Toon posts:

iemand een proc/chip over?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu 2 oude/kapotte chips en heb er sleutelhangers van gemaakt. 1e is mijn TNT chip en de 2e is mijn kapotte PIII 500 SLOT 1(van pcb af)
mischien heeft iemand hier een leuke kapotte proc over die ik voor een prikkie kan overnemen zodat mijn verzameling zal groeien? ;)

Verwijderd

K heb nog een AMD 386 @ 33MHz liggen.
Kun je krijgen.

Verwijderd

Hoe maak je deze ik heb een 486 DX2 chippie liggen en wil dat ook wel zo een hangertje gaat dit met zulk een CPU of niet? en hoe?
ty

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op Wednesday 14 March 2001 21:35 schreef Mallo het volgende:
Hoe maak je deze ik heb een 486 DX2 chippie liggen en wil dat ook wel zo een hangertje gaat dit met zulk een CPU of niet? en hoe?
ty
Gewoon een gat erin boren en een ringetje erdoorheen doen.

Je kan ook een stuk ijzer vastsolderen als het boren niet lukt, keramiek is namelijk behoorlijk hard.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Okidoki ik zal eens zien ;)
bedankt

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
beetje grote sleutelhangers!!

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Gewoon de pinnetjes d'r af halen. Breken of zo. Daarna een gat er in boren, met een diamant boor of zo. Ring d'r door. en klaar is je orginele AMD sleutelhanger. 8-)

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Cyrix 166+ MX, 133 Mhz

Verwijderd

K heb ook nog wel wat 286borden voor de liefhebber. Meschien iets om een dienblad of zo van te maken :? >:)

Verwijderd

heb hier een p3 866 en een tb 1.1 1.2 900 en duron 800 en 700 liggen
lukt het vast wel mee ;)

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
[ server deed vaag en nu stond het hier dubbel ]

[ nu niet meer dus >:) ]

Please do not contact me telepathically.

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Ik had als resultaat van mijn eerste tweak ever een dooie 486, ( 486SX-25@33 >:) ), toen heb ik hem voor een vriend aan zijn agenda vast gemaakt door een boel gaatjes te prikken in de kaft, de Proc er in te doen, en de pennetjes aan de binnenkant plat te buigen.... het zag er wel tof uit :)
( Tsja, je moet toch wat als Informatica Studenten :D )

Please do not contact me telepathically.

Verwijderd

Op Wednesday 14 March 2001 22:03 schreef squee het volgende:
Ik had als resultaat van mijn eerste tweak ever een dooie 486, ( 486SX-25@33 >:) ), toen heb ik hem voor een vriend aan zijn agenda vast gemaakt door een boel gaatjes te prikken in de kaft, de Proc er in te doen, en de pennetjes aan de binnenkant plat te buigen.... het zag er wel tof uit :)
( Tsja, je moet toch wat als Informatica Studenten :D )
Wij hebben er een in een tafel vast gemaakt... Zag er veel leuker uit, alleen de leraar vond het niet leuk omdat tie 'm er nie meer uit kreeg:):)

Verwijderd

Topicstarter
NEE niet met een elektrische!!! beter met de hand, ok het is erg hard en soms ook glad maar je krijgt betere resultaten, bovendien als je uitschiet met die boor...

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 16:35 schreef leroy-b het volgende:
bovendien als je uitschiet met die boor...
....Dan gebeurt er nog nix. Ok, een cpu minder. Maar die wat waarschijnlijk toch al naar de eeuwige jacht velden... Als je uitschiet, pak je gewoon weer een andere. >:)

Verwijderd

Topicstarter
of hij glijdt zo je vinger in ;)
volgens mij is dat pijnlijk :D
Pagina: 1