Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Mogelijk verhaal Assasins Creed 3 *Spoilers*

Pagina: 1
Acties:

• V1ncam
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-11-2018
Ik heb net AC: Brotherhood uitgespeeld en ben echt razend enthousiast. Ik heb op andere fora wel het een en ander speculaties over het verhaal van 3 gelezen. Maar omdat over het algemeen Tweakers zo serieus zijn was ik erg benieuwd naar wat jullie dachten wat er zich allemaal in 3 gaat afspelen, hoe het precies zit en wie je speelt. :)

Wat in mijn opinie zo goed als vast staat:

Those Who Came Before creëren de mensen naar hun evenbeeld ( om voor ze te werken? ) en de Pieces of Eden om ze onder controle te houden. Those Who Came Before willen de mensen 'perfectioneren' ( Juno zei dat toch in het einde van AC:BH? ) en ze krijgen kinderen met de mensen ( Ik meen dat subject 16 dat zei ). Daaruit ontstaan de eerste assassins Adam en Eve. Deze zijn, omdat ze gedeeltelijk ander DNA hebben, bestand tegen de controle van de Pieces of Eden en weten te ontsnappen. Op de een of andere manier ontsnappen de andere mensen ook en vallen Those Who Came Before aan, of mensheid groeit vanuit Adam en Eve en wanneer ze met genoeg zijn zetten ze pas de aanval in. Tijdens die oorlog sterven er aan beide kanten een hele boel en toen stak er een zonnevlam op waardoor beide rassen bijna uitstierven. Dat vonden Those Who Came Before toch niet zo heel tof en ze begonnen aan een samenwerking met de mensen. Doordat de mensen nog niet zo ver ontwikkeld waren zagen ze Those Who Came Before als goden. Those Who Came Before maakte tempels om ervoor te zorgen dat deze ramp zich niet kon herhalen. Ondanks de samenwerking kwamen ze niet meer over de verliezen van de oorlog en ramp heen. ( langzame voortplanting xD ) Waarschijnlijk hadden Those Who Came Before goede banden met de Maya's aangezien zij in hun kalender de volgende ramp hebben voorspeld. Een nieuwe zonnevlam of de satelliet van de Templers om de wereld te overheersen.

*Hop* Sprongetje naar 2012:

De Templers ontvoeren Desmond om zo een Piece of Eden te localiseren. Dat lukt/mislukt ( beetje 50/50 vind ik ) en Lucie helpt Desmond vrij te krijgen. Ze laten hem het leven van Ezio beleven zodat hij door het 'Bleeding Effect' een goede assassin wordt, maar ook om de appel te localiseren. Dat lukt en ze gaan naar Rome de appel te vinden. De appel ligt in een Vault, wat ik denk dat die tempels zijn die Those Who Came Before hebben gebouwd, waarvan het wachtwoord 72 is, waar een heleboel verwijzingen naar zijn. In de vault gaat Juno helemaal los en ze dwingt Desmond ( Of doet de appel dat? Maar dan zou de appel een wil hebben. ) om Lucy te vermoorden. Wat ik eruit opmaak omdat Desmond samen met 'The Sixth' verder moet, maar die kan Juno niet zien omdat Lucy ervoor staat, dus zij moet uit de weg.

Volgens mij staat dit wel zo'n beetje vast, als je van niet vind hoor ik het graag :D
Wat ik verder nog denk:

Shaun die zegt iets over de Eye of Providence en de Phrygian cap. Die twee komen volgens mij samen in de Franse Revolutie en de Amerikaanse Revolutie. Ik denk dat de volgende AC dan ook in de Franse Revolutie zich zal afspelen. En omdat in die tijd ook de bewegingen voor gelijke rechten van mannen en vrouwen in opkomst was, lijkt het me tof en toepasselijk dat je dit keer een vrouw speelt. De Amerikaanse Revolutie is namelijk naar mijn mening te veel met geweren en dat vind ik echt een no-go'er voor in AC. Het vechten aan het einde van AC II tegen de Templers in het jaar 2012 vond ik ook echt tegenvallen. Het sloeg gewoon nergens op. Ze moeten de gameplay in 2012 dan ook houden zoals ze het in AC:BH deden, een beetje free-runnen in die Vaults, maar zeker geen vechten. Dat haalt de geloofwaardigheid eruit.

Wat vinden jullie? :)

• iemand1001
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 01-02-2012
Wat een lap tekst :P Heb je dit helemaal zelf bedacht of gekopieerd en geplakt?
quote:
CrazyProf schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:58:
Shaun die zegt iets over de Eye of Providence en de Phrygian cap. Die twee komen volgens mij samen in de Franse Revolutie en de Amerikaanse Revolutie.
Hoe bedoel je dat deze samenkomen? Want volgens mij bedoel je met de franse revolutie de verlichting en met de Amerikaanse revolutie dat Amerika onafhankelijk werd, toch? Dan snap ik niet wat die twee met elkaar te maken hebben.

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
Nog geen idee waar en in welk jaar de memories van deel 3 zullen plaatvinden.
Ik ga er wel van uit dat we nog meer als Desmond zullen spelen.

AC comic speelt zich af in Rusland.

Er komt dacht ik ook nog een DS game met Ezio

Ike. wijzigde deze reactie 13-12-2010 22:45 (19%)

• V1ncam
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14-11-2018
quote:
Ike. schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:34:
AC comic speelt zich af in Rusland.
Weet je toevallig ook waar je aan die comic ( en andere goodie stuff voor het verhaal ) kunt komen? :D
quote:
iemand1001 schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:27:
Wat een lap tekst :P Heb je dit helemaal zelf bedacht of gekopieerd en geplakt?
Zelf bedacht uiteraard ;)
quote:
iemand1001 schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:27:

[...]

Hoe bedoel je dat deze samenkomen? Want volgens mij bedoel je met de franse revolutie de verlichting en met de Amerikaanse revolutie dat Amerika onafhankelijk werd, toch? Dan snap ik niet wat die twee met elkaar te maken hebben.
Nee ik bedoel dat het naar twee dingen kan wijzen, de Amerikaanse Revolutie en de Franse Revolutie. De Franse lijkt me het meest waarschijnlijk ( en leukst :P ) omdat toen de 'Verklaring van de rechten van de mens en de burger' is opgesteld. Deze heeft als voorbeeld gediend voor latere mensenrechten verklaringen. ( wiki ;) ) http://upload.wikimedia.o...ation_of_Human_Rights.jpg Als je dit plaatje bekijkt kun je de twee tekens goed zien. Dat gekke oog en het hoedje. De Amerikaanse kan ook, maar die verbanden zijn niet zo overtuigend.

PS: Dat van de Masonic Eye en Phrygian Cap in de Franse en Amerikaanse revolutie wist ik niet zelf hoor ;) op een forum quote iemand het official strategy guide.

V1ncam wijzigde deze reactie 13-12-2010 23:51 (5%)

• Ike.
  • Registratie: juni 2009
  • Niet online
quote:
CrazyProf schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:48:
[...]

Weet je toevallig ook waar je aan die comic ( en andere goodie stuff voor het verhaal ) kunt komen? :D
http://www.dccomics.com/wildstorm/comics/?cm=16109

http://ubiworkshop.myshop.../assassins-creed-the-fall

deel 2 (van 3) komt morgen uit.

#1 zal ook wel te vinden zijn op internet in .cbr formaat.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Networking en security

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True