|-188mA|57%|3791mV|32.8ºC
2011/05/05|10:15:55|-217mA|54%|3733mV|34.0ºC
2011/05/05|10:20:55|-473mA|50%|3707mV|34.3ºC
2011/05/05|10:25:55|-349mA|49%|3763mV|31.6ºC
2011/05/05|10:30:55|-227mA|47%|3748mV|32.1ºC
2011/05/05|10:35:55|-207mA|46%|3775mV|31.9ºC
2011/05/05|10:40:55|-161mA|44%|3757mV|32.8ºC
2011/05/05|10:45:55|-341mA|41%|3737mV|33.9ºC
2011/05/05|10:47:47|-1mA|41%|3688mV|34.1ºC
2011/05/05|10:52:29|-166mA|39%|3706mV|34.3ºC
2011/05/05|10:57:29|-199mA|37%|3711mV|32.5ºC
2011/05/05|11:02:29|-145mA|36%|3735mV|30.6ºC
2011/05/05|11:07:29|-126mA|34%|3734mV|29.9ºC
2011/05/05|11:12:29|-120mA|34%|3770mV|28.8ºC
2011/05/05|11:17:29|-110mA|32%|3753mV|29.0ºC
2011/05/05|11:22:29|-105mA|30%|3713mV|30.8ºC
2011/05/05|11:27:29|-139mA|29%|3709mV|31.3ºC
2011/05/05|11:32:29|-104mA|29%|3759mV|29.5ºC
2011/05/05|11:37:29|-78mA|27%|3745mV|29.4ºC
2011/05/05|11:42:23|-1mA|26%|3713mV|30.0ºC
2011/05/05|11:47:23|-166mA|25%|3714mV|29.8ºC
2011/05/05|11:52:23|-180mA|24%|3737mV|27.8ºC
2011/05/05|11:57:23|-112mA|23%|3731mV|28.6ºC
2011/05/05|12:02:23|-70mA|23%|3745mV|27.3ºC
2011/05/05|12:07:23|-127mA|20%|3691mV|29.0ºC
2011/05/05|12:12:23|-177mA|19%|3712mV|29.3ºC
2011/05/05|12:17:23|-116mA|19%|3717mV|29.5ºC
2011/05/05|12:22:23|-74mA|19%|3717mV|29.3ºC
2011/05/05|12:27:23|-48mA|19%|3729mV|29.3ºC
2011/05/05|12:32:23|-31mA|19%|3739mV|29.5ºC
2011/05/05|12:37:23|-21mA|18%|3730mV|29.6ºC
2011/05/05|12:42:23|-14mA|18%|3728mV|30.2ºC
2011/05/05|12:47:23|-17mA|17%|3721mV|29.7ºC
2011/05/05|12:52:23|-22mA|17%|3724mV|29.4ºC
2011/05/05|12:57:23|-18mA|16%|3688mV|29.5ºC
2011/05/05|13:02:23|-73mA|15%|3707mV|30.4ºC
2011/05/05|13:07:23|-73mA|15%|3694mV|31.1ºC

Nu denk je waarschijnlijk dat ik superveel widgets heb en heel wat sync en flink wat game ofzo, maar ik heb de hele tijd niets anders gedaan dan wat gebrowsed, beetje op forums met Tapatalk en soms eens Twitter gecheckt. Ik heb twee accounts die syncen, twitter en google, en widgets heb ik zelfs niet, buiten het weer en klok van LG zelf. Ik ben er echt vrij zeker van dat deze problemen begonnen zijn na de update naar v10b, die een nieuwe baseband met zich mee bracht... Programma's van LG zelf zijn ook zo goed als allemaal gefrozen met Titanium Backup.

