met papier mache kun je alles maken!!
Da's toch een vreemd probleem, maar er is wel meer gezeik met de SB128PCI drivers. Ik gebruik op het moment de duitse drivers van de creative website. Werken prima bij mij.
Verwijderd
Onder Winamp output-prefence Directsound kiezen... dat is bij jouw Win98 waarschijnlijk niet gebeurd.
Kan het zo-wie-zo wel met een PCI128? Met een Live! wel maar mijn oude Creative AudioPCI kon het ook niet...
als je een cd hebt van WINDOWS ME kun je de WDM driver daar van gebruiken en heeft zelf je ouwe gouwe awe64 tot (correct me if im wrong) 64 geluiden tegelijk weergeven
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
whatever.. (niet voor niets correct me...)iig geval kun je zowiesoo 8 bronnen horen, ja vond het ook wel belachelijk dat je 64 vershilende progs moet hebben om het te testen, ik kom maar tot 8 en dat doet die perfect!Op Friday 16 March 2001 16:50 schreef Thundermol het volgende:
Hmm ja maar geen 64 BRONNEN tegelijk hoor...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1