Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tune Up Utilities 2011 proces verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 20:30
Beste GOT users,

Op mijn computer heb ik reeds Tune up utilities 2011 geïnstalleerd en ik vind het irritant dat de progross altijd blijft lopen. (TuneUpUtilitiesApp64.exe) Ook bij msconfig -> opstarten staat het proces van tune up niet tussen.

En als ik het proces beëindig dan start ie even snel weer op :s iemand enig idee hoe ik dit proces er uit krijg?

Heb gezocht op het web maar kon hier niks over vinden (of ik gebruik de verkeerde zoekwoorden)

Ook in de config. van tune up krijg ik geen optie wat hier op lijkt zodat ik het kan uitschakelen.

Gr. GG

 Karma

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:18

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Het simpel vermelden dat je niets hebt kunnen vinden is natuurlijk niet voldoende.

Misschien kun je de applicatie deinstalleren? Of anders bij de settings (binnen de applicatie) aangeven dat hij bij het opstarten van Windows niet de applicatie moet starten? (Maar dit had je volgens mij ook zelf wel kunnen verzinnen)

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 14-12-2010 23:51 ]

Dit topic is gesloten.