Hallo allemaal,
Momenteel zijn er een paar problemen met exchange 2010 bij een klant. Er spelen o.a. een paar problemen zoals:
Aanvankelijk ging mijn voorkeur naar uit om eerst exchange volledig te patchen en daarna bovenstaande problemen aan te pakken. Echter, vraag ik me af of het daarna niet te complex wordt, nadat die updates geïnstalleerd zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie gedachten hierover.
Lawkexarib
Momenteel zijn er een paar problemen met exchange 2010 bij een klant. Er spelen o.a. een paar problemen zoals:
- out of office lokaal niet werkt, maar via owa wel (error: de mailserver is niet beschikbaar
- bij een gebruiker blijft de mail af en toe hangen in de Outbox map
- sommige gebruikers mogen namens elkaar een e-mail sturen, terwijl zij GEEN rechten daarvoor hebben op de betreffende mailbox.
- wanneer ik een e-mail autoconfiguration test uitvoer, dan verschijnt de melding: autoconfiguration was unable to determine your settings. In het tabblad log valt het mij op vooral dat autodiscover failt. Autodiscover is ook niet geconfigureerd.
Aanvankelijk ging mijn voorkeur naar uit om eerst exchange volledig te patchen en daarna bovenstaande problemen aan te pakken. Echter, vraag ik me af of het daarna niet te complex wordt, nadat die updates geïnstalleerd zijn.
Ik ben benieuwd naar jullie gedachten hierover.
Lawkexarib