torrentflux-b4rt probleempje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Topicstarter
Beste tweakers,

Al meer dan een jaar geleden heb ik torrentflux-b4rt geinstalleerd op mijn server(Ubuntu 9.10). Dit heeft tot nog toe altijd gewerkt, tot vorige week. Ik uploadde de torrent van Centos naar mn server, en ineens kreeg ik in firefox deze melding: klik. Overige browsers: klik Na het herstarten van mysql, apache en bittornado en uiteindelijk het herstarten van mijn server was het nog niet opgelost, dus heb ik hem aan de hand van deze guide nog maar eens opnieuw geinstalleerd. Helaas heeft dat het probleem nog niet verholpen. Mijn vraag dus: weet iemand hoe ik dit opgelost krijg?

groetjes,
dion

Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchNutcase
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

DutchNutcase

E = mc^2

Heb je misschien een nieuwere versie van php geinstalleerd? Hier ben ik ook wel eens tegen aan gelopen (bij eGroupware, maar toch) en downgraden naar PHP 5.2 heeft het toen helemaal verholpen. Deze downgrade heb ik uitgevoerd door het Zend framework te installeren. Misschien een idee. Daarnaast is het misschien een idee om langzaamaan over te schakelen naar rTorrent of iets soortgelijks, omdat er eigenlijk aan torrentflux-b4rt volgens mij al meer dan een jaar niets is gebeurd.

Luctor et Emergo || specs

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

Topicstarter
Zend framework geinstalleerd, heeft niet geholpen. binnenkort toch ff een ssdtje kopen(mac draait al op een vertex2:)) en dan ff kijken voor transmission of rtorrent zoals jij zegt. in ieder geval bedankt voor de hulp ;)
slotje aub.

Omdat het kan.