het leek mij zinnig om hier een onderwerp van te maken omdat er veel vragen over zijn en ik net een erg goede pagina had gevonden wat betreft dit onderwerp, nl. www.bookmyname.com waar je binnen een dag je .com/.net/.org geregistreerd is echt gratis zonder veel gezeik om creditcards enzo.
Hier hebben we dus [url="/listtopics.php/24"]Hosting & Webserver Soft/Hardware[/url] voor.......ik zal even mijn moverechten gebruiken
.
Betaal gewoon een klein beetje voor je domein, kan echt geen kwaad hoor!
20*350ZO45°
Bij Namedemo.com en neven moet je tegenwoordig creditcard geven... 
Maar dat Bookmyname, is dat een beetje goed?
Maar dat Bookmyname, is dat een beetje goed?
Putting the bit in Biton since 1997
Of je klikt op de engelse vlag....|:(Op Friday 16 March 2001 18:09 schreef richie86 het volgende:
frans:(
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Waarom niet het is toch GRATIS?Op Thursday 15 March 2001 01:58 schreef Aikeleer het volgende:
Neh, ik hoef geen gratis domeinen, vind 't maar niets.
leuk maar als je site na een jaar loopt word je eraf gekicktOp Wednesday 14 March 2001 21:59 schreef cheat2getpaid.com het volgende:
het leek mij zinnig om hier een onderwerp van te maken omdat er veel vragen over zijn en ik net een erg goede pagina had gevonden wat betreft dit onderwerp, nl. www.bookmyname.com waar je binnen een dag je .com/.net/.org geregistreerd is echt gratis zonder veel gezeik om creditcards enzo.
ik heb net ff een domeintje geregt by bookmyname;
Doe maar eens een whois querery naar amsterdamrules.com - hij staat gewoon geregt onder mijn naam.
www.networksolutions.com/cgi-bin/whois/whois?STRING=amsterdamrules.com&STRING=Search
Dus geen geshit met banners enz
Doe maar eens een whois querery naar amsterdamrules.com - hij staat gewoon geregt onder mijn naam.
www.networksolutions.com/cgi-bin/whois/whois?STRING=amsterdamrules.com&STRING=Search
Dus geen geshit met banners enz
Ikzelf het bij bookmyname ongein.net geregd , maar ze ondersteunen geen MYSQL , PHP
En hij doet het verder ook niet , ik kan verder ook niks uppen , vaag ?
En hij doet het verder ook niet , ik kan verder ook niks uppen , vaag ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
neej, het is geen HOSTING, het is een DOORWIJS URL hij verwijst het door naar een ander adres die je denk ik kan invoeren ergens bijv
Jeroen.net >> verwijst naar http://home.wanadoo.nl/~jeroen/Jeroen/JEroen/Jeroen.html
OFzo
Jeroen.net >> verwijst naar http://home.wanadoo.nl/~jeroen/Jeroen/JEroen/Jeroen.html
OFzo
Verwijderd
Ja, hallo !
Ik heb eens gekeken bij BookMyName, maar daar moet je gewoon betalen voor je domein.
Als 'openingsstunt' geven ze aan duizend mensen het eerste jaar gratis. Je 'initial registration' is echter twee jaar, dus als je je ingeschreven hebt, zit je er toch echt nog een jaar (betaald) aan vast.
Volgens mij...
En de lettertjes zijn toch echt niet zo heel erg klein, hoor.
John Gelten
Ik heb eens gekeken bij BookMyName, maar daar moet je gewoon betalen voor je domein.
Als 'openingsstunt' geven ze aan duizend mensen het eerste jaar gratis. Je 'initial registration' is echter twee jaar, dus als je je ingeschreven hebt, zit je er toch echt nog een jaar (betaald) aan vast.
Volgens mij...
En de lettertjes zijn toch echt niet zo heel erg klein, hoor.
John Gelten
Ehhhm... Die banners kun je wegscripten :)!
ga naar: www.gulli.com en dan naar 'no ads'
leuk, maar waarom geen 'echte' domeinnamen? Het is tegenwoordig echt niet zo duur meer.
leuk, maar waarom geen 'echte' domeinnamen? Het is tegenwoordig echt niet zo duur meer.
Nederlander in het enge Florida
Verwijderd
ik vin als je dan toch zo leem bent om een gratis domain te nemen, je die banners er ook op de koop toe bij moet nemen...:)Op dinsdag 20 maart 2001 09:47 schreef Paradoxia het volgende:
Ehhhm... Die banners kun je wegscripten :)!