Ben echt niet meer tevreden zo, kan zijn dat ik hem binnenkort ga vippen. Heeft iemand trouwens een idee hoe je de standaard contacten kan omzetten naar Google Contacts? Nu zijn ze toegevoegd met LG PC Suite IV, maar je kan die contacten dus niet omzetten naar Google Contacts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-04 12:04

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Geen matches
+- 20% voor een uur internetten is niet vreemd, dat heb ik ook. Zou +- 5 uur internetten betekenen met één accu. Zeker niet zo vreemd aangezien de spreekduur 7,5 uur is.

Over die 2,3% drop kan ik niet oordelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Stringer op 05-05-2011 15:47 ]

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Juist, maar ik zit eerder rond de 25%, wat dus zou neerkomen op 4u. Als je hier kijkt: http://www.anandtech.com/...t-dual-core-smartphone/15
zie je ook dat ze daar rond de 7 uur konden browsen op Wifi, wat toch wel een serieus verschil is met 4-5u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297117

Geen matches
Hallo allemaal ik kan mijn contacten niet syncen met pc suite wel foto's video's en muziek
iemand een oplossing hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Geen matches
Anoniem: 297117 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:54:
Hallo allemaal ik kan mijn contacten niet syncen met pc suite wel foto's video's en muziek
iemand een oplossing hiervoor
Wat heb je zelf gedaan / verricht om dit probleem op te lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399232

Geen matches
Anoniem: 397105 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:51:

Mijn batterij houdt het ook niet langer dan 10 uur vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
freddyathlon schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:15:
[...]

Wat heb je zelf gedaan / verricht om dit probleem op te lossen??
ik heb het nog niet opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-05 12:13
Geen matches
Probeer dan eerst een wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-04 12:56
Geen matches
Zijn er nog andere mensen die problemen hebben met de update te installeren? Als ik bij instellingen controleer op een update zegt hij dat hij een update gevonden heeft, gaat hij die downloaden en controleren om vervolgens te zeggen dat het software pakket foutief is :( Geen baseband upgrade voor mij dus. Mijn telefoon is wel geroot (geen custom rom) en ik heb alleen SNS.apk eraf gegooid, zou dat de oorzaak zijn? En heeft iemand die APK voor mij wellicht?

[ Voor 6% gewijzigd door Tweaqer op 05-05-2011 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
cctl01 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:15:
[...]

Probeer dan eerst een wat
Ik heb al van alles gebrobeerd en pc suite opnieuw geinstalleerd telefoon gereset niks helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Geen matches
Angelgamer schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:52:
Zijn er nog andere mensen die problemen hebben met de update te installeren? Als ik bij instellingen controleer op een update zegt hij dat hij een update gevonden heeft, gaat hij die downloaden en controleren om vervolgens te zeggen dat het software pakket foutief is :( Geen baseband upgrade voor mij dus. Mijn telefoon is wel geroot (geen custom rom) en ik heb alleen SNS.apk eraf gegooid, zou dat de oorzaak zijn? En heeft iemand die APK voor mij wellicht?
Die van mij update helemaal niet, hij blijft zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
Geen matches
Anoniem: 297117 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:32:
[...]

Ik heb al van alles gebrobeerd en pc suite opnieuw geinstalleerd telefoon gereset niks helpt
Synced hij ze wel met Gmail? Contacts die niet aangegeven staan als LG Contacts synchroniseert hij niet.
GateKeaper schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:41:
[...]
Die van mij update helemaal niet, hij blijft zoeken.
Heb je al geprobeerd via de computer met PC Suite de update te installeren?

[ Voor 38% gewijzigd door Tweaqer op 05-05-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Angelgamer schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:42:
[...]

Synced hij ze wel met Gmail? Contacts die niet aangegeven staan als LG Contacts synchroniseert hij niet.

[...]

met gmail synct hij ze wel update van pc suite had ik al geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
Geen matches
Anoniem: 297117 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:55:
[...]
met gmail synct hij ze wel update van pc suite had ik al geinstalleerd
Los van het feit dat je gelijk hebt dat het gewoon mogelijk zou moeten zijn om met LG te backuppen vraag ik me wel af; waarom in hemelsnaam? Of mis ik iets? Je hebt je een backup en die staat in Gmail; prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Geen matches
Angelgamer schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:42:
[...]

