Epic maakt gebruik Unreal Engine gratis voor app-ontwikkelaa

Pagina: 1
Acties:

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Uit het bericht, waarin aan het eind over de mobiele engines van Id Software en Epic wordt gesproken:
"Geen van beide engines kan al met Android overweg"
Dit klopt niet, want Unreal Engine 3 kan zeker wel met Android overweg:
http://blogs.forbes.com/o...e-thursday-android-later/
"On the Android side, Rein says the Epic plans to eventually to offer the Unreal Development Kit to developers on Google’s mobile operating system. But he says that Android is “just not there yet.” Some of the current problems include limitations on an application’s file size and the complexity of developing apps across the many different variations of Android on different smartphones"
De officiele release staat dus zelfs al op de planning :)

Verder ondersteunend bewijs daarvoor is dat je onofficieel al licenties kan aanvragen voor gebruik onder Android, zoals Trendy Entertainment laat zien met hun nieuwste spel Dungeon Defenders. Dit spel komt (voor zover ik weet) ook uit voor Android en is gebaseerd op dezelfde engine als waar in beide artikelen hierboven over wordt gesproken.

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 16-12-2010 09:49 ]

Dat zit wel Schnorr.

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
In je eigen bron (http://blogs.forbes.com/o...e-thursday-android-later/) lees ik
On the Android side, Rein says the Epic plans to eventually to offer the Unreal Development Kit to developers on Google’s mobile operating system. But he says that Android is “just not there yet.”
Dat bevestigd toch wat ik geschreven heb?
Geen van beide engines kan al met Android overweg

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Je spreekt over engines die met Android overweg kunnen, wat voor mij aanduidt dat hier gesproken wordt over het technisch niet overweg kunnen met Android en niet alleen maar omdat de engine officieel nog niet is vrijgegeven (maar zeker wel met Android overweg kan, nu en in de toekomst).

Als je dat laatste bedoelde, dan zou het imho wel wat duidelijker omschreven mogen worden.

Dat zit wel Schnorr.