Verwijderd
Wat zitten jullie nou te zeiken over betalen?
ergens je bank of creditcard nummer ingevuld?
[tip]waarom geen fakegegevens, alleen een hotmail adresje?[/tip]
ergens je bank of creditcard nummer ingevuld?
[tip]waarom geen fakegegevens, alleen een hotmail adresje?[/tip]
Net ff namepje geregd bij bookmyname, lijkt tot nu toe goed te werken, iemand een idee hoe lang het duurt voor ie enigzins actief is?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Ik heb een veel betere: www.namezero.com
Is absoluut gratis!! Moet je wel kiezen voor free personal domein (rechts onderin)
Is absoluut gratis!! Moet je wel kiezen voor free personal domein (rechts onderin)
Geplaatst door Flippit - woensdag 21 maart 2001 23:37
Geplaatst door mdenie - vrijdag 01 juni 2001 09:24
Let voortaan even op de datum van de laatste post voor je reply'ed, geloof niet dat het topic nu nog echt nuttig is om voort te zetten
Let voortaan even op de datum van de laatste post voor je reply'ed, geloof niet dat het topic nu nog echt nuttig is om voort te zetten
We spend our years as a tale that is told
wat denk je dat ie anders moet doen?
alle posts na 2 april zijn verdwenen ARGGGGG
alle posts na 2 april zijn verdwenen ARGGGGG
als je echt een .com wilt hebben zonder banners, ga je naar F2S. Heb je een mooie .f2s.com domein zonder dat het kost. Zit zelf daar op server 0028, is lekker snel en is nooit down 
Helaas is hun inschrijving nu dicht
als je echt een .com wil moet je gewoon die maximaal $35 lappen. Snel, safe en simpel.
NameZero sucks. Mijn site begon net een beetje te lopen (150 hits/dag). Blijkbaar hebben ze dat gemerkt, want binnen een week was het domeintje pleite.Op woensdag 21 maart 2001 18:50 schreef delfosso het volgende:
Ik heb een veel betere: www.namezero.com
Hij staat nu te koop!?
Ik
Verwijderd
Tsjaaa,,,,sorry maar ik heb geen medelijden met je: eigen schuld dikke bult....Mijn site begon net een beetje te lopen (150 hits/dag). Blijkbaar hebben ze dat gemerkt, want binnen een week was het domeintje pleite.
Hij staat nu te koop!?
Ikop NameZero. Onbetrouwbare honden daar.
Denk je nou echt dat je zomaar een gratis domein krijgt?
Als de domein op jouw naam staat (dus ook billing address) krijg je vanzelf de rekening thuis hoor. En anders wordt je domeinnaam na een paar maanden gewoon 'vernietigd'.
Ik wil ook mn eigen domeintje hebben er dus best voor betalen, maar hoe krijg ik het nou voor elkaar dattie naar een andere site linkt? waar regel ik dat? en hoe zit het met email adressen? hoe regel ik een catch-all adres of mag ik er meer aanmaken. ik wil best mn eigen mailserver opzetten, maar hoe en waar kan ik dat regelen?
Ik ben zwaar newbie op dit gebied zoals je ziet, dus een beetje guidence mag wel
tenk joe.
Ik ben zwaar newbie op dit gebied zoals je ziet, dus een beetje guidence mag wel
tenk joe.
Verwijderd
dat kan bij veel bedrijven, zelf zit ik bij http://www.shockmedia.nl/ , daar kun je die dingen instellen via een aparte beheer webpagina. Maar beetje meer objectief moet je ff naar www.webhosters.nl. Shockmedia is nl niet een van de goedkoopste, iets van 200 per jaar.Op zaterdag 02 juni 2001 02:35 schreef NiteFly het volgende:
Ik wil ook mn eigen domeintje hebben er dus best voor betalen, maar hoe krijg ik het nou voor elkaar dattie naar een andere site linkt? waar regel ik dat? en hoe zit het met email adressen? hoe regel ik een catch-all adres of mag ik er meer aanmaken. ik wil best mn eigen mailserver opzetten, maar hoe en waar kan ik dat regelen?
tenk joe.
Ik heb 8 domeinen lopen bij NameDemo, ze doen het allemaal perfect. En ik zie zelfs hun banner niet (break-out-of-frames script)... ik heb het gisteren nog verlengd... gratis...Op zaterdag 02 juni 2001 02:00 schreef FlameHeaD het volgende:
[..]
