Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

DVD menu software

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb allerlei beelden op hoog kwaliteit avi en hiervan wil ik een DVD met menu maken.

Wat is een simpel programma wat ik snel aan kan schaffen voor een goede prijs?

Vanuit een menu wil ik een keuze laten maken welke film ze af willen spelen en die moet dan weer uit hoofdstukken bestaan.

Alvast bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Windows Moviemaker? Zit nog gratis bij Windows XP :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:30
Welke had je zelf al gevonden? Als je zoekt op 'DVD Authoring' kun je iig genoeg vinden, ook gratis.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows 7 :(

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:51:
Welke had je zelf al gevonden? Als je zoekt op 'DVD Authoring' kun je iig genoeg vinden, ook gratis.
Wat kan je adviseren? Gratis zou mooi zijn iig. Windows Movie Maker is wel ideaal maar dat heb ik dus niet tot mijn beschikking.

Verwijderd

windows Live movie maker zit bij windows 7

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Nielson
  • Laatst online: 00:30
Wat is daar :( aan dan? Daar is een nog veel uitgebreidener MM voor beschikbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:54:
[...]

Wat is daar :( aan dan? Daar is een nog veel uitgebreidener MM voor beschikbaar.
Wist ik wel! Bedankt!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-11 16:12
ConvertXtoDVD kan praktisch alle filmbestanden naar DVD omzetten, ondertiteling er bij plakken, menu's maken met chapters, etc. Erg fijne tool :)

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 03:08
http://tmpgenc.pegasys-inc.com/en/product/taw4.html is best goed. Kost wel $99,-.
Met wat googlen zul je wel meer van dergelijke programma's vinden.

_██_
(ಠ_ృ)

Verwijderd

Topicstarter
Avalaxy schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:58:
ConvertXtoDVD kan praktisch alle filmbestanden naar DVD omzetten, ondertiteling er bij plakken, menu's maken met chapters, etc. Erg fijne tool :)
Ja, ik wil wel knappe menu's maken e.d. Het zijn beelden van evenementen e.d. die ik met de kerst rond wil sturen.

Heb al een super brute lightscribe DVD brander ingebouwd, nu nog zorgen dat het materiaal ook te bruut is.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit past beter in Client Software Algemeen. Maar omdat er al veel discussies over zijn gevoerd, sluit ik het hier wel ipv. het te verplaatsen. Mocht je er nog niet uit zijn: open daar even een nieuw topic maar geef natuurlijk wel even duidelijk aan waar je staat (en zoek naast CSA ook even in Fotografie).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.