Anoniem: 387743

Topicstarter
Ok, dit wordt mijn eerste topic hier.

Ik ben sinds een week nu eindelijk de trotse bezitter van de DHD, en wat een zeer gelikte telefoon. Heerlijk die feestdagen. :*)

Ok, 1 van de eerste dingen die mij opviel is dus de korte levensduur van de accu. Nu ben ik al twee dagen over het internet aan het zoeken, en heb toch een aantal tips gevonden en ondertussen uitgeprobeert.
De tip die van HTC zelf komt (8 uur laden, uitzetten, uur laden, aan, ff wachten, uit, en nog een uur laden) heeft zeker toegevoegde waarde, maar de 50% verbetering waar ze over praten kan ik niet echt terugzien. Verder hoor ik heel erg veel mensen praten over verschillende tastkillers, en ik moet zeggen, ook al is dit een redelijk handige app, hij vreet stroom. (voornamelijk omdat ie op de achtergrond actief blijft, en dat is nou net niet de bedoeling, en sommige apps die je uitschakeld met tastkiller, activeren automatisch weer, wat weer resulteert in vermindering van accu capaciteit).
Zelf heb ik nog een paar tips die ik niet 1,2,3 ben tegengekomen:
* Achtergrondgegevens (menu > Instellingen > Accounts en synchronisatie) uitzetten. (updaten kun je zelf doen wanneer je maar wilt)
* Snel opstarten uitzetten (menu > Instellingen > Applicaties) Hij start alsnog snel op, zal een paar sec schelen.
* Scherminstellingen (menu > Instellingen > Beeld) - automatisch draaien uitzetten en helderheid op automatisch.

Met deze instellingen draai ik met wifi continu ingeschakeld makkelijk 22 uur op 1 maal laden. Nu is mijn accu nog niet 100%, dat zal nog een paar laadsessies duren, maar ondanks de vele negatieve berichten die ik overal hoor, valt er best nog wat te halen uit een kleine accu.

Voor diegene die bovenstaande nog niet hebben geprobeerd, leef je uit, en ik hoop dat je dezelfde positieve resultaten mag beleven als ik.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Laat dit soort kansloze posts achterwege, en die modbreak staat er niet voor niets :| .

[ Voor 255% gewijzigd door RoD op 16-12-2010 21:36 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Topicstarter
Wow, rustig.

Zoals ik al zei, ben hier zeer nieuw, en probeer mensen te helpen.
En wat bedoel je met modbreak??

• Tsurany
  • Niet online
Nou er is een topic over de Desire HD, daar staat al deze informatie ook al in, dan is een apart topic naar mijn idee niet nuttig, zeker aangezien sommige tips gewoon niet kloppen.

En RoD, wat is je probleem met de tweede variant? Staat helemaal niks vervelends meer in, enkel dat de informatie gewoon niet klopt en ik me afvraag waarom dit een apart topic moet zijn?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Topicstarter
Ok.

Zal toch in het vervolg wat meer moeten neuzen in de andere topics.....
en btw, wat je nu zegt over de tips die niet kloppen, als ze niet kloppen kunnen ze ook niet werken, en toch doen ze dat voor mij.......

Zal ff kijken in die andere topic....

Nog een noob vraagje......hoe sluit ik deze topic als er toch al meer zijn, heeft deze ook weinig toegevoegde waarde.

• Tsurany
  • Niet online
Gewoon omlaag laten zakken, hoeft m niet te sluiten. En als ze niet kloppen kunnen ze inderdaad niet werken, dat doen ze dus ook niet. Ik gok dat een deel gewoon een placebo effect is.
HTC Desire HD - Deel 3
Dat is het Desire HD topic, daar (en in deel 2) staat alles over de accu en de tips en de zin en onzin van deze tips. Een standaard taskkiller is bijvoorbeeld counterproductief, het snel starten uitzetten levert je helemaal niks op en scherminstelling op automatisch zetten levert minder op dan een vaste waarde op bijvoorbeeld 50%.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2010 21:57 ]

Topicstarter
........vreemd.

Misschien dat je gelijk hebt, maar sinds ik bovenstaande allemaal gedaan heb, merk ik verschil in de levensduur van mijn accu..... Als het een placebo effect is, zou het inderdaad geen enkele resultaten mogen laten zien, en toch doet het dat wel. En gezien het feit dat mijn accu nog maar net actief is, kan dat het ook nog niet zijn.

Maar goed, zoals ik al zei, zal ff verder lezen.

Bedankt.
Pagina: 1