Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Active Directory Logging

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

• BP_LOZ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-10-2024
Graag zou ik willen loggen welke gebruikers wijzigingen maken op de AD, zonder hiervoor 3rd party tools te gebruiken.
Zo wil ik het creëren en verwijderen van objecten en het verlenen van group-membership in de gaten gaan houden.
Kan dit met de standaard middelen die Server 2008 te bieden heeft?

• SteeringWheel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:51
Anders open je even twee topics waar bij beide geen blijk van eigen inzet wordt getoond 8)7

A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting.

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-11 19:10
BP_LOZ schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:28:
Graag zou ik willen loggen welke gebruikers wijzigingen maken op de AD, zonder hiervoor 3rd party tools te gebruiken.
Zo wil ik het creëren en verwijderen van objecten en het verlenen van group-membership in de gaten gaan houden.
Kan dit met de standaard middelen die Server 2008 te bieden heeft?
Komen deze dingen niet gewoon in het logboek te staan ?
Heb je daar al naar gekeken ? Naar mijn idee kan je daar precies zien wie wat veranderd heeft.

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Verwijderd

Als je zoekt op audit ipv logging denk ik dat je een hoop meer informatie vindt. Verder is dit wel een erg basic vraag, volgende keer graag wat meer eigen inzet tonen ajb :)

Dit topic is gesloten.