Beste lezer,
Ik ben op zoek naar een nieuwe router en heb zo mijn voorkeuren:
- traffic-shaping (limiteren/voorang geven van bepaalde computers als je youtubers in huis hebt en geen 300+ ping tijdens het gamen wilt of bij het downloaden van een bestand aangezien een standaard router meteen alles pakt voor wat het kan krijgen)
- wireless EN lan
- lekker veel opties
- GOEDKOOP (een MUST)
Mijn vraag is niet; hop regel der eentje voor mij, maar mijn vraag is:
Hoe vind ik een router met traffic shaping? Erop googlen lukt totaal niet en het is geen must, maar wel een vette future..
Ik kan mij wel voorstellen dat elk bedrijf die functie anders noemt, dus dat is ook een punt. En mits het niet mogelijk is voor mijn budget (mits ik de alround prijzen weet, heb er misschien meer dan 40 euro voor over maar niet als het 't niet waard is).
Stel dat het niet lukt? Zijn dit goede opties?
http://www.afuture.nl/cat...Field=price&orderSort=asc
(en dan dus elke met een antenne)
Bedankt he! iig voor het lezen
EDIT: Ik hoef geen software matige trafficshapers, ik zoek echt naar een router. Ook geen modem
Ik ben op zoek naar een nieuwe router en heb zo mijn voorkeuren:
- traffic-shaping (limiteren/voorang geven van bepaalde computers als je youtubers in huis hebt en geen 300+ ping tijdens het gamen wilt of bij het downloaden van een bestand aangezien een standaard router meteen alles pakt voor wat het kan krijgen)
- wireless EN lan
- lekker veel opties
- GOEDKOOP (een MUST)
Mijn vraag is niet; hop regel der eentje voor mij, maar mijn vraag is:
Hoe vind ik een router met traffic shaping? Erop googlen lukt totaal niet en het is geen must, maar wel een vette future..
Ik kan mij wel voorstellen dat elk bedrijf die functie anders noemt, dus dat is ook een punt. En mits het niet mogelijk is voor mijn budget (mits ik de alround prijzen weet, heb er misschien meer dan 40 euro voor over maar niet als het 't niet waard is).
Stel dat het niet lukt? Zijn dit goede opties?
http://www.afuture.nl/cat...Field=price&orderSort=asc
(en dan dus elke met een antenne)
Bedankt he! iig voor het lezen
EDIT: Ik hoef geen software matige trafficshapers, ik zoek echt naar een router. Ook geen modem
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2010 17:37 ]