Ik kreeg vandaag een mail van simpel dat ze overgaan van het netwerk van kpn naar T-Mobile. Helaas heb ik geen goede dekking in mijn regio met T-Mobile. Op de website van Simpel staat dat een netwerkwissel geen reden is om je contract te beeindigen. Helaas loopt mijn contract nog meer dan een jaar. Moet ik dit zo maar accepteren ?
Ik kwam er vandaag ook achter.....
onacceptabel......
je sluit een contract af voor een bepaalde kwaliteit en vervolgens voldoet de provider hier niet meer aan, doordat ze naar een ander netwerk overstappen....dit is dan ook niet meer hetzelfde contract, als waar je voor getekend hebt.....
T-Mobile slokt virtuele operator Simpel op.
http://webwereld.nl/nieuw...e-operator-simpel-op.html
Dat betekend dan gewoon dat je van Simpel met KPN naar T-Mobile gaat, dat is een andere provider en dus een ander contract.....daar heb je niet voor getekend.
Ondanks dat ze je met voorwaarden aan je contract proberen te houden, is er van hun kant sprake van contractbreuk....het contract is niet meer hetzelfde, n.m.l. diensten leveren via het KPN netwerk....het heeft misschien niet zo expliciet in hun voorwaarden gestaan, maar er is wel degelijk mee geadverteerd.
1) Meld je aan bij Radar.nl, ik zal dit ook doen namens mezelf en m`n vader en hoop dat na genoeg klachten hierover bij hun, ze tot actie over gaan.
2) Klacht schrijven aan Simpel, hierin vermelden dat je het als contractbreuk van hun kant beschouwt en je het contract wilt laten ontbinden.
3) Contact zoeken met ConsuWijzer.
4) Rechtsbijstand inschakelen.
onacceptabel......
je sluit een contract af voor een bepaalde kwaliteit en vervolgens voldoet de provider hier niet meer aan, doordat ze naar een ander netwerk overstappen....dit is dan ook niet meer hetzelfde contract, als waar je voor getekend hebt.....
T-Mobile slokt virtuele operator Simpel op.
http://webwereld.nl/nieuw...e-operator-simpel-op.html
Dat betekend dan gewoon dat je van Simpel met KPN naar T-Mobile gaat, dat is een andere provider en dus een ander contract.....daar heb je niet voor getekend.
Ondanks dat ze je met voorwaarden aan je contract proberen te houden, is er van hun kant sprake van contractbreuk....het contract is niet meer hetzelfde, n.m.l. diensten leveren via het KPN netwerk....het heeft misschien niet zo expliciet in hun voorwaarden gestaan, maar er is wel degelijk mee geadverteerd.
1) Meld je aan bij Radar.nl, ik zal dit ook doen namens mezelf en m`n vader en hoop dat na genoeg klachten hierover bij hun, ze tot actie over gaan.
2) Klacht schrijven aan Simpel, hierin vermelden dat je het als contractbreuk van hun kant beschouwt en je het contract wilt laten ontbinden.
3) Contact zoeken met ConsuWijzer.
4) Rechtsbijstand inschakelen.
[ Voor 13% gewijzigd door nazuzed op 15-12-2010 06:47 ]
Oke, ga ik doen, bedankt voor je reactie
Hoewel de wissel zelf geen reden hoeft te zijn voor contractontbinding kan een verminderd bereik dat wel zijn. Als de verandering inderdaad voor jou bereikbaarheidsproblemen geeft: Schriftelijk aansprakelijk stellen: ze hebben dan 14 dagen om de boel op te lossen: daarna ben je vrij om je contract op te zeggen.
Sinds de netwerkwisseling ( hier op 04-01-2011 ) kan ik niet meer bellen en smsen. Krijg steeds de melding:'deze oproep is niet toegestaan' Kan wel gebeld en kan smsen ontvangen. Helpdesk is niet bereikbaar ( heb na een half uur in de wacht gestaan het opgegeven ). Wie kent deze klachten ook?
