Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
In juli vorig jaar heb ik een abonnement afgesloten bij hi icm een lg renoir.
Helaas is mijn renoir kapot gegaan en de verzekering wil hem niet vervangen/repareren, dus ben ik aangewezen tot het kopen van een nieuwe telefoon. Ik heb de Motorola Defy op het oog, die ik dan koop via Pixmania.

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is mijn hi abo in deze telefoon te doen.

Ik heb hier vragen over omdat hij niet makkelijk in Nederland te kopen is en ik bang ben dat ik hem dan koop en hij opeens T-mobile exclusive is ofzo.

• Secretaris
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-11 15:28
Als je een telefoon los koopt, is dat altijd simlock vrij, dus gewoon geschikt voor je Hi-kaartje.

De Motorola Defy wordt in de VS inderdaad aangeboden door T-Mobile, maar in de rest van de wereld is dit niet zo.

Daarnaast wordt de Motorola Defy in twee kleuren geleverd, volledig zwart en zwart met een witte rand. Bij Pixmania geven ze je niet de keuzemogelijkheid tussen die twee, en na contact met hun blijkt dat ze ook niet kunnen zeggen welke versie je zal krijgen. Dus is het maar afwachten welke je krijgt. Je mag de telefoon wel binnen 14 dagen terugsturen als het niet bevalt, maar ze zitten in Frankrijk, werd mij verteld, en de retourkosten zijn voor je eigen rekening... Als de kleur je verder niet uitmaakt, gewoon bestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heel erg bedankt voor je reactie, ik dacht al zo iets maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen. ;D