Ja zeker, dan krijg ik de melding:

Problem with communication between cell phone and PC.

Please disconnect the cable from your cell phone in order and remove and connect the battery.
Powr on your cell phone and press the Restart button to resume update.

Dat kan ik blijven doen, maar elke keer krijg ik die melding weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Angelgamer schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:59:
[...]

Los van het feit dat je gelijk hebt dat het gewoon mogelijk zou moeten zijn om met LG te backuppen vraag ik me wel af; waarom in hemelsnaam? Of mis ik iets? Je hebt je een backup en die staat in Gmail; prima toch?
mijn contacten staan inderdaad in gmail maar ik vind het raar dat hij de contacten niet synct
voor de rest toptoestel niets gemerkt van al die klachten hier op het forum alleen dat de batterij redelijk snel leeg is
maar dat was bij mijn vorige toestel iphone 3g ook zo
hopen voor een snelle update naar android 2.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Geen matches
Nu heb ik de drivers op mijn laptop verwijderd en nieuwe geïnstalleerd.

Ik krijg niet langer de "haal de batterij uit uw telefoon melding", ik krijg nu "Software update is not supported for this model". Dit terwijl hij eerst aangeeft een update gevonden te hebben en dat ik op de "bijwerken starten" knop moet drukken om die te installeren.

Is er nog een manier waarop ik mijn telefoon kan proberen te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Geen matches
Voor de mensen met batterijproblemen. hoe lang hebben jullie het toestel nu? Bij werd de batterij een stuk beter na een paar dagen laden. doe er nu meer als een dag mee met redelijk gebruik van 3g, sync, bellen, etc.

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Ik ging vandaag langs bij een collega die haar toestel sinds maandag heeft.
Ze vroeg me hoelang ik met de batterij kon doen omdat ze vond dat hij niet lang meeging.
Ik zeg dus: "tja, elke smartphone heeft dat probleem, ik ben blij dat ik het einde van de dag haal"

Kijk ze me raar en en zegt dat zij er toch zeker 2 dagen kan mee doen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Geen matches
Ik denk dat als ik 3G en data uit zou zetten ook wel twee dagen haal.

Hmm... Misschien zet je collega 't toestel 's nachts uit?? Misschien gebruikt ze 'm anders?

Maar ben ook niet anders gewend elke nacht mijn telefoon op te laden. Mijn Diamond 2 hield het ook ongeveer twee dagen vol maar meestal elke nacht wel aan een lader. Lijkt me ook niet handig... Net die tweede dag je batterij nog maar 30% ofzo... Hopen dat je de dag haalt (haha, klinkt dramatisch zeg...). Kijk als een batterij nou gewoon eens een week lang mee kon gaan zoals vroeger, aaaah, dat zou fijn zijn!!

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-04 11:43
Anoniem: 366022 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:43:
Ik heb ook heel wat last van de batterij, eigenlijk begonnen na de update naar 10b (vermoedelijk door de nieuwe baseband?). Als ik bijvoorbeeld surf, zowel op wifi als EDGE/3G dan verbruik ik ongeveer 23% per uur (vaak nog meer). Ik verlies ook regelmatig ineens 2%. Moest het nu enkel liggen aan de driver van LG die het verbruik niet goed doorgeeft dan zou ik het niet zo erg vinden, maar hij valt ook echt uit op 0%..

Heeft niemand anders hier dan last van? Verbaast me eigenlijk wel want ik mijn O2X nu totaal niet gebruiken als smartphone. Het is toch niet de bedoeling dat je maar een uurtje ofzo surft en dat je er dan vanaf blijft?
Dit is correct. The nieuwe baseband vraagt veeel battery omdat de signaal ook beter is. Tevens is de ram management veranderd. In 10A als je een app sloot, bleef hij afgesloten totdat je hem weer her opend.
Maar in 10B opent de app weer automatische.

