Toon posts:

Ondersteuning C8700 voor NTSC signaal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ga een camera in VS kopen HDC-TM700 van panasonic, nouw is de enige probleem de 60 Hz ipv de 50 Hz hier. Zou dit een probleem kunnen zijn voor om op mijn televisie te displayen (C8700 LED tv). Ik zou dan de PS3 waarschijnlijk gebruiken voor het displayen ervan.

Een ander vraag zou zijn is er een notable difference tussen 60 Hz en 50 Hz, is het iets vloeiender ?

Alvast bedankt groet,

Arshad

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:31
Bij mijn weten kan praktisch elke TV sinds 2000 wel 60 Hz aan (PAL 60 standaard?), of dit moet ineens veranderd zijn met de komst van flatscreens.

Technisch gezien is het iets vloeiender, maar alleen mits je ook daadwerkelijk op 60 FPS schiet. Als je bronmateriaal 24p (24 fps) is het even vloeiend op 24 Hz, als op 600 Hz.

I'm a photographer, not a terrorist

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:40

D4NG3R

kiwi

:)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het niet op foras kunnen vinden via google of de camera dus zou werken op mijn LCD. Ik weet dat de C8700 wel 60 Hz niet hoort uit te maken, maar twijfelde ernog aan omdat vroeger in de nintendo tijd dit anders was.

Maar bedankt voor de bevestiging. Ik snap alleen niet wat je met de bronmateriaal van 24p bedoelt. Als ik op 60 Hz Progressive opneem (wat de camera dus doet) is de output ook 60 HZ neem ik aan

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 18:49

painkill

Pain(k)(ill)

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:20:
Ik heb het niet op foras kunnen vinden via google of de camera dus zou werken op mijn LCD. Ik weet dat de C8700 wel 60 Hz niet hoort uit te maken, maar twijfelde ernog aan omdat vroeger in de nintendo tijd dit anders was.

Maar bedankt voor de bevestiging. Ik snap alleen niet wat je met de bronmateriaal van 24p bedoelt. Als ik op 60 Hz Progressive opneem (wat de camera dus doet) is de output ook 60 HZ neem ik aan
Hij bedoelt dat als je met 24P opneemt je op welke tv dan ook niet meer dan dat zult krijgen ;)

Mijn SNES verzameling!

Verwijderd

Je vraag is eigenlijk meer of je tv een US signaal ondersteunt ipv cameragerelateerd. Ik verplaats je topic daarom even naar onze zeer gewaardeerde collega's waar het beter op zijn plek is. :)

Verder gooi ik er ook nog even een titelchange tegenaan die -imo- de lading beter dekt. Nu denk ik dat de US versie verschillende opname formaten ondersteunt. Ik denk dat iedereen wel wil weten welke opname modus je met name wilt afspelen! (bijv 1080P24 of juist 1080P60)
Pagina: 1