Hoe krijg ik alle streaming audio naar Winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Het lijkt wel of je tegenwoordig voor alle webradio stations naar een website moet, om van daaruit de player te openen.

Ik vind dat niet zo fijn. Ik open liever eerst een player. Bij voorkeur Winamp, en start van daaruit mijn favoriete station. Op deze manier heb ik alle favorieten netjes op een rijtje, en blijven mijn instellingen zoals volume ed. bewaard.

Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lijkt tegenwoordig onmogelijk om dit soort streams anders te benaderen dan via een website met hun player erop. Is er niet een manier om alles wat WinMediaPlayer of Realaudio of dat soort progjes aanroept automatisch om te leiden naar Winamp?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groet,

Ronald

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 20:57

RammY

Dát!

Het ligt er aan of je een embedded player bedoelt die je wilt vervangen, of een snelkoppeling naar een stream.

Embedded gaat je niet lukken.
Het enige wat je dan kan doen is eerst de embedded player openen en dan kijken wat de source is en die in een playlistje voor WinAmp gaan verwerken (mits mogelijk!).
Of uiteraard de bron van de website doorspitten.

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat is nu net het probleem. Ze doen het tegenwoordig allemaal alleen nog via embedded players. En ook de referentie naar de stream is niet meer zomaar in de source te vinden.
Ik begrijp niet waarom dat allemaal zo gevoelig ligt. Ze halen hun inkomsten uit reclames in de uitzendingen. Mag ik dan a.u.b. zelf kiezen hoe ik het wil afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:18

MsG

Forumzwerver

Ik denk dat het als wederopenbaarmaking kan worden aangezien. Immers een embedded youtube-filmpje op een website, die onderwater eigenlijk domweg linkt naar het origineel op YouTube, wordt ook als wederopenbaarmaking gezien.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, met youtube filmpjes begrijp ik dat, omdat dit vaak beschermd materiaal is. Maar van zenders die ook in de ehter te ontvangen zijn kun je dat toch niet zeggen lijkt me.