Windows 7 Upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• egelalexander
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-08 17:27
Beste Tweakers, Heb een aantal vraagjes, zou fijn zijn als iemand deze kan beantwoorden.

Een klant wil het volgende :

Wil dat wij Windows Vista Home Premium installeren, en vervolgens zonder deze te activeren meteen de Windows 7 Ultimate 64 bit upgrade er op zetten. Dit is een versie die bij slim.nl is aangeschaft. Op de upgrade cd die meneer heeft ingeleverd staat zelfs dat de vorige Windows moet zijn geactiveerd.

Ik neem aan dat meneer dan gewoon een Windows Vista Home Premium 64 bit licentie moet hebben?

En leverd het ook nog problemen op als je bijvoorbeeld een 32 bit vista hebt en een 64 bit upgrade voor Windows 7 Ultimate? Dit gaat toch niet werken? De klant is er echt van overtuigd dat dit gaat werken namelijk.

- Meneer heeft een Windows 7 Ultimate Upgrade in zijn bezit.

Alvast bedankt :)

According to my calculations the problem doesn't exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

egelalexander schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:06:
Beste Tweakers, Heb een aantal vraagjes, zou fijn zijn als iemand deze kan beantwoorden.

Een klant wil het volgende :

Wil dat wij Windows Vista Home Premium installeren, en vervolgens zonder deze te activeren meteen de Windows 7 Ultimate 64 bit upgrade er op zetten. Dit is een versie die bij slim.nl is aangeschaft. Op de upgrade cd die meneer heeft ingeleverd staat zelfs dat de vorige Windows moet zijn geactiveerd.

Ik neem aan dat meneer dan gewoon een Windows Vista Home Premium 64 bit licentie moet hebben?

En leverd het ook nog problemen op als je bijvoorbeeld een 32 bit vista hebt en een 64 bit upgrade voor Windows 7 Ultimate? Dit gaat toch niet werken? De klant is er echt van overtuigd dat dit gaat werken namelijk.

- Meneer heeft een Windows 7 Ultimate Upgrade in zijn bezit.

Alvast bedankt :)
Volgens mij kan dat wel hoor. Je installeert Vista zonder de productsleutel op te geven. Je krijgt dan een waarschuwing dat dit binnen 30 dagen alsnog dient te geschieden. Daarna installeer je die upgrade eroverheen en ben je Vista kwijt. 32 of 64 bits maakt ook niets uit. Ik zelf heb trouwens niets met upgrades, ik zou gewoon mijn eigen volledige Windows 7 Ultimate installatie dvd gebruiken in combinatie mijn zijn productkey. Dan neem je niets over van Vista, is een stuk stabieler.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:54
Licentietechnisch mag het niet. In de praktijk is het gewoon mogelijk. Volgens mij zelfs zonder eerst windows vista te installeren.

van een 32 bit installatie naar een 64bit upgraden kan simpelweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Van 32bit naar 64bit upgraden kan niet, dat kan je zelf ook wel in 10 seconden vinden als je zou zoeken, maar dat heb je zeker niet gedaan?
Of je van 64bit premium naar 64bit ultimate kan upgraden kan je zo ook wel uitzoeken. Of het technisch kan is voor jullie niet relevant, of het qua licenties kan wel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:39
Schone installatie kan wel met die disc. Ligt aan jou of je dat ook wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:17
Misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Er is genoeg te vinden over het Upgraden naar Windows 7.

Lees dan, voordat je een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.