hallo
Ik moet volgende week plots een presentatie afleveren en heb het volgend ein mijn hoofd.
Berg, paadje dat eromheen loopt en waar iemand flierefluitend tegenop loopt en iemand die heel moelijk de berg probeert te beklimmen.
Kan dus in 2D of zelfs in 3D, mag een soort cartoonesque stijl zijn, maar...
Is er een proggie waar dat makkelijk mee gaat/ En dan zoek ik het volgende
Ik teken een berg, ik teken 2 poppetjes, een klimpad en een wandelpad.
Ik geef als vector aan hoe het poppetje langs het pad moet lopen en ik geef als vector aan hoe het andere poppetje de berg moet beklimmen en het programma gaat aan het rekenen.
Laatste dat ik ooit met Animatie heb gedaan was met Cinema4D op de Amiga, dus dat is ongeveer 2 eeuwen geleden.
Zou ik dit met bijv. Blender vrij eenvoudig kunnen doen?
Ik moet volgende week plots een presentatie afleveren en heb het volgend ein mijn hoofd.
Berg, paadje dat eromheen loopt en waar iemand flierefluitend tegenop loopt en iemand die heel moelijk de berg probeert te beklimmen.
Kan dus in 2D of zelfs in 3D, mag een soort cartoonesque stijl zijn, maar...
Is er een proggie waar dat makkelijk mee gaat/ En dan zoek ik het volgende
Ik teken een berg, ik teken 2 poppetjes, een klimpad en een wandelpad.
Ik geef als vector aan hoe het poppetje langs het pad moet lopen en ik geef als vector aan hoe het andere poppetje de berg moet beklimmen en het programma gaat aan het rekenen.
Laatste dat ik ooit met Animatie heb gedaan was met Cinema4D op de Amiga, dus dat is ongeveer 2 eeuwen geleden.
Zou ik dit met bijv. Blender vrij eenvoudig kunnen doen?
[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 16-12-2010 11:11 ]