Windows 7 index laat de inhoud van andere schijven niet zien en dit wordt erg vervelend.
Ik heb de index meerdere keren opnieuw geconfigureerd en samengesteld.
Ook middels een x aantal regkeys geprobeerd de Windows Search index wel in werking te krijgen met mijn andere partities.
Hij geeft duidelijk aan dat er meer dan 120.000 files zijn geïndexeerd. Echter kan hij geen enkele file met betrekking tot dat aantal vinden , uitgesloten is C: daar vind hij alles op. Maar de rest van de aangedragen disks niet.
Dit probleem heb ik niet met mijn laptop. Deze is op dezelfde wijze geïndexeerd met vrijwel identieke bestanden.
Heeft iemand ook dit probleem ? Windows 7 x64.
C: Windows vind wel files
D: Programma en virtuele machines niet
E: Opslag niet
F: Multimedia niet
Ik heb urenlang gegoogled en wekenlang gedacht het komt wel goed, maar helaas er is tot op heden geen oplossing. Ik heb ook alle bestandtypen al geprobeerd opnieuw samen te stellen, maar nogmaals zolang het maar op de C schijf staat, dan gaat alles goed. De rest indexeert ie feitelijk maar vind niet zodra ik zoek.
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch