[T-Mobile]Contract vernieuwing prijzen kloppen niet?

Pagina: 1
Acties:

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Als ik mijn contract wil verlengen bij t-mobile krijg ik een overzicht van de aanbiedingen die ze op dat moment hebben. Als voorbeeld staat er de samsung galaxy S voor 0,- euro icm relax 190 en onbeperkt internet. Het rare is wanneer ik die aanbieding aanklik ik vervolgens 159,95 moet betalen voor de telefoon.

Heeft iemand enig idee waarom dit zo is? Wordt er bijvoorbeeld pas nadat je op een aanbieding klikt gekeken wat je korting is ofzo?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• Fiber-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-04 21:22
Is dat niet voor nieuwe contracten toevallig waar je zat te kijken?
Contractverlengingen krijg je minder korting op je toestel vaak.. helaas..

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Fiber- schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:46:
Is dat niet voor nieuwe contracten toevallig waar je zat te kijken?
Contractverlengingen krijg je minder korting op je toestel vaak.. helaas..
Ik log in op my t-mobile en vervolgens kijk ik bij mijn abonnement waarna ik op direct contract vernieuwen klik. Vervolgens krijg ik de aanbiedingen te zien. Dus ik denk in mijn geval dat het gewoon gaat om contract vernieuwing.

ps. Ik kan natuurlijk even bellen maar ik zit in een oriënterende fase om het zo maar even te zeggen en wil dus verder nog niks vast leggen.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik heb toevallig 2 dagen geleden een email gestuurd over de prijzen bij het vernieuwen. Daarbij heb ik ook hetzelfde probleem als jij beschrijft aangekaart. Het komt trouwens ook bij andere telefoons voor (die niet tussen de aanbiedingen staan) dat wanneer je erop klikt je er opeens meer voor moet betalen.

Zelf zou ik denken dat er iets met dat gedeelte van de site niet klopt. Waarschijnlijk mede omdat ze hun abonnementen en dergelijke allemaal hebben aan moeten passen. Als ik een reactie heb gekregen van T-mobile zal ik het hier laten weten. Anders zou je ook dezelfde vraag kunnen stellen op het forum van T-mobile zelf nadat je hebt ingelogd op MyT-mobile, over het algemeen reageren ze daar redelijk snel op. Mijn email omvatte meer dingen vandaar dat ik die niet op hun forum had gesteld.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:53
maxtz0r schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:56:
[...]
ps. Ik kan natuurlijk even bellen maar ik zit in een oriënterende fase om het zo maar even te zeggen en wil dus verder nog niks vast leggen.
Om te bellen hoef je niks vast te leggen ... Lijkt me ook handiger om die vraag bij T-Mobile neer te leggen ipv op het Tweakers forum.

-