[iPad] Kun je met je pc je iPad overnemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk ken ik, en gebruik ik, de mogelijkheden op met mijn iPad remote mijn MBP over te kunnen nemen.

Maar zou dat ook andersom kunnen? Kun je met je PC/Mac je iPad overnemen en deze laten draaien op een normale monitor en aansturen met muis en toetsenbord? Natuurlijk heb je dan geen touchscreen maar ik ben toch nieuwsgierig.
Kon er zelf niets over vinden maar het moet wel kunnen volgens mij. Zo maken ze toch ook product demo video's? Je ziet dan zo'n semi doorzichtig circeltje als "vinger". Enig idee?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Steeefie
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Erik,

Gebruik teamviewer for iPhone/iPad.. Dat werkt denk ik prima! Op beide apparaten even installeren en voila, je kan hem overnemen!

Succes ermee,

Steeefie.

Automatiseren kun je leren

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:50

BioHazard

*\o/*

Steeefie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:51:
Erik,

Gebruik teamviewer for iPhone/iPad.. Dat werkt denk ik prima! Op beide apparaten even installeren en voila, je kan hem overnemen!

Succes ermee,

Steeefie.
Daarmee neem je de PC over, niet de iPad. ;) En inderdaad, Veency is een mooie optie. Vereist wel een jailbreak.

[ Voor 9% gewijzigd door BioHazard op 16-12-2010 09:53 ]

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

BioHazard schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:52:
[...]

Daarmee neem je de PC over, niet de iPad. ;) En inderdaad, Veency is een mooie optie. Vereist wel een jailbreak.
Als je vanaf iPhone naar PC kan, kan dat vast ook andersom;)! Ze hebben tenslotte allebei een eigen id met code;)!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:53

iMars

Full time prutser

Steeefie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:54:
[...]

Als je vanaf iPhone naar PC kan, kan dat vast ook andersom;)! Ze hebben tenslotte allebei een eigen id met code;)!
Aannames ;) Er is een groot verschil tussen technisch mogelijk, en functioneel mogelijk...
Maar goed, ik heb er geen ervaring mee, dus hoop ik voor de TS dat het idd werkt ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

• Steeefie
  • Niet online

Steeefie

Product prutser

Ik ben het even aan het installeren.. kijken of het werkt;)!

Edit:
Helaas.. Eerst heb ik van iphone naar PC geconnect, vervolgens het iPhone id opgeslagen. Als je dan de andere kant op wil heeft die geen zin meer!

Helaas.. Misschien kan de admin de berichtjes verwijderen;)!

Steeefie

[ Voor 69% gewijzigd door Steeefie op 16-12-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeefie schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:00:Helaas.. Misschien kan de admin de berichtjes verwijderen;)!
En waarom zouden die berichtjes verwijderd moeten worden? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Dat zaken niet werken, is geen reden om de posts die erover gaan te verwijderen. Immers, als iemand in de toekomst hetzelfde wil proberen en de search gebruikt, kan hij in dit topic lezen dat bepaalde dingen dus niet werken. En dat is ook nuttig :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad! Ik weet nu in ieder geval al wat niet werkt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Zie mijn bericht?

http://www.remko.me/archives/1271

Misschien heb je er iets aan, maar AirDisplay heeft meerdere functies dan alleen te dienen als scherm..?

Misschien kun je beter uitleggen wat je bedoeld en wilt?
want iOS overnemen met je PC kan niet..

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel inderdaad iOS overnemen met een PC.

Wat ik ermee zou willen is het volgende: ik heb twee externe schermen aan mijn MBP hangen. Als ik bijvoorbeeld op mijn linker scherm documenten zit door te nemen zou ik op mijn rechterscherm daar een mindmap van willen maken met iThoughts dat op mijn iPad staat. Dat is soms handiger dan op de iPad zelf.

Maar eigenlijk snap ik ook wel dat het niet gaat want dan zou iedereen de relatief goedkope iPad apps kunnen "draaien" op een PC. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:48:
Natuurlijk ken ik, en gebruik ik, de mogelijkheden op met mijn iPad remote mijn MBP over te kunnen nemen.

Maar zou dat ook andersom kunnen? Kun je met je PC/Mac je iPad overnemen en deze laten draaien op een normale monitor en aansturen met muis en toetsenbord? Natuurlijk heb je dan geen touchscreen maar ik ben toch nieuwsgierig.
Kon er zelf niets over vinden maar het moet wel kunnen volgens mij. Zo maken ze toch ook product demo video's? Je ziet dan zo'n semi doorzichtig circeltje als "vinger". Enig idee?
Volgens mij wordt dit gedaan met screenrecorder ofzoiets. En dan met nog een ander cydia programma om je "touch" te veranderen in een wit bolletje. Ik heb Veency net geinstalleerd en het werkt perfect alleen (zoals BioHazard al zei)..... Het vereist wel een jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:02:
Ik bedoel inderdaad iOS overnemen met een PC.

Wat ik ermee zou willen is het volgende: ik heb twee externe schermen aan mijn MBP hangen. Als ik bijvoorbeeld op mijn linker scherm documenten zit door te nemen zou ik op mijn rechterscherm daar een mindmap van willen maken met iThoughts dat op mijn iPad staat. Dat is soms handiger dan op de iPad zelf.

Maar eigenlijk snap ik ook wel dat het niet gaat want dan zou iedereen de relatief goedkope iPad apps kunnen "draaien" op een PC. ;)
Ondersteund iThoughts de VGA kabel? Dat zou ook nog een oplossing Ijn. En anders download je de demo van iMindmap :) voor de Mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Whieee schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 13:46:
Dat zaken niet werken, is geen reden om de posts die erover gaan te verwijderen. Immers, als iemand in de toekomst hetzelfde wil proberen en de search gebruikt, kan hij in dit topic lezen dat bepaalde dingen dus niet werken. En dat is ook nuttig :)
...en 2 jaar later is het zover. Dat wilde ik dus ook proberen, ik lees nu dus dat het niet kan :D

Iemand nog een ander idee? Kan het wellicht ondertussen wel op een andere manier? Ik heb een tante namelijk die nogal wat verderweg woont, haar pc kan ik met teamviewer wel ondersteunen, maar ze heeft sinds kort ook een ipad, welke ik ook zou willen meekijken op afstand...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 18:25
Er bestaat een app genaamd veency voor een gejailbreakte ipad. Misschien moet je daar eens naar kijken

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

Pagina: 1