Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednasr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-02-2024
Beste,

ik heb een HD Hero GoPro camera (zie http://www.goprocamera.co...torsports-hero-camera.php). Nu kan hier maximaal een 32gb geheugenkaart in. Het apparaat heeft ook een AV uitgang.

Is het mogelijk om met een recorder deze AV uitgang te ontvangen en continu op te slaan? Dus als de HDD vol is, dat hij van voor af aan begint? Zo ja, met wat voor recorder kan dit? Mochten jullie ideeën hebben hoor ik dat graag.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 11:02

jd1987

cliquefotografie.nl

Ik ken geen recorders met een component/composiet aansluiting, alleen met (HD)SDI of HDMI aansluiting of FireWire. Recorders zijn ook duur, reken op honderden tot duizendende euro's. Lijkt mij het niet echt waard voor een GoPro. Plus ze zijn groot, helemaal in vergelijk met een GoPro. Het is makkelijk en goedkoper om gewoon het SD kaartje om te wisselen als deze vol is, is dit geen optie?

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednasr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-02-2024
Hmm lijkt me in vergelijking dan een beter idee inderdaad. Bedankt voor het meedenken, bij deze ga ik dan maar wat geheugenkaartjes halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
Inderdaad geheugenkaartjes zijn minder duur dan dat je een Recorder gaat kopen. Neem maar lekker drie keer een 32GB kaartje en dat is zat. Want meer dan 5 uur achter elkaar filmen doe je waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

filmen op de hoogste stand geeft je 12min video per gieg. met een 32 gieg kaartje ben je dus ruim 6 en een half uur aan het filmen. Probleem daarbij is dat je batterij het maximaal 2,5 uur volhoudt...

allemaal niet zo relevant dus..zodra je je extra battery pack erin knalt, heb je sowieso nog de helft over van je 32 gieg kaart, en je kunt net zo goed een nieuwe kaart erin gooien..

haal gewoon class 10 32gb kaartjes van Transcend op dealextreme en je bent helemaal voorbereid ;)

ik heb de mijne net besteld..hopelijk de eerste review vanuit de alpen in augustus :D