Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Topicstarter
De meest basic moderatie van een case lijkt me het vloeren van een toren, of het rechtop neerplanten van een desktop. Ik heb het voorstel niet kunnen vinden, maar kan deSilverstone SST-KL01B Zwart gewoon voozichtig op zijn moederbord-zijde worden gelegd zoals de Antec Minuet 350?

Tweakers rocks, maar alleen technologisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:33
Het ziet ernaar uit van wel. In ieder geval kan het voor je hardware geen kwaad (tenzij je hem om laat vallen terwijl het systeem draait). Ik zou wel iets van rubberen voetjes op de zijkant plakken, zodat je geen krassen krijgt op je zijpaneel (dat dan de onderkant is).

Edit: Denk dat je hem gezien het deurtje ook op een randje moet zetten (zodat de deur dus nog open kan), of misschien gewoon op een verhogingkje (plaatje multiplex of zo...). Maar misschien kan je deurtje wel gewoon open, maar dat weet je pas wanneer je het echt probeert.

[ Voor 33% gewijzigd door Drucchi op 15-12-2010 01:32 . Reden: nog ff wat gezien ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Ging iets verkeerd denk ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Topicstarter
Drucchi schreef op woensdag 15 december 2010 @ 01:29:
Het ziet ernaar uit van wel. In ieder geval kan het voor je hardware geen kwaad (tenzij je hem om laat vallen terwijl het systeem draait). Ik zou wel iets van rubberen voetjes op de zijkant plakken, zodat je geen krassen krijgt op je zijpaneel (dat dan de onderkant is).

Edit: Denk dat je hem gezien het deurtje ook op een randje moet zetten (zodat de deur dus nog open kan), of misschien gewoon op een verhogingkje (plaatje multiplex of zo...). Maar misschien kan je deurtje wel gewoon open, maar dat weet je pas wanneer je het echt probeert.
Van dat randje weet ik natuurlijk. Het gaat om een lage woonkamertafel waar een midtower dienst doet als console om het computerscherm op bureauhoogte te brengen. Om datzelfde scherm in de sfeer van de huiskamer te zien kan ik dan de hoogte verstellen door de behuizing neer te leggen Leek me wel leuk. Het draaien doe ik natuurlijk niet als doe boel driftig draait. Het meest gedubd heb ik over voeding 'boven' of 'beneden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 17:16
Volgens mij kan dat gewoon. Ik zou wel een beetje opletten met de optische drives, ik weet niet zeker of die allemaal vertikaal werken. Ze zijn er in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

DVD spelers vinden het meestal niet zo leuk, rest van de hardware boeit het helemaal niks.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste kasten, wat zeg ik, alle kasten waar een monitor op staat hebben binnenin versteviging die het side panel ondersteunen. ik denk niet dat het bij die kast het geval is wat er voor zorgt dat je side panel gaat doorbuigen. Als dit je hardware raakt kan het nogal slecht aflopen (kan niet inschatten hoe ver de hardware van het side panel zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10 08:22
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2010 @ 08:51:
De meeste kasten, wat zeg ik, alle kasten waar een monitor op staat hebben binnenin versteviging die het side panel ondersteunen. ik denk niet dat het bij die kast het geval is wat er voor zorgt dat je side panel gaat doorbuigen. Als dit je hardware raakt kan het nogal slecht aflopen (kan niet inschatten hoe ver de hardware van het side panel zit)
en als je dan de kant van het moederbord pakt?, dan kan die nooit verder doorzakken dan de backplate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:53
Opletten met de optische drives idd. Voor de hardeschijven en de rest van de hardware maakt het niet uit. Misschien airflow/temperatuur in de gaten houden maar daarvoor maakt het waarschijnlijk niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ramonlambal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:23:
[...]

en als je dan de kant van het moederbord pakt?, dan kan die nooit verder doorzakken dan de backplate
Als je backplate stevig genoeg is dan kan hij dat makkelijk opvangen, hangt ook erg van het gewicht af. Je wilt geen loodzware monitor op je backplate hebben drukken, dan kan je moederbord ingedeukt worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 07:39:
DVD spelers vinden het meestal niet zo leuk, rest van de hardware boeit het helemaal niks.
Ligt er een beetje aan. Er zijn zat spelers die gewoon het schijfje vastklemmen als je die erin legt. Ik heb DVDspelers ondersteboven gebruikt, dat ging meer dan prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Maar als je DVD's verticaal hebt trekken ze ook krom, gaat dit wel lekker als ze op hoge toeren ronddraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:00:
Maar als je DVD's verticaal hebt trekken ze ook krom, gaat dit wel lekker als ze op hoge toeren ronddraaien?
Gezien er genoeg spelers gebouwd zijn om verticaal te werken verwacht ik daar eigenlijk niet echt problemen mee. Ik heb het vaak zat gezien (vooral in OEMbakken) en de houdertjes worden er natuurlijk niet voor niets in gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Topicstarter
ramonlambal schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:23:
[...]

De kant van het moederbord? Volgens mij doet de minuet dat ook niet. Ik zet de monitor wel aan de kant, maar niet waar het moerbord zit. Met aan de kant bedoel ik langs de rand, dichtbij wat normaal de bovenkant van de tower is. Dan kan ik met de b-w (window) uitvoering ook voor de voet van mijn scherm de kast inkijken. Heb je beeld? Inderdaad, het oorspronkelijke towerfront is dan de rechter zijkant van de case en links zitten de slots. In mijn fantasie is dat wel een gave wisselstand voor de tower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druipgrot
  • Niet online

druipgrot

lekker koel hier

Topicstarter
Nu is de SST KL01B-W eol. Iemand enig idee of je de Silverstone SST-KL01B Zwart dan kunt voorzien van het window van de Silverstone SST-KL02B-W of kan ik beter zelf gaan zagen? :?

[ Voor 17% gewijzigd door druipgrot op 21-12-2010 16:15 ]

Pagina: 1