Heb je je telefoon uit en aangezet? Ergens anders wel bereik? Anders is het echt een kwestie van heldpesk te pakken krijgen. Misschien per email? Anders per aangetekende brief. Dan ben je binnen 14 dagen zeker of het opgelost is of je kan opzeggen.
Misschien per aangetekende brief want op telefoon en email wordt nauwelijks gereageerd. Ze zijn er overbelast na de netwerk-wissel. Sowieso is Simpel naar mijn mening geen serieuze aanbieder.wheez50 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:31:
Heb je je telefoon uit en aangezet? Ergens anders wel bereik? Anders is het echt een kwestie van heldpesk te pakken krijgen. Misschien per email? Anders per aangetekende brief.
Moet je het wel per telefoon of mail geprobeerd hebben. Je kan er natuurlijk vanuit gaan dat je geen reactie krijgt, maar even uitproberen is altijd handiger. Je kan van het ergste uitgaan, maar misschien kan een medewerker ff dat rotbitje omzetten.
Per aangetekende brief is een ultimatum. Je moet er dan wel zeker van zijn dat je alles binnen jouw verantwoordelijkheid hebt uitgeprobeerd.
Per aangetekende brief is een ultimatum. Je moet er dan wel zeker van zijn dat je alles binnen jouw verantwoordelijkheid hebt uitgeprobeerd.
Nu mobiele-telefonie-aanbieder Simpel is overgegaan van het netwerk van KPN naar dat van T-Mobile, vinden sommige klanten dat ze slechter bereik hebben. Wie om deze reden wil opzeggen, moet hiervoor eerst een formulier (download hier) invullen en opsturen. Simpel gaat het bereik van de desbetreffende klant dan onderzoek, hetgeen een paar weken kan duren. Als dat inderdaad verslechterd is, zal Simpel het abonnement beëindigen.
http://www.trosradar.nl/uitzending/item/1668/telefoonteam/
Link naar formulier :
http://www.trosradar.nl/f...etwerkwissel_simkaart.pdf
http://www.trosradar.nl/uitzending/item/1668/telefoonteam/
Link naar formulier :
http://www.trosradar.nl/f...etwerkwissel_simkaart.pdf
Dit is hoe zo iets gaat.....
Simpel is opgezet door een stel snelle jongens, die naast telecom nog van alles hebben.
Ze zijn concurrent van T-Mobile, deze wil een concurrent weg hebben, er 100.000 klanten bij krijgen en is bereidt hiervoor geld te betalen......snelle jongens hebben hun geld binnen en de klant is de dupe.....ofwel, je zat eerst bij Simpel en nu dus bij T-Mobile, alleen dan onder de naam Simpel....
Uit een brief van Simpel:
"Door de samenwerking van Simpel met T-mobile zal in de toekomst T-mobile de maandelijkse incasso uit gaan voeren".
Ze proberen gewoon op een zo`n sneaky mogelijke manier, het net te doen voorkomen, dat je niet bent overgegaan naar T-Mobile, terwijl dit wel het geval is.
Simpel is opgezet door een stel snelle jongens, die naast telecom nog van alles hebben.
Ze zijn concurrent van T-Mobile, deze wil een concurrent weg hebben, er 100.000 klanten bij krijgen en is bereidt hiervoor geld te betalen......snelle jongens hebben hun geld binnen en de klant is de dupe.....ofwel, je zat eerst bij Simpel en nu dus bij T-Mobile, alleen dan onder de naam Simpel....
Uit een brief van Simpel:
"Door de samenwerking van Simpel met T-mobile zal in de toekomst T-mobile de maandelijkse incasso uit gaan voeren".
Ze proberen gewoon op een zo`n sneaky mogelijke manier, het net te doen voorkomen, dat je niet bent overgegaan naar T-Mobile, terwijl dit wel het geval is.
Pagina: 1