Ik heb Windows 7 Home Premium NL, en een administrator account, zonder wachtwoord. Sinds een paar dagen, krijg ik na ong. 1 minuut het scherm "Computer vergrendeld". Ik gebruik geen schermbeveiliging. Bij de schermbeveiliging staat echter het vinkje voor "Aanmeldingscherm weergeven bij hervatten" aan. Het is grijs, dus ik kan het niet uitzetten. Waar ligt het aan? Wat kan ik doen?
Wat bedoel je? Als ik het vinkje "Aanmeldingscherm weergeven bij hervatten" uit kon zetten had ik het probleem opgelost. De vraag is: "waarom kan ik het niet uitzetten".
Heb je administrator rechten op de computer?
-=-
Kies een screensaver, vink "Aanmeldingscherm weergeven bij hervatten" uit, en zet de screensaver weer op "geen".
Wellicht dat dit helpt
Wellicht dat dit helpt
http://social.answers.mic...f7-4668-b587-63c7690519ab
vergrendeld hij ook als je actief bent?
Maar dat is "on resume"dus als hij uit slaapstand komt. dat lijkt me iets andersHKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Windows\Control Panel\Desktop]
Delete the "ScreenSaverIsSecure" value.
If this comes back, you may have to use Group Policy Editor.
User Configuration | Administrative Templates | Control Panel | Personalization | Password protect the screensaver.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Welke zoekterm heb je in een zoekmachine ingetyped?ivanke schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:05:
Wat bedoel je? Als ik het vinkje "Aanmeldingscherm weergeven bij hervatten" uit kon zetten had ik het probleem opgelost. De vraag is: "waarom kan ik het niet uitzetten".
Je kan het niet uitzetten omdat het grijs is.
Als je aangeeft wat je zelf hebt geprobeerd wil ik best kijken of ik het kan vinden.
👑
Helaas. Dit helpt niet. Het blijft grijs. Maar toch bedankt.SuperKevin schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:09:
Kies een screensaver, vink "Aanmeldingscherm weergeven bij hervatten" uit, en zet de screensaver weer op "geen".
Wellicht dat dit helpt
JaKiezel schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:07:
Heb je administrator rechten op de computer?
Het lijkt te werken. Ik heb het op 0 gezet, en na 10 minuten gebeurde nog steeds niets. Teruggezet naar 1, en na 1 minuut kwam de vergrendeling. Toch maar teruggezet naar 0. Bedankt. En ook bedankt voor de anderen, die me wilde helpen.leuk_he schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:10:
http://social.answers.mic...f7-4668-b587-63c7690519ab
[...]
Maar dat is "on resume"dus als hij uit slaapstand komt. dat lijkt me iets anders
Het vinkje is nu uit, maar ik kan er nog steeds niet bijkomen. Het probleem is zo opgelost, maar vreemd vind ik dit wel.ivanke schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:35:
[...]
Het lijkt te werken. Ik heb het op 0 gezet, en na 10 minuten gebeurde nog steeds niets. Teruggezet naar 1, en na 1 minuut kwam de vergrendeling. Toch maar teruggezet naar 0. Bedankt. En ook bedankt voor de anderen, die me wilde helpen.
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search.
Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.
Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...
Dit topic gaat dus op slot!
Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.