Ik probeer PayPal-betalingen op mijn site te integreren, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Je kan knoppen maken, add-to-cart dingen maken, iets met API's, etc, etc...
Wat ik wil:
- kies op website product
- kies betalingsmethode (bijv. dus paypal)
- persoon komt op pagina waar hij op een knop kan drukken om via paypal te betalen.
- persoon wordt door paypal teruggestuurd naar een bepaalde andere pagina, NAMELIJK:
/betaling_2/:::product id:::/methode/paypal
- in de php code van deze pagina controleer ik dan of de betaling is uitgevoerd
- persoon wordt geforward naar een derde, interne pagina, met de melding dan zijn bestelling gelukt is
Ik heb dus geen adresgegevens van de persoon nodig en er is ook geen winkelwagensysteem.
Kan iemand mij hierin helpen, of in elk geval op weg helpen. Op de PayPal-site loopt ik een beetje vast, omdat ik niet weet welke van de 10 opties ik moet hebben...
Alvast bedankt
Wat ik wil:
- kies op website product
- kies betalingsmethode (bijv. dus paypal)
- persoon komt op pagina waar hij op een knop kan drukken om via paypal te betalen.
- persoon wordt door paypal teruggestuurd naar een bepaalde andere pagina, NAMELIJK:
/betaling_2/:::product id:::/methode/paypal
- in de php code van deze pagina controleer ik dan of de betaling is uitgevoerd
- persoon wordt geforward naar een derde, interne pagina, met de melding dan zijn bestelling gelukt is
Ik heb dus geen adresgegevens van de persoon nodig en er is ook geen winkelwagensysteem.
Kan iemand mij hierin helpen, of in elk geval op weg helpen. Op de PayPal-site loopt ik een beetje vast, omdat ik niet weet welke van de 10 opties ik moet hebben...
Alvast bedankt