Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers Distributed Computing

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

• ZebeDeuS
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-09-2024
Dag Lieve Devvers O-) ,

Ik heb de laatste tijd te maken met studieprojecten waar veel rekentijd aan te pas komt. In het verleden heb ik een versie van GRID gerund waar ik rekenkracht beschikbaar stelde aan onderzoekscentra, vandaar dat het volgende idee in mij opkwam:
Een T.net grid, waar tweakers aan meedoen in ruil voor karma of andere features, waar bijvoorbeeld de T.net Pro afdeling gebruik van mag maken, of tweakers met een goed idee een request mogen sturen.

Ik heb verder geen ervaring met de werking van grids, anders dan een globaal idee van hoe het werkt, dus stel ik het aan jullie voor in de vorm van inspiratie.

Hopelijk vinden jullie het wat, een netwerk van 355 872 computers - van Tweakse makelij - moet toch wel aantrekkelijk zijn!

ZebeDeuS

BTW: niets dan hulde voor hoe Tweakers er uitziet, in combinatie met de snelheid waarin hij kan worden opgehaald!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

Zoiets als reviews: Dutch Power Cows onder Community -> Dutch Power Cows?

👑

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat wij daar te weinig verstand van hebben om zoiets goed op te zetten, voor zover het uberhaupt nuttig is om zoiets zelf te willen doen, amazon doet dat volgens mij al prima voor een paar grijpstuivers :)

Enige wat je zou kunenn proberen is een topic hierover te openen in Dutch Power Cows, misschien vinden die het een leuk project? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.