Webshops die gratis verzenden op 15 december

Pagina: 1
Acties:

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:02

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
ik las een bericht dat er een nationale dag word gehouden waar veel webshops geen verzendkosten rekenen. Het is een grote lijst met van allerlei webshops, van electronica tot t-shirts van BK-pannen tot deurkrukken.

maar het merendeel van ons zal natuurlijk voor webshops kiezen als redcoon en informatique.

voor de complete lijst met deelnemende webshops kijk op:
http://gratisbezorging.nl/

oja en wie bij conrad conrad iets wil bestellen heeft minder geluk, hij staat wel in de lijst maar onder de voorwaarde van een minimun van 25 en betalen via IDEALl }:O

ps: kan iemand die typo uit mn titel halen???

[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 16-12-2010 20:28 . Reden: NM ]

ora et labora

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-01 14:16
4launch STOND op de lijst, maar vandaag opeens niet meer :S

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10-2025

tdw

Amai seg!

mrc4nl schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:07:
oja en wie bij conrad conrad iets wil bestellen heeft minder geluk, hij staat wel in de lijst maar onder de voorwaarde van een minimun van 25 en betalen via IDEALl }:O
Dat is al ten minste zo vanaf 1 december ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-01 17:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

tdw schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:44:
[...]

Volgens mij zelfs al jaar(en) zo :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01 09:19
vroeger was het toch ookd at als je onder de xx euro bestelde het bedrag automatisch verhoogd werd naar 25 gulden of euro?

Ik heb ook gelezen over deze dag, idee is goed, organisatie beetje brak... iig vanuit webshop oogpunt, je moet ten eerste die gasten betalen om 'mee te mogen doen'. En daarnaast verlies je nog marge omdat je gratis verzend...

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:41

kevin33

Welkom in Utopia.

heuveltje schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:48:
[...]

Volgens mij zelfs al jaar(en) zo :)
Idd

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:57
ja, nu kun je eindelijk voor duizenden euros bestellen, en dan 10 euro besparen op de verzendkosten!

maar het idee is leuk natuurlijk:) het is blijft een "reclame"stunt

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Verzendenen, zijn dat mensen die zijn verzonden? :?

;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 19:25

V3g3ta

Fueled by Games!

Weiman schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:08:
4launch STOND op de lijst, maar vandaag opeens niet meer :S
Vandaag toevallig besteld bij 4launch, geen verzendkosten. :)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Compizfox schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:41:
Verzendenen, zijn dat mensen die zijn verzonden? :?

;)
ik vroeg al of een modarator dat aan kon passen :)
klikte iets te snel op "start topic"
tdw schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:44:
[...]

daarom ook de opmerking over conrad, is al jaren zo, dus ik vind het niet waard dat ie in de lijst staat.
engelbertus schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:37:
ja, nu kun je eindelijk voor duizenden euros bestellen, en dan 10 euro besparen op de verzendkosten!

maar het idee is leuk natuurlijk:) het is blijft een "reclame"stunt
wat is er nou leuker om iets van 7 euro te kopen zonder 7 euro verzendkosten?
ik heb zelf een micro sd kaartje gekocht van 6.50 bij informatique, das heel wat goedkoper dan die 14 euro inc.
maar je hebt gelijk, als je dure dingen koopt vallen de verzendkosten procentueel erg mee.

[ Voor 67% gewijzigd door mrc4nl op 16-12-2010 11:10 . Reden: meer quote's erbij ]

ora et labora

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:25
KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 21:32:
Ik heb ook gelezen over deze dag, idee is goed, organisatie beetje brak... iig vanuit webshop oogpunt, je moet ten eerste die gasten betalen om 'mee te mogen doen'. En daarnaast verlies je nog marge omdat je gratis verzend...
Plus ze verdienen ook nog eens geld aan d.m.v. Affiliate's linkjes, dus zo wordt de marge nog kleiner.

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:41
Ik vind het maar een rare actie. Aan de ene kant claimen:
Gratisbezorging.nl heeft als doel om het online winkelen in Nederland verder te stimuleren en onder de aandacht te brengen bij een groot en breed publiek.
maar vervolgens maken de webwinkels zelf er geen melding van. Sterker nog, je krijgt alleen gratis verzenden als je VIA gratisbezorging.nl naar de webwinkel was genavigeerd. Hoezo groot publiek als het alleen via 1 website wordt gecommuniceerd?

• mcv
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-12-2025

mcv

Geweldig!

Gisteravond een bestelling geplaatst bij 4Launch en "miste" de verzendkosten al.

Nu weet ik waarom :) Alleen jammer dat hier zo weinig ruchtbaarheid aan gegeven wordt.

Computer says NO!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:44
Waarom moet dit een "actief" topic worden op 16 december...? Da's een dag te laat :(

[ Voor 16% gewijzigd door Freeaqingme op 16-12-2010 13:31 ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
Freeaqingme schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:30:
Waarom moet dit een "actief" topic worden op 16 december...? Da's een dag te laat :(
ja ik geef het toe...
dat had eerder gekunt, ik las het bericht op pcmweb.nl om di. 16.00
maar beter laat dan nooit, al ik had juist verwacht dat tweakers.net wel ff een artikeltje zou maken maar nee....
dont blame me. O-)

ora et labora

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02-2025
Ik moest iets hebben van <10 euro waarop wel verzendkosten van bijna 7 euro zaten. Mooi meegenomen dus!

Al vraag ik me wel af of die webwinkel hier nog iets aan verdient nu?

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

conrad altijd gratis verzending vanaf 20 euro, indien je met ideal betaalt. onder de 20 euro komt dr 7 euro (ofzo) bij, nogal fors als je echt maar een dingetje van n euro nodig hebt, aan de andere kant, bestel je dr toch een leuke aansteker en wat andere kleine dingetjes bij, ben je zo aan de 20 euro en kun je weer ff lekker knutselen..

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:53

StarWing

Huh ?!?

Voor de belgen onder ons: gratis levering bij tones zolang er sneeuw ligt.

Page intentionally left blank.

Pagina: 1