Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 16:22
Ik woon hier in een condo welke wireless internet verschaft (langzaam maar nog steeds sneller dan mijn mobiele connectie). Alleen het systeem is zo opgezet dat je eerst langs een website komt om in te loggen. Nu is dat ansich geen probleem op de desktop (aangezien ik dan auto password login heb). Maar ik vind eht maar zeer irritant om iedere keer het wachtwoord in te vullen op mijn bb. Is er een manier om deze gegevens op te slaan zoals dat bij een desktop browser mogelijk is?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al gevonden over dit onderwerp?

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 16:22
RoD schreef op donderdag 16 december 2010 @ 03:31:
Wat heb je zelf al gevonden over dit onderwerp?
Ik heb even rondgekeken en er zijn meer mensen met dit probleem. Maar er wordt altijd verwezen naar externe apps (zoals de password fault). Probleem is dat dit geen oplossing is aangezien de website een redirect is en dus ter plekke ingevuld moet worden. Het moet dus echt een browser setting zijn. En anders moet ik een andere browser installeren.

Een alternatief zou een login script zijn maar dan moet ik gaan uitvogelen hoe die site uberhaupt werkt.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)