Hey mensen,
Ik heb een XfX HD 4870 1Gb(orb koeler versie), en heb er de laatste tijd problemen mee...
Als ik ga gamen krijg ik na een tijdje(dit is niet steeds dezelfde hoeveelheid) dat mijn beeldsignaal uitvalt. Ik heb een 1x 22" en 1x 17" scherm. Deze springen allebei op het beeld dat ze naar een analog/digital signal zoeken...
Ik heb van een vriend een XfX HD 4870(tunnel koeler versie) gekregen om te testen... Bij deze heb ik hetzelfde probleem.
Het kan ook wel eens voorkomen dat alleen mijn driver vastloopt(volgens windows), soms kan ik dat nog naar mijn desktop terugkeren. Soms loopt mijn pc helemaal vast...
Ik heb met Everest de temperatuur opgemeten. Deze ligt standaard idle rond de 80graden
Daarom heb ik met RivaTuner de fan op 100% gezet. Daarmee daalde de temp naar 60 graden ingame...
Helaas nog steeds van het beeld weg...
Ram getest, geen fouten...
Voor de mensen die het zich afvragen, de rest van mn pc:
Intel Corei7 860 @ 2.8Ghz
4Gb ram DDr3
Asus P7P55D Evo
Coolermaster Igreen 620W voeding
Windows 7 Ultimate build 6200.
Ik ga na het posten van dit bericht controleren of het ook met 1scherm gebeurt.
Mijn vraag is ligt het aan mijn moederbord of aan mijn voeding??
Of is het misschien toch mijn videokaart(wat mij raar lijkt aangezien in hetzelfde heb met de vidkaart van een vriend van mij
en ohj nieuwste drivers geinstaleerd jah, zowel alleen driver geprobeerd en ook met Catalyst
Ik hoop dat iemand mij een tip kan geven of het probleem weet
Alvast bedankt
Ik heb een XfX HD 4870 1Gb(orb koeler versie), en heb er de laatste tijd problemen mee...
Als ik ga gamen krijg ik na een tijdje(dit is niet steeds dezelfde hoeveelheid) dat mijn beeldsignaal uitvalt. Ik heb een 1x 22" en 1x 17" scherm. Deze springen allebei op het beeld dat ze naar een analog/digital signal zoeken...
Ik heb van een vriend een XfX HD 4870(tunnel koeler versie) gekregen om te testen... Bij deze heb ik hetzelfde probleem.
Het kan ook wel eens voorkomen dat alleen mijn driver vastloopt(volgens windows), soms kan ik dat nog naar mijn desktop terugkeren. Soms loopt mijn pc helemaal vast...
Ik heb met Everest de temperatuur opgemeten. Deze ligt standaard idle rond de 80graden

Daarom heb ik met RivaTuner de fan op 100% gezet. Daarmee daalde de temp naar 60 graden ingame...
Helaas nog steeds van het beeld weg...
Ram getest, geen fouten...
Voor de mensen die het zich afvragen, de rest van mn pc:
Intel Corei7 860 @ 2.8Ghz
4Gb ram DDr3
Asus P7P55D Evo
Coolermaster Igreen 620W voeding
Windows 7 Ultimate build 6200.
Ik ga na het posten van dit bericht controleren of het ook met 1scherm gebeurt.
Mijn vraag is ligt het aan mijn moederbord of aan mijn voeding??
Of is het misschien toch mijn videokaart(wat mij raar lijkt aangezien in hetzelfde heb met de vidkaart van een vriend van mij
en ohj nieuwste drivers geinstaleerd jah, zowel alleen driver geprobeerd en ook met Catalyst
Ik hoop dat iemand mij een tip kan geven of het probleem weet
Alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door vladimir-ikke op 16-12-2010 14:45 ]