Mensen, ik heb een probleem waarmee ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Het probleem luidt als volgt: Ik heb een Windows XP SP3 machine, met Microsoft Outlook 2007. Als ik hierin een mail krijg met als bijlage een .DOC, dan duurt dit ten eerste erg lang om binnen te halen, namelijk 3 bytes per seconde. Ten tweede kan ik dan vanuit Outlook de bijlage niet openen. Zou ik hem opslaan en dan via Windows Verkenner hem openen, dan opent hij perfect.
Ik heb even een opsomming gemaakt van de feiten, en de dingen die ik heb geprobeerd:
.Doc problemen
- Outlook 2007
- Windows XP SP3
- OWA werkt wel na Norton 2010 er af te hebben gehaald, vervangen door Norton 2011.
- Alleen .DOC, DOCX heeft dit probleem niet.
- Ligt niet aan de provider.
- Niet opgelost door account te verwijderen en opnieuw er in te zetten.
- Andere pc’s werkt het wel, zelfde account.
- DOC word binnengehaald met 3 Bytes per seconde.
- DOCX gewoon snel.
- DOC werkt ook niet in Outlook Express
- Bijlage DOC kan niet geopend worden.
- Als de bijlage word opgeslagen, en geopend via Windows Verkenner werkt het wel.
Iemand een suggestie?
Bij voorbaat dank!
Het probleem luidt als volgt: Ik heb een Windows XP SP3 machine, met Microsoft Outlook 2007. Als ik hierin een mail krijg met als bijlage een .DOC, dan duurt dit ten eerste erg lang om binnen te halen, namelijk 3 bytes per seconde. Ten tweede kan ik dan vanuit Outlook de bijlage niet openen. Zou ik hem opslaan en dan via Windows Verkenner hem openen, dan opent hij perfect.
Ik heb even een opsomming gemaakt van de feiten, en de dingen die ik heb geprobeerd:
.Doc problemen
- Outlook 2007
- Windows XP SP3
- OWA werkt wel na Norton 2010 er af te hebben gehaald, vervangen door Norton 2011.
- Alleen .DOC, DOCX heeft dit probleem niet.
- Ligt niet aan de provider.
- Niet opgelost door account te verwijderen en opnieuw er in te zetten.
- Andere pc’s werkt het wel, zelfde account.
- DOC word binnengehaald met 3 Bytes per seconde.
- DOCX gewoon snel.
- DOC werkt ook niet in Outlook Express
- Bijlage DOC kan niet geopend worden.
- Als de bijlage word opgeslagen, en geopend via Windows Verkenner werkt het wel.
Iemand een suggestie?
Bij voorbaat dank!