Tsjaaa,,,,sorry maar ik heb geen medelijden met je: eigen schuld dikke bult....
Maar je hebt gelijk: wil je een betrouwbaar domein: DOKKEN! (maar wat is 100 piek (of minder, of meer)?)
F2S is hartstikke traag en onbetrouwbaar, naar ik heb vernomen... Jij zal wel geluk hebben!Op vrijdag 01 juni 2001 23:13 schreef _JGC_ het volgende:
als je echt een .com wilt hebben zonder banners, ga je naar F2S. Heb je een mooie .f2s.com domein zonder dat het kost. Zit zelf daar op server 0028, is lekker snel en is nooit down
Verwijderd
Lijkt me in ieder geval nuttig om te laten weten dat het dus wel gratis is: juiste informatieOp vrijdag 01 juni 2001 10:54 schreef Dutchman! het volgende:
Geplaatst door Flippit - woensdag 21 maart 2001 23:37
kertje:
tenks! goeie link man! ik heb efkes rondgeneusd en MJ design heeft voor zeer weinig alles wat ik wil! kewl, mn eigen domein shortly online! woepie
tenks! goeie link man! ik heb efkes rondgeneusd en MJ design heeft voor zeer weinig alles wat ik wil! kewl, mn eigen domein shortly online! woepie
Verwijderd
Ik heb geen zin om te gaan controleren wie er gelijk heeft, maar als mdenie gelijk heeft is het zeer relevante informatie. Wat mij betreft geeft hem dat alle recht om te posten.
Dat er een lange tijd niks gepost is, is wat mij betreft dan niet zo relevant.
Dat daarmee het topic omhoog geschopt wordt: wat maakt dat uit ?
Mijn mening in deze discussie:
voor niks gaat de zon op, en dan nog niet eens elke dag.
Dat er een lange tijd niks gepost is, is wat mij betreft dan niet zo relevant.
Dat daarmee het topic omhoog geschopt wordt: wat maakt dat uit ?
Gelukkig eindigde hij met eenDutchman! (de koffieleut) schreef :
Let voortaan even op de datum van de laatste post voor je reply'ed, geloof niet dat het topic nu nog echt nuttig is om voort te zetten.
Mijn mening in deze discussie:
voor niks gaat de zon op, en dan nog niet eens elke dag.
Verwijderd
Is hier een discussie gaande dan? Daar weet ik niks van
Maar eh: een topic omhoogschoppen: wat voor nut heeft dat eigenlijk. Het schijnt dat je hier ergens punten kan scoren: lekker belangrijk!
Belangrijk is in mijn ogen juiste informatie, zodat je daar iets mee kunt: een probleem oplossen of zo. Maar goed was ff of topic: sorry
Belangrijk is in mijn ogen juiste informatie, zodat je daar iets mee kunt: een probleem oplossen of zo. Maar goed was ff of topic: sorry
Bij mij heeft namezero mij eraf gekickt omdat ik hun banner had verwijderd
, kan ik nou wel datzelfde domein weer registreren bij een ander bedrijf als ik er weer een wil
meestal registreren ze die domeinen voor 2 jaar, en gaan na 1 jaar de keus bieden te betalen of oprotten. Ze houden je naam dan dus minimaal dat extra jaar vast, tenzij ze het door kunnen verkopen natuurlijk.
Die domeinnamen ben je dus gewoon simpelweg voor langere tijd kwijt (ook dutchpowercows.com trouwens omdat iemand zo dom was die bij namezero te deponeren)
Dat is dom
Als je serieus een .com naam wilt hebben ga je toch dokken of zie ik dat verkeerd
Ja, het is mogelijk al .com namen te registreren voor F50 per jaar , op jou naam en jou billing adres.
Gewoon even door de kleinere hostingproviders zoeken.
Gewoon even door de kleinere hostingproviders zoeken.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
wehehehehe HlpDsk, jij rund!Op woensdag 06 juni 2001 08:58 schreef Dutchman! het volgende:
meestal registreren ze die domeinen voor 2 jaar, en gaan na 1 jaar de keus bieden te betalen of oprotten. Ze houden je naam dan dus minimaal dat extra jaar vast, tenzij ze het door kunnen verkopen natuurlijk.Die domeinnamen ben je dus gewoon simpelweg voor langere tijd kwijt (ook dutchpowercows.com trouwens omdat iemand zo dom was die bij namezero te deponeren)
Pagina: 1