Plantronics dsp 655, mute mic voor jezelf

Pagina: 1
Acties:

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 20:56
Jullie kennen het vast nog wel van Windows.. je hoor jezelf in de microfoon via je eigen speakers.. je krijgt feedback enzo..

We hebben plantronics headsets en waar je op Windows in de Volume Mixer simpelweg je mic input kan "dempen" voor jezelf, kan dat in OSX niet. Tenminste, niet dat ik het kon vinden, maar het is nogal irritant nu ik verkouden ben en mezelf hoor snotteren..

Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten?

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Met welk programma gebruik je de headset? Skype, games, ... ?
Heb je al bij de instellingen van het programma gekeken ? In OSX zelf zit die optie volgens mij niet nee...

[ Voor 16% gewijzigd door kaassouffle op 16-12-2010 09:33 ]

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:34

Digistorm

ex-demo scener

Een Mac laat normaal gesproken nooit horen wat er via mic of line binnenkomt. Als dat bij een headset wel gebeurt zal het eerder een feature zijn van de headset of de software die je erbij gebruikt. Of je gesprekspartner heeft zijn volume hard staan en/of het geluid op zijn speakers. Er zijn veel manieren om jezelf terug te horen, maar Mac OS X lijkt me eerder onderaan het lijstje van mogelijkheden te behoren.

Hier stond achterhaalde informatie…

• Scr33x0r
Ik gebruik het in Bria (softphone) maar zelfs als die niet aanstaat heb ik er last van..

Tis gewoon erg irritant.. heb het met mn logitech headset niet, maar die is van mezelf en deze van het werk.. En de plantronics werkt ook niet op de ps3.. anders had ik ze wel omgeruild..

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 10:34

Digistorm

ex-demo scener

Het zou kunnen dat je headset zo "intelligent" is, dat het zelf actief audio gaat mixen en dat je dat bewust moet uitschakelen via een audio mixer interface. Ik heb nog nooit met een (USB, FireWire of whatever) audioapparaat onder Mac OS X meegemaakt dat er standaard een ingang aan een uitgang gekoppeld wordt. Het lijkt er ook op dat Mac OS X niet ondersteund wordt voor dit product, dus je headset werkt waarschijnlijk bij de gratie van de USB audio standaard. Je mag waarschijnlijk al blij zijn dat er überhaupt geluid uit komt :X

Hier stond achterhaalde informatie…

• Scr33x0r
Weird, we hebben 2 verschillende types headset hier. Namelijk de:

.Audio 655
.Audio 655 DSP

Waarbij ik me met de DSP wel zelf hoor, maar met de Audio niet. Alleen hebben we twee macs hier, maar heb 2 x een Audio besteld en niet een DSP.. dus misschien kan ik hem wel omruilen..
Pagina: 1