Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Zilver frontje Dvd-rom - BR - speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik nou gewoon mesjogge of zijn ze in Hardware land spontaan eenheidsworst gaan promoten.
Ik (en velen met mij) hebben een silveren aluminium kast en daarbij kleurende optische spelers/branders.
Echter dat hebben de webshops en vooral de fabrikanten maling aan lijkt het wel.
Ik heb de pricewatch nog niet ondersteboven gekeerd maar niets gevonden :S
Mijn DVD-rom speler (Nec DV8500D) heeft de geest gegeven en ik kom nu tot mijn verbijstering erachter dat niemand (Optiac, Sony, Samsung, Nec) maar ook alle webshops niet .. Geen interne DVD-rom spelers of van mij part Blueray spelers met zilveren frontje verkopen.
(Al heb ik eerlijk gezegd geen zin om veel meer geld te betalen voor een blueray speler alleen maar omdat ik een zilveren frontje wil en er geen dvd spelers zijn met een zilver frontje).
*Zucht*
Iemand een geheime webshop in zijn favorieten staan die ze wel op voorraad heeft ?!
Oh en aub bespaar mij de joh je hoeft tegenwoordig niet meer 2 drivers te hebben want die branders (met zilveren frontje ruim beschikbaar) kunnen ook gewoon dvd's afspelen want ik wil graag de ene op Regio 1 afstellen en de andere op regio 2 evenals dat ik zowat op mijn netvlies getatoeerd heb dat er 2 optical drives zichtbaar zijn !

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-11 02:05

Tead

nnb

Je kan in de pricewatch gewoon zoeken op kleur he:

http://tweakers.net/price...hioag5YR63Fvsa287cDZZa6xc

Staan er wel een aantal tussen.Succes met de koop!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik heb tijden geleden een Asus brander gehad waar netjes een zwarte, zilveren en beige frontje bij zaten en kon je heel makkelijk omwisselen/combineren...

De Asus DVD-E818A3 (weet niet of ie in de PW staat) zou volgens specificaties ook in het zilver verkrijgbaar moeten zijn.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Heren sympathiek dat jullie reageren ..
Wiethoofd ik zie dat er een enkele te koop is maar ik lees dat het om bulk OEM gaat en dat er verder niets bij zit. (lees: optionale anders gekleurde frontjes).
Nou ja .. Er zit dus niets anders op dan rond mailen om te vragen of er inderdaad wel dvd spelers verkocht worden waar meerdere frontjes bijzitten ..
Als mensen overigens nog wat weten hoor ik dat graag !
Goed mij kwam zojuist ter ore dat de concurrent *kuch* hardware.info *kuch* de zoekfunctie heeft waar je zilveren frontje kunt selecteren.
Ga dus even zoeken :P

*edit*

Inmiddels de grote bekende webshops gemaild en ja zelfs Liteon en Sony Optiac ..
Ben benieuwd.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2010 20:55 ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
maar ik lees dat het om bulk OEM gaat en dat er verder niets bij zit.
Maakt dat echt wat uit dan? Meer heb je toch niet nodig? De drive en de bijbehorende schroefjes, want die worden wel altijd bij bulk/OEM geleverd. De kabel zit nog in de pc van de defecte drive...

Overigens is het waard om ook even op de website van verschillende brander fabrikanten te kijken, want er zijn idd ook diverse merken branders waar je frontjes in meerdere kleuren in de doos vind; wit, zwart en zilver doorgaans. Dat zal je uiteraard bij een bulk/OEM niet hebben, maar als je een zilveren bulk/OEM versie tegenkomt van een beetje respectabel merk... wat zou je er dan nog van moeten weerhouden? Of is het je om de gratis Nero Express te doen? :+ Overigens is het gros van de beschikbare drives van webshop bulk/OEM... je komt echt maar weinig retail tegen wat optische drives betreft.

Ennuh *kuch kuch*
Goed mij kwam zojuist ter ore dat de concurrent *kuch* hardware.info *kuch* de zoekfunctie heeft waar je zilveren frontje kunt selecteren.
Het was al genoemd, maar uiteraard heeft de pricewatch ook die functie... je kan zelfs kiezen uit een stuk of 10 verschillende kleuren ;)

[ Voor 24% gewijzigd door MicGlou op 15-12-2010 23:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Poeh wat was het een klus zeg ..
Ik heb echt elke gerenomeerde webshop in Nederland gemaild...
Niemand verkoopt nog zilverkleurige DVD-Rom spelers of anders gekleurde spelers met zilveren frontje ..
Behalve Salland (en dat was toeval want ik ontdekte de aanbieding onderaan het scherm terwijl ik naar een Lite-on BR speler neuzelde op de website van Salland).
ZE hebben een basic IDE Optiac model > Sony Optiarc DDU1615 in de aanbieding voor komt ie dan €10 !! euro :P (Hoezo dikke mazzel/toeval treffer !)
Nou daarbij dus gelijk maar de nieuwste Sony NEC Optiarc 7263s brander in het silver erbij besteld en ik ben weer gelukkig ..
Al bij al heel fijn want nu kan de brander mooi nog op mijn laatste vrije Sata poort en hoef ik mijn Pata ide niet nutteloos op mijn moederbord te laten zitten.
Een DVD-rom speler op Sata vind ik persoonlijk toch al tikkeltje overkill ..
Compizfox schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 20:53:
Wat ook nog een optie kan zijn is een stealth-mod.
Leg uit : :)
Wiethoofd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:45:
Ik heb tijden geleden een Asus brander gehad waar netjes een zwarte, zilveren en beige frontje bij zaten en kon je heel makkelijk omwisselen/combineren...

De Asus DVD-E818A3 (weet niet of ie in de PW staat) zou volgens specificaties ook in het zilver verkrijgbaar moeten zijn.
Tead schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:42:
Je kan in de pricewatch gewoon zoeken op kleur he:

http://tweakers.net/price...hioag5YR63Fvsa287cDZZa6xc

Staan er wel een aantal tussen.Succes met de koop!
Ahá dat is ook zeker een manier om in iedergeval géén last te hebben van lelijke kleurafwijkingen in je kast.
Helaas heb ik echter een CM 840 en daarin zijn de 5,25 bays wat meer naar binnen verwerkt .. met als gevolg elk onderdeel wat in de 5,25 bays terecht komt veroorzaakt meer of minder resonantie als het niet super strak zit ..
Maar dan nog wie niet probeert die zal het ook niet met zekerheid kunnen zeggen ..

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2010 21:12 ]

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat ook nog een optie kan zijn is een stealth-mod.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:34
Dat je de cover die normaal voor een lege DVD-bay zit vóór je DVD-brander plakt.
En het zo maakt dat als je er op drukt dat hij dan opengaat (hoeft natuurlijk niet, maar wel zo makkelijk ;))
Voorbeeld

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Klopt. http://www.techzine.nl/tutorials/79/chieftec-stealthmod.html

Is ook niet eens zo moeilijk te maken.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1