Welke voeding voor Dell GX270 tower?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edokter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-08 15:30
Na het installeren van een HD4650 videokaart, heb ik de voeding opgeblazen. Het heeft een week goed gewerkt, maar blijkbaar was het toch teveel voor de originele 250W voeding. Nu heeft Dell US wel vervangende (en zwaardere) voedingen te koop (zie V&A gevraagd: StarTech.com ATXPW400DELL (400W replacement voor Dell GX270), maar deze modellen zijn nergens in Europa te krijgen.

Wie kan mij een goed, vervangend model aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zoek even uit of deze voeding de standaard ATXpinout gebruikt. Als dat zo is dan kun je het ding gewoon vervangen door een willekeurige ATXvoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edokter
In principe is het ook standaard ATX, maar de kast heeft de plug op een bepaalde plek zitten, en er is bv. geen ruimte voor een aan/uit knop. En ik heb geen zin om in mijn Dell kast te gaan zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

edokter schreef op woensdag 15 december 2010 @ 19:05:
In principe is het ook standaard ATX,
Dell wilde nog wel eens lopen klooien met de pinouts van voedingen. Als dat niet het geval is in dit geval dan lijkt het me prima te doen er gewoon een ATX voeding in te zetten (zonder aan/uitknop dan). die plug zit vrijwel altijd op dezelfde plek, en ik heb niet het idee dat Dell hiervan afwijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edokter
De pricewatch: AOpen Z400-08FC lijkt wel te passen. Maar ik kan geen enkele review vinden over deze voeding. Is AOpen een beetje betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:55

Speedmaster

Make my day...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edokter
Die is voor de Small Form Factor (desktop) model. Ik heb een tower, en heb toch wel 400W nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door edokter op 15-12-2010 19:46 ]

Pagina: 1