Daarom ga ik mijn phone downgraden naar 10A m.b.v. Smartflah

ROM: http://www.fileserve.com/...NEU-XXX-FEB-23-2011+0.zip
Smartflash P990: http://loadbalancing.moda...rl=paul/2x/smartflash.zip
Smartflash drivers: http://android.modaco.com...release-1035-21-20110315/

Run the SmartFlashTool_P990.exe application on your PC
Turn device off, remove battery, plug device in while holding volume down - you should see a software update message on screen and the COM port should be filled automatically in the flash application below after installing the drivers if required.
Select the 'ROM Copy D/L' tab
Ensure 'Normal Mode' is selected
Ensure 'Erase CAL' is NOT selected
Click the browse button next to 'AP Bin:' and select the (BIN) file
Click the browse button next to 'CP Bin:' and select the (FLS) file
Click 'Start' and wait for the flash to complete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339794

Geen matches
@Fire69: wat bedoel je met "- Installeer met de Rom Manager CWM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Geen matches
Fire69 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:22:
Kijk ze me raar en en zegt dat zij er toch zeker 2 dagen kan mee doen! :/
En ze gebruikt hem wel als smartphone ? Of brengt hij de hele dag op standby door in de handtas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:47
Geen matches
GateKeaper schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:33:
[...]

En ze gebruikt hem wel als smartphone ? Of brengt hij de hele dag op standby door in de handtas?
Ik haal zelf ook bijna twee dagen met deze LG telefoon. +/- 2 uur internetten, af en toe kort een spelletje om de tijd te doden, een paar sms-jes en een paar telefoontjes per dag. Moet wel zeggen dat 'ie 's nachts in de flightmode staat (verbruikt dan maar 1% batterij gedurende een uur of acht).

Sinds dat ik 'm heb (9 maart) heb ik 1 keer een vastloper gehad toen 'ie aan de lader lag en een agenda reminder kwam. De eerste tonen van de reminder hoorde ik nog en toen was het over en uit. Battery pull nodig.

Ben dus heel tevreden met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-05 16:02
Geen matches
Eindelijk eens gebruik gemaakt van VIP =/

Ik zat gisteren met mijn telefoon te spelen, toen deze ineens uit ging.. Niet dat hij uitviel, nee hij sloot gewoon netjes af. Ik kreeg hem daarna niet meer aan. Vlak voordat die uitviel had ik toevallig nog naar de batterij gekeken, die stond op 40%.
LG gebeld, als het een beetje meezit krijg ik vandaag een nieuwe. Ik hoop alleen dat ze 'm innemen, ik heb softwarematig echt alles veranderd.. Nieuwe ROM, nieuwe baseband, nieuwe kernel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Geen matches
hoipimniet schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 10:53:
Eindelijk eens gebruik gemaakt van VIP =/

