no comment
Elke goede selderij trekt 500+ Mhz. maar dat is per proc verschillend (K6-2 is een goed voorbeeld)
Ik denk dat je het beste eerst in groffe stappen moeten opvoeren, totdat ie niet meer goed start. Gebruik vervolgens de hoogste speed die je heb kunnen halen om windoos te bereiken en draai een paar zware apps. Niet stabiel, stapje terug.
Ik denk dat je het beste eerst in groffe stappen moeten opvoeren, totdat ie niet meer goed start. Gebruik vervolgens de hoogste speed die je heb kunnen halen om windoos te bereiken en draai een paar zware apps. Niet stabiel, stapje terug.
Heb er hier een lopen op 552 (6*92) met een standaard intelkoeler op een BF6.
Moet jij toch hoger kunnen komen.
(dividers: PCI 1/3, AGP 2/3 ;een beetje onderklokt maar werkt allemaal wel prima, heb het trouwens nog niet anders geprobeert)
Moet jij toch hoger kunnen komen.
(dividers: PCI 1/3, AGP 2/3 ;een beetje onderklokt maar werkt allemaal wel prima, heb het trouwens nog niet anders geprobeert)
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Kameraad van me heeft een cellie 400 @ 649Mhz
voor een picture kijken maar ff op http://deathwish.gamepoint.net/cel400@649.jpg
Hij hebt er een Alpha en een Peltier cooler op zitten. Zonder peltier haalde ie ook makkelijk de 600MHz.
Ik hoop voor je dat je dat geluk ook hebt.
Sniper logged out..
voor een picture kijken maar ff op http://deathwish.gamepoint.net/cel400@649.jpg
Hij hebt er een Alpha en een Peltier cooler op zitten. Zonder peltier haalde ie ook makkelijk de 600MHz.
Ik hoop voor je dat je dat geluk ook hebt.
Sniper logged out..
Vanavond is inmiddels lang verstreken ... ik was wel benieuwd naar zijn bevindingen maar ik geloof dat het niet helemaal goed is gegaan???
Eww.. is een Celetron 649 sneller dan een Athlon 600??? Wat is dat voor een benchmarkprogramma?
Z'n selderij is zeker bedorven...
of mag ik daar niet om lachen?
Verwijderd
Ik kom met een standaardkoelertje al tot 570, op 582 ook stabiel maar dan wordt ie iets te warm naar mijn zin (48 graden)... Hoever zou ik met een alpha komen? Hij post in 600, komt windows in, maar zodra ik quake3 of iets anders zwaars ga draaien knalt ie me eruit
We hebben maar 552 gehaald met een alpha, waar zit de bottle-neck
op 558 komen we windows net in
en op 564 trekt ie niks meer.
Wir wohlen höhrer,
op 558 komen we windows net in
en op 564 trekt ie niks meer.
Wir wohlen höhrer,
no comment
Martinus,
Ben achter hd foutje gekomen!!
LS-120 loopt ook, miischien kan ie nu wel harder!!!
Ben achter hd foutje gekomen!!
LS-120 loopt ook, miischien kan ie nu wel harder!!!
He stamper,
vertel dan.
hebben we toch iets fout gedaan???
vertel dan.
hebben we toch iets fout gedaan???
no comment
Pagina: 1