Verwijderd

Topicstarter
Vandaag werd ik gebeld door iemand die precies hetzelfde nummer had als iemand in mijn contacten lijst alleen het netnummer was anders. De laatste 8 cijfers van het telefoon nummer zijn dus gelijk.

Bijv: contact persoon: 0101234567, gebeld worden door 0201234567 levert een match op naar de contact persoon.

Zoeken op android caller id matching levert een forum tread op over android 1.6 waar ze zeggen dat android alleen op de laatste 4 cijfers matched maar er geen oplossing gegegeven word. Verder komt er weinig zinnigs boven op google.

Nu zou ik dus graag de matching op 9 nummers willen instellen maar kan niet vinden waar je dit kan instellen, iemand een idee?

Telefoon Desire Z, stock rom

tnx

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2010 13:33 . Reden: uitbreiding met eigen acties ]

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Misschien niet direct een antwoord op je vraag, maar zover ik weet zijn netnummer in Nederland drie- of viercijferig (behalve mobiele nummers). Het enige 'netnummer' met twee cijfers is '06'. Wat jij stelt kan dus eigenlijk niet.

Daarnaast is je probleem niet echt duidelijk. Je werd gebeld door een persoon en je telefoon gaf aan dat is 'contactpersoon x', terwijl het nummer dus niet hetzelfde was?

[ Voor 27% gewijzigd door Cadezo op 16-12-2010 22:30 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
kan niet vinden waar je dit kan instellen, iemand een idee?
Dat is op GoT niet echt genoeg voor een topicstart, zie Het algemeen beleid. Geef eens wat je zelf al geprobeerd hebt en waar je op gezocht hebt.