Ik zat gisteren met mijn telefoon te spelen, toen deze ineens uit ging.. Niet dat hij uitviel, nee hij sloot gewoon netjes af. Ik kreeg hem daarna niet meer aan. Vlak voordat die uitviel had ik toevallig nog naar de batterij gekeken, die stond op 40%.
LG gebeld, als het een beetje meezit krijg ik vandaag een nieuwe. Ik hoop alleen dat ze 'm innemen, ik heb softwarematig echt alles veranderd.. Nieuwe ROM, nieuwe baseband, nieuwe kernel...
Je kreeg 'm ook niet meer aan door de batterij er ff uit te halen en er weer in te doen?
Hardreset lukte ook niet? (Volume down + Powerknop ingedrukt houden voor 10 seconden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
Geen matches
Neen.
Ik zie nu dat ik niet het hele verhaal heb verteld :P
Voordat ik LG belde had ik 'm aan de laptop gehangen, en toen kwam op het beeldscherm een icoontje van een batterij, maar dan met een rode driehoek met een uitroepteken erin. Daarna verdween deze weer.
Waar ik vanuit ging is dat er iets mis was met de batterij, dat deze kapot was oid. Echter, na het gesprek met LG heb ik 'm toch nog een half uurtje aan de laptop gehangen gewoon om te proberen, en daarna ging hij weer aan!
Blijkt dus dat de batterij inderdaad leeg was, maar niet goed het percentage weergaf.
Toen ik de telefoon weer aan de lader hing, kwam wel het goede icoontje in beeld, en begon hij met opladen. Toen hij op 10% stond haalde ik hem eraf, toen gaf hij de melding dat ik snel moest opladen omdat ik nog maar 10% batterij had. Even later keek ik bij de settings en ja hoor, 40%. Dit is dus sowieso niet goed.
Ik heb LG nu niet afgezegd om twee redenen: om te testen of hij nu wel ingenomen wordt met al die custom software, en gewoon omdat ik dan een nieuw toestel krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Geen matches
hoipimniet schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:15:
Toen hij op 10% stond haalde ik hem eraf, toen gaf hij de melding dat ik snel moest opladen omdat ik nog maar 10% batterij had. Even later keek ik bij de settings en ja hoor, 40%. Dit is dus sowieso niet goed.
Ik heb LG nu niet afgezegd om twee redenen: om te testen of hij nu wel ingenomen wordt met al die custom software, en gewoon omdat ik dan een nieuw toestel krijg ;)
En dan vinden mensen het raar dat LG soms niet op tijd de VIP kan uitvoeren...
In principe heb jij je toestel 'verkloot', of veroorzaakt je nieuwe software dit... Jij geeft LG daarvan de schuld.

En weer is LG een toestel kwijt, wat aan iemand gegeven kon worden die er echt een nodig had...

*frustratie-modus uit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Rosto schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:38:
Ik denk dat als ik 3G en data uit zou zetten ook wel twee dagen haal.

Hmm... Misschien zet je collega 't toestel 's nachts uit?? Misschien gebruikt ze 'm anders?

[...]
Misschien zet ze hem 's nachts wel uit ja, had ik niet aan gedacht. Volgende keer vraag ik het haar even :)
GateKeaper schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Hij lag op haar bureau, dus hij zit niet altijd in haar handtas :P

Maar ik begin toch echt te merken dat Android gewoon Linux is... de inconsistentie is soms echt ongelooflijk.
Gisteren klaagde ik nog dat ik meer dan 10% per uur kwijtraakte. Nu na een reboot is het maar 3% per uur! :/

Terwijl er in het Battery Usage-overzicht gewoon hetzelfde blijft staan:
- 49% Cell Standby
- 47% Phone Idle
- Display en Wifi nemen de rest
Anoniem: 339794 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:12:
@Fire69: wat bedoel je met "- Installeer met de Rom Manager CWM"
Je start Rom Manager en kiest daar bovenaan het scherm 'Flash ClockworkMod Recovery' :)
freddyathlon schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:18:
[...]

En dan vinden mensen het raar dat LG soms niet op tijd de VIP kan uitvoeren...
In principe heb jij je toestel 'verkloot', of veroorzaakt je nieuwe software dit... Jij geeft LG daarvan de schuld.

En weer is LG een toestel kwijt, wat aan iemand gegeven kon worden die er echt een nodig had...

*frustratie-modus uit*
Dat weet je niet zeker natuurlijk.
LG heeft een gekend probleem met de driver van de batterij, dus hij had het net zo goed met de originele rom kunnen voorhebben.

[ Voor 18% gewijzigd door Fire69 op 06-05-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Geen matches
Fire69 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:20:
[...]

