Toon posts:

Docking voor Macbook Pro 15"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik mijn nieuwe speeltje binnen gekregen, namelijk mijn Dockingstation voor mijn Macbook pro 15". Al maanden lang heb ik op de site van Hengedocks gekeken wanneer hij eindelijk ook voor de 15" leverbaar is. Eindelijk was hij leverbaar en heb ik hem besteld. De docking moet je zelf met de geleverde kabels connecteren en dan je Macbook er in plaatsen. Het werkt geweldig op 1 onderdeeltje na.... De dvi adapter voor mijn display poort (ik denk dat dat ding zo heet) past niet in mijn Macbook omdat de aansluiting in mijn Macbook een beetje scheef zit (misschien een halve milimeter... maar dat is net scheef genoeg)

Hierbij de link van mijn docking die ik gekocht heb: http://www.hengedocks.com/

Nu mijn vraag... Ik ga niet graag mijn macbook openschroeven om die connector weer recht te buigen.... maar ja als ik die docking wil gebruiken (en dat wil ik) dan zal ik wel moeten. Is dit moeilijk om te doen en heeft dit impact op mijn garantie?

Verder is dit mijn eerste topic dus als ik dingen niet goed heb gedaan mijn nederige excuses.....

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-01 16:23

Pat-Juh

Patrick

en wat dacht je van met een vijltje en je hengedock aanpassen tot deze wel past :+?

Of met geweld je connector rechtbuigen van je macbook.

Ik zou optie een nemen :P.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Of lans een Apple reseller en vragen wat het kost om te laten repareren? Misschien niet eens zoveel en kunnen ze het zonder te schroeven?