Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een gek/raar probleem op mijn nokia e71. Het internet doet het maar voor sommige applicaties sinds een paar dagen. Heel iritant natuurlijk. Wel wordt mijn mail gewoon gepushed, wel kan ik whatsapp gebruiken. Helaas kan ik niet gewoon op internet, niet met nokia web, en niet met Opera. Ook kan ik de youtube-app niet gebruiken, of Shazam gebruiken. Het ligt dus niet aan de internet verbinding zou ik zeggen, maar ook weer niet aan die apps. Heeft iemand dit toevallig eerder gehad of weet iemand hoe dit op te lossen is? Ik heb gewoon onbeperkt internet van KPN.

Mvg Bart

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:01
Contact opnemen met KPN?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Verwijderd

Topicstarter
Maar denk je dat de fout ligt bij KPN dan? Want voor andere apps wordt wel gewoon internet "geleverd"...

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:21
Zijn de problemen toevallig gestart sinds je WhatsApp gebruikt? Zie mijn post in het E71 topic... KLIK