LG heeft een gekend probleem met de driver van de batterij, dus hij had het net zo goed met de originele rom kunnen voorhebben.
Klopt, ik kan niets bewijzen, maar als dit een bekend probleem is, zal LG er wel een update voor uit brengen en heb je er dus geen reet aan om je toestel nu te VIPpen. Heb je het risico dat je 'nieuwe' het ook heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door freddyathlon op 06-05-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Geen matches
Fire69 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:20:
[...]

Misschien zet ze hem 's nachts wel uit ja, had ik niet aan gedacht. Volgende keer vraag ik het haar even :)

[...]

Hij lag op haar bureau, dus hij zit niet altijd in haar handtas :P

Maar ik begin toch echt te merken dat Android gewoon Linux is... de inconsistentie is soms echt ongelooflijk.
Gisteren klaagde ik nog dat ik meer dan 10% per uur kwijtraakte. Nu na een reboot is het maar 3% per uur! :/

Terwijl er in het Battery Usage-overzicht gewoon hetzelfde blijft staan:
- 49% Cell Standby
- 47% Phone Idle
- Display en Wifi nemen de rest

[...]

Je start Rom Manager en kiest daar bovenaan het scherm 'Flash ClockworkMod Recovery' :)

[...]

Ik heb gedowngrade naar 10A en mijn phone idle is nu 30/32% tevens ook Cell standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Gepost door Frigolamptje in het topic over custom ROMs voor de LG 2X, een preview van Gingerbread!

http://thisismynext.com/2...ingerbread-update-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Julian schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:04:
Gepost door Frigolamptje in het topic over custom ROMs voor de LG 2X, een preview van Gingerbread!

http://thisismynext.com/2...ingerbread-update-review/
Dit is een test versie voor the T-Mobile Optimus 2X ook wel bekend als G2X.

Heeft helemaal niks te maken met de O2X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Xmoo schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:06:
[...]

Dit is een test versie voor the T-Mobile Optimus 2X ook wel bekend als G2X.

Heeft helemaal niks te maken met de O2X.
Helemaal niets, behalve dat het vrijwel dezelfde telefoon is, maar dan voor de Amerikaanse markt.... Een leuke preview dus voor ons =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
Geen matches
Julian schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:15:
[...]

Helemaal niets, behalve dat het vrijwel dezelfde telefoon is, maar dan voor de Amerikaanse markt.... Een leuke preview dus voor ons =)
Precies, naar mijn weten is het enige verschil dat de partities wat anders zijn ingesteld... Deze review geeft dus een goede indicatie van wat ons te wachten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Geen matches
Julian schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:15:
[...]

Ben je gek ofzo.
Ik heb de rom, wil je hem? Mag je het flashen op je phone. Gegarandeerd dat je hem bricked.

De partities zijn sowieso anders, maar ook de baseband werkt anders.
Tevens ook AOSP en wij krijgen die lelijke LG skin erbij.
Dus weinig, dat het hetzelfde is ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Xmoo op 06-05-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
Geen matches
Xmoo schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:23:
[...]

Ben je gek ofzo.
Ik heb de rom, wil je hem? Mag je het flashen op je phone. Gegarandeerd dat je hem bricked.

De partities zijn sowieso anders, maar ook de baseband werkt anders.
Tevens ook AOSP en wij krijgen die lelijke LG skin erbij.
Dus weinig, dat het hetzelfde is ;)
Het feit dat de partities en de baseband verschillen maakt toch niet uit voor bijvoorbeeld de aanraakgevoeligheid van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Geen matches
Beste Xmoo, ik ben zo gek als een deur! En jij kan niet lezen. Er zit niet eens een download-link bij dat artikeltje. Het gaat om een preview, zodat we (vrij vertaald) nu al weten hoe Gingerbread er later ongeveer uit gaat zien, en hoe soepeltjes het loopt e.d.

Nergens suggereer ik dat die ROM geflashed moet worden naar ons apparaat. Dat hij een andere partitie-layout heeft en een andere RIL is mij bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Xmoo schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:33:
[...]

