Welke versie is de free ware version van ESXI 4.1?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

Onderwerpen

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:29
Hi,

De zoek opdracht leverde niks op dus een topic met een vraag.

Ik heb vSphere Hypervisor 4.1 gedownload en daar staat dat het de free version is, maar hij geeft toch aan dat het een 60 dgn trial is. Ik heb tijdens het inschrijven op de website VMware.com een licensie ontvangen, maar die kan ik nergens invullen. Ik dacht dat je normaal bij Administration de license kan invullen en gebruik kan maken, maar daar zijn twee opties "Roles en System logs". Moet ik een andere soms downloaden?

Thanks

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:01
als het goed is heb je een free key ontvangen

deze moet je gebruiken.

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:29
ik heb alleen een serial key en een *.ISO ontvangen. Meer niet.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:41
In de vSphere Client kan je bij Configuration --> Licensed Features --> Edit toch gewoon de key toevoegen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Unknown Alien schreef op donderdag 16 december 2010 @ 17:10:
Ik heb tijdens het inschrijven op de website VMware.com een licensie ontvangen, maar die kan ik nergens invullen.
En daar staat bij voor welke versie dat is.
Dan ga je eerst de support pagina's van VMware nakijken wat zij ervan zeggen, voordat je een topic opent.

Dat is wel het minste wat je kan doen. Mocht je dat wel gedaan hebben, zeg dat dan ook, in plaats van ons te laten gokken of je iets wel of niet geprobeerd hebt.
Roepen dat je gezocht hebt kan iedereen wel, dan kun je beter aangeven met welke zoektermen je niet iets relevants vind.

[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 16-12-2010 22:50 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.