Binnenkort ga ik voor een gesprek naar VCD omdat ik daar gesolliciteerd heb.
Nu valt mij op dat ik erg weinig kan vinden over VCD als werkgever, dat terwijl dit toch een redelijk grote werkgever is. Vandaar dit topic!
Waarschijnlijk weten jullie uit andere topics wel wat voor informatie interessant is, maar wat ik (en anderen?) graag wil weten is bijvoorbeelden van vragen:
- Wat is de werksfeer binnen het bedrijf (leidinggevenden en collega's)
- Hoe zijn de opdrachten en wat is je eigen invloed daarop
- Hoe zijn de doorgroeimogelijkheden (opleidingen, salarisontwikkeling, functieontwikkeling)
- Hoe verhoudt de beloning zich t.o.v. marktconform
- Hoe is het gesteld met de secundaire arbeidsvoorwaarden
- Hoe wordt er omgegaan met de combinatie werk/privé
Wat ik ook nog vreemd vindt is dat ik nog nooit een medewerker of een project ben tegengekomen in mijn werk. Bijna alle grotere IT bedrijven ben ik wel eens tegengekomen maar VCD zie ik alleen maar langs de A7 bij Hogekerk.
Nu valt mij op dat ik erg weinig kan vinden over VCD als werkgever, dat terwijl dit toch een redelijk grote werkgever is. Vandaar dit topic!
Waarschijnlijk weten jullie uit andere topics wel wat voor informatie interessant is, maar wat ik (en anderen?) graag wil weten is bijvoorbeelden van vragen:
- Wat is de werksfeer binnen het bedrijf (leidinggevenden en collega's)
- Hoe zijn de opdrachten en wat is je eigen invloed daarop
- Hoe zijn de doorgroeimogelijkheden (opleidingen, salarisontwikkeling, functieontwikkeling)
- Hoe verhoudt de beloning zich t.o.v. marktconform
- Hoe is het gesteld met de secundaire arbeidsvoorwaarden
- Hoe wordt er omgegaan met de combinatie werk/privé
Wat ik ook nog vreemd vindt is dat ik nog nooit een medewerker of een project ben tegengekomen in mijn werk. Bijna alle grotere IT bedrijven ben ik wel eens tegengekomen maar VCD zie ik alleen maar langs de A7 bij Hogekerk.
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.