Ik heb gedowngrade naar 10A en mijn phone idle is nu 30/32% tevens ook Cell standby.
En je baseband? Nog de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Geen matches
Fire69 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:29:
[...]

En je baseband? Nog de originele?
Heb geroot en Carhome en F-Secure gefreezed meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xmoo schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 01:49:
[...]

Dit is correct. The nieuwe baseband vraagt veeel battery omdat de signaal ook beter is. Tevens is de ram management veranderd. In 10A als je een app sloot, bleef hij afgesloten totdat je hem weer her opend.
Maar in 10B opent de app weer automatische.

Daarom ga ik mijn phone downgraden naar 10A m.b.v. Smartflah

ROM: http://www.fileserve.com/...NEU-XXX-FEB-23-2011+0.zip
Smartflash P990: http://loadbalancing.moda...rl=paul/2x/smartflash.zip
Smartflash drivers: http://android.modaco.com...release-1035-21-20110315/

Run the SmartFlashTool_P990.exe application on your PC
Turn device off, remove battery, plug device in while holding volume down - you should see a software update message on screen and the COM port should be filled automatically in the flash application below after installing the drivers if required.
Select the 'ROM Copy D/L' tab
Ensure 'Normal Mode' is selected
Ensure 'Erase CAL' is NOT selected
Click the browse button next to 'AP Bin:' and select the (BIN) file
Click the browse button next to 'CP Bin:' and select the (FLS) file
Click 'Start' and wait for the flash to complete
Thanks! Ga ik zo meteen ff proberen. Ik had eigenlijk hiervoor nooit last van signal loss dus op zich maakt 10b me niet zoveel uit dan. Dat apps gesloten werden is me eigenlijk ook nooit opgevallen op 10a, dus ik heb niets te verliezen :). Hopelijk merk ik nu echt een verschil.

*btw, je hebt nog steeds de baseband die kwam met 10b dan? De 20110405? Ik dacht namelijk dat het aan de baseband lag omdat die zorgt voor de radiocommunicatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 366022 op 06-05-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
Geen matches
Apps worden toch door het memorymanagement van Android zelf gesloten wanneer mee geheugen nodig is voor een andere in gebruik zijnde applicatie?? Of zie ik 't verkeerd?

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ja klopt, maar ik denk dat de fabrikanten zelf ook wat kunnen wijzigen aan de manier waarop het memory management wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-05 13:07
Geen matches
hoipimniet schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 11:15:
Neen.
Ik zie nu dat ik niet het hele verhaal heb verteld :P
Voordat ik LG belde had ik 'm aan de laptop gehangen, en toen kwam op het beeldscherm een icoontje van een batterij, maar dan met een rode driehoek met een uitroepteken erin. Daarna verdween deze weer.
Waar ik vanuit ging is dat er iets mis was met de batterij, dat deze kapot was oid. Echter, na het gesprek met LG heb ik 'm toch nog een half uurtje aan de laptop gehangen gewoon om te proberen, en daarna ging hij weer aan!
Blijkt dus dat de batterij inderdaad leeg was, maar niet goed het percentage weergaf.
Toen ik de telefoon weer aan de lader hing, kwam wel het goede icoontje in beeld, en begon hij met opladen. Toen hij op 10% stond haalde ik hem eraf, toen gaf hij de melding dat ik snel moest opladen omdat ik nog maar 10% batterij had. Even later keek ik bij de settings en ja hoor, 40%. Dit is dus sowieso niet goed.
Laat me raden, WGSpoelstra's Speed Edition ? Ik heb de zelfde issue. De accu blijft op 40% staan, zowel met opladen als met gebruiken. Restart je de telefoon, dan geeft hij de werkelijke waarde aan, maar zodra je hem aan de lader hangt dan calibreert hij terug op 40%

Er is gisteren een nieuwe versie uitgekomen, dus ik zal die eens proberen te flashen.
Pagina: 1 ... 27 ... 67 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, winkels, etc graag in een apart topic in Telecomproviders.