De komst van Sandy Bridge is nabij, maar er zijn nog geen borden vinden van de mainstream fabrikanten met een P67 chipset op mATX formaat (enige wat ik kon vinden is een ECS P67H2-M maar daar waag ik me niet aan). Iemand een idee of er in dit segment wel mainstream borden komen?
Je hebt toch ook nog geen sandy bridge processor. Je kan er vanuit gaan dat er nog wel moederborden komen wanneer sandy bridge op de markt is.
Grote kans dat die er gewoon gaan komen. Je ziet genoeg P55 borden die ook op µATX te vinden zijn, dat zal op P67 borden ook het geval zijn, omdat het een formfactor is die tegenwoordig vrij populair is voor de mainstreamsystemen.
Er zijn al wel een aantal H67 borden aangekondigd in ieder geval.

Dat betekent dat het ontwerp van de PCB er is dat vast ook voor de P67 gebruikt kan worden.
Er zijn al wel een aantal H67 borden aangekondigd in ieder geval.

Dat betekent dat het ontwerp van de PCB er is dat vast ook voor de P67 gebruikt kan worden.
Ik vond het opvallend dat er inderdaad al diverse H67 mATX borden bekend zijn gemaakt, dus vandaar deze specifieke vraag.
Op zich wel logisch. Mensen die een H67 kopen zijn over het algemeen wat minder eisend dan iemand die een P67 zal kopen. Dus in dat geval kun je sneller naar een µATX gaan.floesh schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:53:
Ik vond het opvallend dat er inderdaad al diverse H67 mATX borden bekend zijn gemaakt, dus vandaar deze specifieke vraag.