PayPal integratie op website

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer PayPal-betalingen op mijn site te integreren, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Je kan knoppen maken, add-to-cart dingen maken, iets met API's, etc, etc...

Wat ik wil:

- kies op website product
- kies betalingsmethode (bijv. dus paypal)
- persoon komt op pagina waar hij op een knop kan drukken om via paypal te betalen.
- persoon wordt door paypal teruggestuurd naar een bepaalde andere pagina, NAMELIJK:
/betaling_2/:::product id:::/methode/paypal
- in de php code van deze pagina controleer ik dan of de betaling is uitgevoerd
- persoon wordt geforward naar een derde, interne pagina, met de melding dan zijn bestelling gelukt is

Ik heb dus geen adresgegevens van de persoon nodig en er is ook geen winkelwagensysteem.

Kan iemand mij hierin helpen, of in elk geval op weg helpen. Op de PayPal-site loopt ik een beetje vast, omdat ik niet weet welke van de 10 opties ik moet hebben...

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk wil jij dus een kant-en-klare oplossing en die is er waarschijnlijk niet omdat jij maatwerk nodig hebt lijkt het op. Je zult het dus zeer waarschijnlijk toch gewoon moeten programmeren zelf en de api's doorlezen. En gewoon voorafaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?
Sorry; daar doen we hier niet aan ;) In de Devschuur hebben we het over zélf maken/programmeren. Begin met je te verdiepen in de documentatie, begin aan de implementatie en mocht je tegen concrete (programmeer) problemen aan lopen dan horen we dat graag ;)

[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 15-12-2010 13:35 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Je zoekt de Website Payments Pro API.

Verder kunnen we je in dit topic niet echt verder helpen, het is een beetje te veel een scriptrequest. De bovenstaande link had je makkelijk kunnen vinden door gewoon een keer de PayPal Developer site er bij te pakken.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.