Maxithlon

Pagina: 1
Acties:
  • 822 views

Onderwerpen

Anoniem: 387944

Topicstarter
Maxithlon is het eerste en enige online atletiekmanagerspel, waarin je je atletiekclub naar de glorie kunt leiden.

Je moet de financiën van je club goed bijhouden om je atleten zo goed mogelijk te trainen en ze zo een kans te geven de provinciale, nationale en internationale top te halen. Om dit te doen moet je de strijd aangaan met de limieten en je seizoen goed voorbereiden en indelen.
Je speelt niet tegen een computer, maar tegen echte mensen. Met hen strijd je om de felbegeerde kampioenschappen. Het spel eindigt nooit! Een seizoen duurt 10 weken en daarna begint een nieuw seizoen.

http://www.maxithlon.com

[ Voor 1% gewijzigd door PromoX op 16-12-2010 23:05 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Ik heb de referral link gewijzigd in een gewone link naar de site. Zoals in het beleid te lezen is zijn dergelijke links niet toegestaan.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:28
Afbeeldingslocatie: http://maxithlon.com/common/images/logo.png

Wist niet dat hier ook een topic over Maxithlon was! Maar ook ik speel het, daar heet ik verrassend genoeg ook Gynnad :)

Heb een tijdje mee gedaan in de top van Nederland maar ben inmiddels wat afgezakt en hou me vooral bezig met het ontwikkelen van een tool voor Maxithlon: Maxato!

edit: Mocht er meer animo komen dan zou ik graag mede Topicstarter worden om een mooie openingstopic te maken!

[ Voor 27% gewijzigd door Gynnad op 04-01-2012 17:50 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402106

Iemand nog startertips? Ik heb net een account aangemaakt en wacht nu op de e-mail op me in te kunnen loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Anoniem: 402106 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 20:36:
Iemand nog startertips? Ik heb net een account aangemaakt en wacht nu op de e-mail op me in te kunnen loggen.
Je moet rustig beginnen, niet meteen al te veel geld uitgeven.. Je stadion kan op den duur een mooi bedrag opleveren. En vooral rustig op de transfermarkt loeren naar 'koopjes'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Weet niet of er hier op Tweakers nog animo voor is, maar het lijkt er op dat Maxithlon Nederland weer langzaam aan het stijgen is. Dus kijken of ik dit topic hier ook wat leven in kan blazen!

Momenteel sta ik er niet super goed voor in de 2e divisie van Nederland, Qua clubpunten ben ik verre weg de beste, alleen mijn balans in het team is een klein beetje scheef.. Waardoor ik nu al 2x achter elkaar 2e ben geworden in een meeting. Moet volgende week toch echt anders, wil ik dit seizoen nog promoveren naar de Golden League..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Tja een startpost van iemand die alleen z'n referral link kwam spammen helpt ook niet. Misschien tijd voor een fatsoenlijke TS?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Ik zou er graag één maken, maar om daar nu een nieuw topic voor te starten.. Kan een Moderator mij niet even toevoegen aan de TS?

Dit topic kan gesloten worden, nieuw topic gemaakt: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1502688

[ Voor 33% gewijzigd door Gynnad op 21-05-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

U vraagt, wij draaien
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.