Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb een probleem met mijn samsung galaxy s... ik wou vorrige week froyo op mijn telefoon zetten en heb via allemaal toppics gevonden hoe je dat kon doen met odin,,, na alle bestanden te downloaden heb ik de stappen uitgevoerd. alles werkte prima voordat ik eraan begon alleen nadat ik mijn sgs geflashed had kwam ik erachter dat er vibrant firmware op stond en mijn hele onderse rij knoppen werkte niet meer (lijkt mij iets software matig aangezien dit wel gewerkt heeft). uiteindelijk had ik de juiste versie gevonden en heb deze geinstalleerd(ook met odin) alleen de knoppen werken nogsteeds niet. verder werkt alles prima(power knop en volume knoppen) heeft iemand een idee hoe ik dit intern in het toestel weer aan kan zetten??

ik hoop snel op een reactie..

groetjes

Alessio

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 21:23
Heb je FroYo (2.2 dus) met Samsung Kies geupdate of heb je er een gemodde ROM opgezet?

Verwijderd

Topicstarter
Met odin dus gemodde rom

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Oftewel, iets met de verkeerde rom neem ik aan, zet de stock rom erop terug, en als de toetsen het nogsteeds niet doen, zou ik eens teruggaan naar de winkel.

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
beetje meer informatie kan geen kwaad he.

1 Welke firmware heb je als eerst geflashed? (versie, +linkje)
2 Welke firmware heb je erna op gezet? (versie, +linkje)

Als je iets hebt geflashed met odin hoeft het geen gemode versie te zijn hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
O oke naja ik weet nog niet zo heel veel van het flashen, maar ik weet wel dat de telefoon niet meer terug kan naar de winkel..want ik heb hem 2e hands gekocht. Ik zoek ff de linkjes op en daarna post ik ze op de topic... Maar ik neem aan dat het iets met een een driver zal zijn...
Pagina: 1