[W7 x64] Dymo Labelwriter niet herkend in Digitale Postzegel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Sinds het weekend heb ik een Dymo Labelwriter 450. Hierbij is tot eind dit jaar de actie dat je 20 euro frankeertegoed krijg bij TNT Digitale Postzegel.

https://digitalepostzegel.tntpost.nl/

Echter krijg ik steeds de volgende melding:
Controle van uw systeem
Wij hebben uw systeem gecontroleerd om na te gaan of uw systeem geschikt is voor het afdrukken van zegels. Hierbij is het volgende probleem geconstateerd:

Er is geen bruikbare labelprinter gevonden: controleer of de printer goed is aangesloten en de bijbehorende drivers en de browser add-on zijn geïnstalleerd.
Ik heb al gelezen dat de applicatie niet met 64bit IE zou werken. Dus heb ik de normale IE geprobeerd, maar ook dit helpt niet. Wat er met browser add-on wordt bedoeld weet niet, maar volgens mij is dit niet nodig voor IE toch?

Via de v8 software van Dymo werkt het allemaal prima, maar dat is het.

Ik heb ook al een en ander gelezen, dat het niet/slecht zou werken met Windows 7, maar als je de FAQ van TNT bekijkt, staat daar alleen dat er een Windows computer nodig is.

Mijn besturingssysteem is dus Windows 7 Proffessional 64bit.

Iemand met soort gelijke problemen? Of iemand die kan vertellen hoe het probleem valt op te lossen?

Ik hoor het graag,

• Buffalo
Niemand?

Het is toch uitermate vervelend dat dit vooralsnog niet op te lossen valt!

Ik ben toch niet de enige hier die een Dymo Labelwriter wil gebruiken voor digitale postzegels af te drukken?

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20

Hoite

Goed verhaal

Heb je Dymo al gebeld?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Ligt niet aan Dymo. Je leest berichten op internet dat Digitale Postzegel niet goed zou werken met Windows 7, en Windows 7 64bit blijkt helemaal een probleem.
Maar omdat op de TNT website staat dat een Windows computer nodig is, lijkt TNT gewoon zijn zaakje niet goed op orde te hebben.

En kom niet in de volgende reactie met 'bel TNT'. Dat heb ik al gedaan, maar die zeggen gewoon dat het zou moeten werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Ik heb het probleem al opgelost. Ik heb voor Windows 7 de Windowx XP Mode gedownload. Gewoon een Virtual Machine eigenlijk met Windows XP erop.

Nu werkt het dus wel. Weliswaar via een omweg, maar dat moet dan maar.