Elke kaar als ik mijn pc uit heb gehad of gereboot hebt dan werken alle games met dx 10 en 11 niet meer of vallen terug naar DX 9 modus. Als ik de drivers dan opnieuw installeer werkt het weer tot dat ik mijn pc uit/reboot heb gehad.
Welk OS?
Videodrivers geupdate naar de laatste variant?
DirectX geupdate naar de laatste variant?
Dit is wel een HEEL erg lullige topicstart..
Videodrivers geupdate naar de laatste variant?
DirectX geupdate naar de laatste variant?
Dit is wel een HEEL erg lullige topicstart..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Sory.
De drivers die ik geprobeerd heb zijn : 260.99, 260.89, 258.96, 261.0 beta
Os is windows 7 64 bit
Directx is up to date.
Het is heel simpel ik instaleer de drivers en alles werkt perfect start ik windows opnieuw dan werkt DX 10 en 11 niet meer.
De drivers die ik geprobeerd heb zijn : 260.99, 260.89, 258.96, 261.0 beta
Os is windows 7 64 bit
Directx is up to date.
Het is heel simpel ik instaleer de drivers en alles werkt perfect start ik windows opnieuw dan werkt DX 10 en 11 niet meer.
Installeer je de drivers in veilige modus ?
Geef eens je volledige specs graag ?
Geef eens je volledige specs graag ?
Android developer & dürüm-liefhebber
Google eens het programmaatje driversweeper. Ik ruik een conflict van eigenwijs Windows dat nadat jij de goeie drivers installeert, terugschakelt naar z'n eigen drivers. Download driversweeper, boot je pc in veilige modus, verwijder alle aan GPU driver gerelateerde zaken met het programmaatje, reboot, herinstalleer de drivers. Als dat niet werkt, heb je me te weinig info gegeven 
Maar ik heb een sterk vermoeden dat dat 'm is. Heb ook gedonder gehad met een 3870x2 die geen 3D meer wilde draaien, dan herinstalleerde ik de drivers en werkte het idd tot de volgende reboot. Bleek dat Windows z'n eigen drivers probeerde te gebruiken naast de drivers van Ati, wat natuurlijk een conflict van jewelste opleverde. Je kan ook in device manager kijken of er niet toevallig voor dezelfde display device twee drivers actief zijn, en dan de Windows variant eruit knikkeren, maar bovenstaande methode is idiot-proof afaik.
Maar ik heb een sterk vermoeden dat dat 'm is. Heb ook gedonder gehad met een 3870x2 die geen 3D meer wilde draaien, dan herinstalleerde ik de drivers en werkte het idd tot de volgende reboot. Bleek dat Windows z'n eigen drivers probeerde te gebruiken naast de drivers van Ati, wat natuurlijk een conflict van jewelste opleverde. Je kan ook in device manager kijken of er niet toevallig voor dezelfde display device twee drivers actief zijn, en dan de Windows variant eruit knikkeren, maar bovenstaande methode is idiot-proof afaik.
[ Voor 41% gewijzigd door Singular1ty op 16-12-2010 11:02 ]
Pagina: 1