Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakblogs] unlisted-feature

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 16:51

mux

99% efficient!

Topicstarter
Ik schrijf nogal monsterblogs en ik wil het graag van tevoren even laten doorlezen door andere mensen voordat ik het naar het grote publiek release. Dat is dus - niet alleen de tekst, maar ook de opmaak etc. Het zou daarvoor handig zijn om blogs 'unlisted' te kunnen maken - andere mensen kunnen ze wél zien als ze de link van mij krijgen, maar ze komen niet in het lijstje van tweakblogs te staan. Zo'n feature zou ernstig blij zijn. Wat vinden jullie ervan?

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:25
Dat lijkt mij een goed idee!
Ik zelf blog (nog) niet zoveel, maar ik zie zeker het nut ervan. +1

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik doe altijd of screenshot maken van de hele pagina met Screen Grab (Firefox addon) of gewoon 'Pagina opslaan als...' > 'Webpagina, alleen HTML', unlisted maken lijkt me geen goed idee, zet dan gewoon de publicatiedatum een jaar terug, staat ie toch online, maar niet in de tracker.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:52

Cyphax

Moderator LNX
Hmmm dat is een leuk idee. Ik zou dan zelf een "publish"-knop voor willen stellen. Zolang je niet publiceert is je blog ook niet in het menu te vinden. Onderaan je tekst kies je dan voor Opslaan of Opslaan en publiceren.

Saved by the buoyancy of citrus

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 16:51

mux

99% efficient!

Topicstarter
Wiethoofd schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:29:
Ik doe altijd of screenshot maken van de hele pagina met Screen Grab (Firefox addon) of gewoon 'Pagina opslaan als...' > 'Webpagina, alleen HTML', unlisted maken lijkt me geen goed idee, zet dan gewoon de publicatiedatum een jaar terug, staat ie toch online, maar niet in de tracker.
Ah, das een goeie tip.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me dat de tip van Wiethoofd voldoende moet zijn, ik geloof niet dat er zoveel gebruikers zijn die hier tegenaan lopen om daar onze (helaas zwaar) schaarse devtijd voor te gebruiken, sorry :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.