Ideal ligt er weer uit.

Pagina: 1
Acties:
  • 351 views

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Ideal ligt er weer uit.

Hier linkje voor de luilakken:
http://lmgtfy.com/?q=ideal+storing+16-12-2010

***EDIT***
Sorry iedereen.
Ik was nog van plan hier verder op in te gaan, maar iemand zag mijn bericht staan en klikte op 'Verstuur bericht.'
Bah.

Gratz voor alle flamers, zijn die hun ei ook weer kwijt :P

[ Voor 51% gewijzigd door Yezpahr op 17-12-2010 08:50 ]

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat is precies je punt? Als je een nieuwstip door wilt geven kun je beter http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit gebruiken. En dan het liefst een fatsoenlijk linkje en geen lmgtfy ;)

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-02 23:35
Ten eerste, waarom in GR?
Ten tweede, waarom een lmgtfy-link?
Ten derde, je lmgtfy-link levert niks relevants op, beter eerst checken voordat je post;
Ten vierde, hoezo luilakken?

edit: spuit elf -O-

[ Voor 6% gewijzigd door Martin op 16-12-2010 22:11 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:22

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Geef dan op zijn minst een link waaruit blijkt dat er idd een storing is, want je huidige link geeft geen enkele indicatie dat er een storing zou zijn.

Daarnaast deed iDeal het gisteravond wel degelijk, heb er nog één betaling mee gedaan.

En het is niet echt nieuws om elke site die er misschien een paar minuutjes uit ligt te gaan melden lijkt me. Dan kunnen we elke dag wel duizenden nieuwsberichten gaan posten, want er ligt altijd wel ergens een site uit...

Overigens zou je beter met een normale link kunnen komen, dan met onzin-links van lmgfty. Heb je iig meer kans om serieus genomen te worden ;)

Virussen? Scan ze hier!

• Yezpahr
Original post aangepast.

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16-02 18:23

Matis

Rubber Rocket

Wat is er dan aan veranderd? Volgens mij heeft het nog steeds 0,0 nieuwswaarde?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Yezpahr
Matis schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 08:55:
[...]

Wat is er dan aan veranderd? Volgens mij heeft het nog steeds 0,0 nieuwswaarde?
Ik heb dit erachter aangeplakt:
***EDIT***
Sorry iedereen.
Ik was nog van plan hier verder op in te gaan, maar iemand zag mijn bericht staan en klikte op 'Verstuur bericht.'
Bah.

Gratz voor alle flamers, zijn die hun ei ook weer kwijt
Om even aan te geven dat het per ongeluk ging?
Tsjong, word dat ook niet meer op prijs gesteld?

Shit happens en ik kan er niets aan veranderen dat mijn partner mijn berichtje ziet, de regels niet kent en mij niet kon vragen want ik lag al op bed...
Dat het dan ook nog de verkeerde subforum is, maakt dan weinig meer uit.

[ Voor 28% gewijzigd door Yezpahr op 17-12-2010 09:08 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Je bent zelf verantwoordelijk voor wat er met je account gebeurt, dus dat iemand anders op 'verstuur' zou hebben geklikt, is voor de andere bezoekers niet relevant: jouw account, jouw verantwoordelijkheid. Lmgtfy-linkjes worden niet op prijs gesteld - als je wil dat mensen iets zelf uitzoeken, post dan liever niks.

En wat het plaatsen in GR betreft:
RoD schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:09:
Als je een nieuwstip door wilt geven kun je beter http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit gebruiken.
dus hier gaat een slotje op. Voor discussie kan je beter iets als Nieuws, Sport, TV & Muziek of zo opzoeken (zodra je daar in mag), maar dan is een betere, discussiewaardige topicstart met meer feitenmateriaal wel gewenst.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.