Heey, Een tijdje geleden had ik Windows vista 32 bit op mijn computer. Nu heb ik er Windows XP 32bit overheen gegooid. Toen moest ik dus alle drivers opnieuw installeren. Dat is met alles goed gelukt dacht ik totdat ik op skype wou gaan. Jaren geleden wist ik nog dat ik op skype zat, maar mensen hoorde mij echt heeeeel zacht. Toen had iemand mij vertelt, ga naar geluidinstellingen, dan geavanceerd, dan mic boost aanzetten. Nu wou ik dat ook doen maar het probleem is dat ik niet op geavanceerde instellingen kan klikken, die is namelijk helemaal grijs.
Voor de rest staan elke microfoon instelling op zn hoogst van wat ik kan doen.
Heeft iemand een gelijk probleem gehad en kunnen oplossen?
Ik heb Realtek High Definition Audio. De driver die ik had gedownload kwam van hun website af. Zou het mischien kunnen dat mijn geluid alleen voor windows vista is ofzo? of dat ik de windows vista driver moet proberen te instaleren aangezien er eerst windows vista op deze pc zat en als ik toen ging formateren hoefde ik nix opnieuw te instaleren, van drivers dan. hé.
Met vriendelijke groet,
Karim Hajoui
Voor de rest staan elke microfoon instelling op zn hoogst van wat ik kan doen.
Heeft iemand een gelijk probleem gehad en kunnen oplossen?
Ik heb Realtek High Definition Audio. De driver die ik had gedownload kwam van hun website af. Zou het mischien kunnen dat mijn geluid alleen voor windows vista is ofzo? of dat ik de windows vista driver moet proberen te instaleren aangezien er eerst windows vista op deze pc zat en als ik toen ging formateren hoefde ik nix opnieuw te instaleren, van drivers dan. hé.
Met vriendelijke groet,
Karim Hajoui