Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 10:43
Op school deden ze Neovo E-17DA monitoren de deur uit en ze werkten allemaal (zeiden ze).
Meteen als haantje de voorste mijn vinger opgestoken want een extra schermpje erbij kan natuurlijk nooit kwaad :)

Bij het aansluiten van het netsnoer begint het adaptertje al meteen een zoemend geluid te maken. Vervolgens sluit ik de adapter aan op het scherm en begint de adapter te piepen (hoog laag hoog laag) in een frequentie van ongeveer 4Hz (hoog laag - hoog laag - hoog laag - hoog laag in 1 seconde). Vervolgens wachten op beeld en ik vreeste het ergste... er kwam geen beeld. Toen toch maar geprobeerd de VGA kabel aan te sluiten en er kwam beeld. Ik sprong bijna een gat in de lucht maar na een fractie van een seconde viel het beeld weer weg.
Ik krijg dus na een kwart seconde weer een leeg, zwart scherm. Bij drukken op de toetsen op het scherm gebeurt er niets dus het ligt niet aan de VGA aansluiting. Het LED lampje brandt wel groen en bij loskoppelen van de VGA kabel geel.

Kan het zijn dat er iets fout is met de adapter en dat deze niet voldoende stroom kan leveren en dat het scherm daarom uitvalt?